❤️ IKM Uke 12 + 13 ❤️

Sniker fra oktobergr. Jeg vet ikke deres rutiner, og vi har ikke barn fra før så var kanskje enklere for oss. Men vi la inn en ekstra økt på dagen etter jobb (kan evt ta morgenen), så hvis det ikke gikk på første kunne vi prøve en gang til på kvelden. Det fungerte faktisk ganske bra. Jeg ble mindre lei meg også, for visste vi hadde ny sjanse samme dag. Håper det ordner seg for dere :)
Ja det er helt klart enklere med ingen barn. Vi slo på tven til ungene og tok en morgenøkt, men de kom jo og banka på døra en gang, og etter det glemte jeg å låse døra og da gikk 7-åringen rett inn på oss noen minutter senere:bag: Så den økta gikk i dass for å si det sånn. For sent til skolen kom hen også. Så det er egentlig bare etter de har sovna (altså etter kl 20 engang) som går, men da er jo ofte vi også slitne. Eller så må begge ta hjemmekontor (vi er heldige som begge har mulighet til det i ny og ne da, det kan jo ikke alle). Sexliveter ikke som det var i 20-åra, men nytelse er det heldigvis ihvertfall:happy090

Vi hadde litt problemer forrige pp. Det var nok litt blanding av stress/press og at det ble for ofte for han, rett og slett for mye totalt:shy: Han klarte ikke komme, og ble fort slapp. Han ble så skuffet over seg selv stakkar, for det startet akkurat dagen før eggløsning:sorry: Vi måtte si oss fornøyd med det vi hadde fått til dagene før og så måtte han bare få være i fred noen dager. Jeg prøver å jobbe med mine forventninger om antall aksjer og heller være fornøyd med at vi får lagt noen:angelic: Vi prøver oss fortsatt frem, men denne runden prøver jeg å ha mindre fokus på eggløsning og mer på at jeg faktisk vil ha han, både rundt de "viktige" og de "uviktige" dagene. Og ikke nødvendigvis si fra akkurat når som er hva. Jeg tror kommunikasjon rundt det er viktig. Prøv å høre med mannen din om han har noen tanker om hva som kan funke bedre for han. Eventuelt la det være for nå og ta en vurdering om noen dager på hva dere eventuelt kan gjøre annerledes neste pp. Jeg tror i alle fall at dette er ganske normalt:Heartred Lykke til:Heartred
Takk for svar:Heartpink det hjelper å høre at det er ganske normalt, for når man leser her inne på forumet så virker det nesten som alle bare kjører på og at det går greit.. det er jo logisk at stress gjør at det blir vanskelig. Men vi har 2 barn, og opplevde ikke det med de 2 første (selv om det tok 3 år før det klaffet med nr 1), så det er liksom noe nytt å deale med. men kanskje jeg stresser mer nå fordi klokka tikker, og man blir eldre og eldre. Og så er det så mange rundt som blir gravid, så setter sikkert det også sitt preg på meg. Det er lett å si/tenke at man må prøve å kose seg og prøve å ikke fokusere så på eggløsning, men det er mye vanskeligere i praksis føler jeg:Heartpink

Sniker fra oktobergr. Jeg vet ikke deres rutiner, og vi har ikke barn fra før så var kanskje enklere for oss. Men vi la inn en ekstra økt på dagen etter jobb (kan evt ta morgenen), så hvis det ikke gikk på første kunne vi prøve en gang til på kvelden. Det fungerte faktisk ganske bra. Jeg ble mindre lei meg også, for visste vi hadde ny sjanse samme dag. Håper det ordner seg for dere :)
Vi har 2, så blir nok litt vanskelig å få det til etter jobb når vi alle er slitne og ettermiddagsstresset tar oss.. tror det også vil legge press på det, og kjenner jeg barna rett så står de å banker på døra :laughing002 men takk for tips:love7

Teste - Galskapen har begynt :dance018

1000016233.jpg

Ja det er helt klart enklere med ingen barn. Vi slo på tven til ungene og tok en morgenøkt, men de kom jo og banka på døra en gang, og etter det glemte jeg å låse døra og da gikk 7-åringen rett inn på oss noen minutter senere:bag: Så den økta gikk i dass for å si det sånn. For sent til skolen kom hen også. Så det er egentlig bare etter de har sovna (altså etter kl 20 engang) som går, men da er jo ofte vi også slitne. Eller så må begge ta hjemmekontor (vi er heldige som begge har mulighet til det i ny og ne da, det kan jo ikke alle). Sexliveter ikke som det var i 20-åra, men nytelse er det heldigvis ihvertfall:happy090
Denne ga meg en god latter, det hjalp på humøret, takk :laughing002 det gjelder vell å være kreativ

Jeg kan settes på gravid :love7 har ikke hatt så sterke streker på disse 2 årene som prøver, håper det er et godt tegn ❤️
Vis vedlegget 456437
Herregud, så fantastisk! :excited001 Plutselig kommer du bare inn her med DE testene, gratulerer så mye, dette har du fortjent! :smiley-bounce022 Det er meg en ære å sette deg som gruppens første gravide :happy093.

Herregud, så fantastisk! :excited001 Plutselig kommer du bare inn her med DE testene, gratulerer så mye, dette har du fortjent! :smiley-bounce022 Det er meg en ære å sette deg som gruppens første gravide :happy093.
Tusen takk, skjønne deg❤️ så fin melding, blir rørt til tårer her :shy: :love7

Bikket 9 DPO nå, kjenner at jeg får små "blipp på radaren" i livmor, som jeg husker jeg hadde da jeg ble gravid (men har også kjent sånt uten å være gravid da). Håper det er noe som fester seg nå! :smiley-angelic001
Har også bikket 38 i temp, har kjent litt sånn i halsen siden jeg våknet, så det er litt kjedelig :shifty:
Det der er så irriterende! Jeg har også en livmor som sender ekte hint når jeg har vært gravid, men som også sender lure-hint når jeg ikke er gravid. En slags pranking liksom.:hilarious:

Hjertesukk: jeg tror ikke mannen klarer «presset» om å måtte ha sex. Jeg forventer el i morgen/lørdag, så vi snakket om å ha sex i dag og lørdag. Men han klarer ikke å komme. Han blir klar, og vi holder på, men så «slår det seg bare av» midt under akten. Det e så fortvilende, jeg blir så lei meg, og vet ikke min arme råd. For man må jo liksom klare å legge aksjer hvis det skal bli noe baby.. er det flere som har opplevd det samme? Blir så bekymret for erektil dysfunksjon, selv om fornuften i meg sier at det er stress..
Det er noe med det, for vanligvis den uken jeg har eggløsning så er mannen KJEMPEGIRA - av seg selv (ur-instinkt?). Men den første eggløsningsperioden vi faktisk skulle «prøve å lage barn» for første gang i livet så ble han bare super innesluttet og ikke gira i hele tatt :bag: Nervøsiteten har heldigvis roet seg denne runden da, men er forståelig

Last edited:
Det der er så irriterende! Jeg har også en livmor som sender ekte hint når jeg har vært gravid, men som også sender lure-hint når jeg ikke er gravid. En slags pranking liksom.:hilarious:
Sant! Disse "blippene" er så vanskelige for jeg rekker ikke kjenne etter. Det er ikke vondt, er bare et eller annet sted i livmoren. Vet jeg kjente det da jeg ble gravid, men syns jeg også kjente det i PP1. Da jeg ble gravid spydde jeg 9 DPO, dét er symptomet sitt det :hilarious: Så jeg forventer jo nesten det samme skjer neste gang.. er 9 DPO i dag, så dette er spennende! Våknet også for å tisse i natt, som jeg aldri gjør med mindre jeg er gravid, så jeg krysser fingrene ;)

Back
Topp