Kjenner følelsen.. Jeg brukte babyplan for første gang nå (tidligtest) og har fått to rosa skygger. Så gikk jeg selvfølgelig tom, og nå bruker jeg make sure og metode tidlig. Og ingen av de er vel kjent for å være veldig sensitive/raske til å gi strekFøler det dukker opp skygger rett som det erikke sikkert jeg og Makesure passer sammen..
Her er et bilde tatt i full fart i dag tidlig, ikke verken vinklet i gunstig lys eller noe![]()
Må bare vente og se, men om jeg ikke er gravid spørs det om jeg bruker BP igjen hvis den gir rosa falsk skygge! Litt av et styr fordi man ikke kan vente til IKM
Uansett, tror ikke make sure er kjent for skygge, så håper din blir sterkere senere!!
Last edited:
ikke sikkert jeg og Makesure passer sammen..
Hausken var ikke perfekt han heller, han mente jo noe var galt hvis man ikke ble gravid på 1. Eller 2. Forsøk, men han vil jo at folk skal komme til klinikken hans
Hvis det hadde vært sant så er det vel i såfall noe galt med størstedelen av befolkningen 
når det skjer, da vet jeg 
Men jeg er IKKE ekspert på dette altså

håper det jeg også! Nærmer meg snart ammeslutt nå, så kanskje det vil gjøre det litt lettere dersom vi må fortsette å prøve utover våren
Nå er de 5 og 8 år så lenge siden amming, men det skal bli koselig igjen (men husker vel bare de koselige stundene hehe)