❤️ IKM Uke 12 + 13 ❤️

Hvis folk vil lese mer forskning med data fra mensen apper:
Den siste der er spesielt interessant syns jeg, siden de har beregnet sannsynligheten for å bli gravid per dag rundt EL :D
Det var overveldende mange på dagen før ovulation ja :wideyed:

«the highest probability occurring the day before ovulation.»

Tuusen takk, kjære deg ❤️❤️ ja, denne må sitte nå! This time :smiley-angelic001 tusen takk for bønn, setter veldig pris på det ❤️ veldig kjekt å se deg her inne igjen :love017
Er det sjanse for eg spire hos deg hvis du har el? :woot:
Nei, not this time :hilarious: her har mannen hatt influensa som gjekk rett over i omgangssjuko, såvno chance. Heldigvis! Kroppen min er endo på bunn pga ammegikt, så hadde vært tragisk om eg blei gravid faktisk! Men gøy å titte litt innom her i hypotetiske ikm grupper då ;)

Alt var negativt i dag, og var selvfølgelig tom for de som ga meg skyggestrek :laughing002 Men hadde håp om at digital skulle slå ut. Hadde vært lettere å innfinne meg i at jeg ikke er gravid om de samme symptomene ikke hadde dukket opp. Jaja, får bare vente og se da! Helt greit om jeg ikke er gravid, jeg bare takler uvitenheten og usikkerheten så dårlig :smiley-ashamed004 Misunnelig som de som klarer å vente på IKM!

Nei, not this time :hilarious: her har mannen hatt influensa som gjekk rett over i omgangssjuko, såvno chance. Heldigvis! Kroppen min er endo på bunn pga ammegikt, så hadde vært tragisk om eg blei gravid faktisk! Men gøy å titte litt innom her i hypotetiske ikm grupper då ;)
Det skjønner jeg godt!! Viktig at kroppen din er klar først ❤️ håper å se deg mer her inne fremover, da :D :love017

Da har jeg kommet til 11 dpo, egentlig ikm, og venter på mensen skal dukke opp. Jeg hadde en skygge 9dpo, den har ikke blitt sterkere og da slår jeg meg til ro medat jeg ikke er gravid.

Men her er min test fra i dag tidlig, makesure batch 32.

Tror jeg rett og slett må bytte merke, for slike skyggestreker er litt slitsomt å forholde seg til :smiley-angelic002

Lykke til alle sammen videre, og masse gratulerer til de som allerede har fått svar:Heartred

Vedlegg

• Screenshot_20250319-104627_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20250319-104627_Photo Editor.jpg
    51,5 KB · Visninger: 47
Takk for svar :Heartred Ja godt poeng at det kanskje handler mer om at man bommer på en eggløsning man trodde kom tidligere.

Jeg er faktisk glad for at jeg var her inne og fikk se andre tracke eggløsning, hvis ikke hadde det tatt lang tid før jeg hadde funnet ut av at jeg får senere :bookworm: Jeg får den liksom den perioden jeg vanligvis ville tatt «pause» etter en lang uke med prøving :hilarious:
Det er akkurat samme her! Jeg synes det enda er vanskelig å tro på at jeg får eggløsning så sent som jeg gjør - men det er jo ingen tvil. Uten tvil takket være dette forumet :smiley-ashamed008 :love7

Endelig fikk jeg positiv el-test! På cd22, så da blir det helt likt som forrige syklus.
Til dere som tar/har tatt progesteronstøtte - hvor lenge venter dere etter positiv el-test med å begynne på det?

Vedlegg

• IMG_4399.png
    IMG_4399.png
    803,8 KB · Visninger: 23
Da har jeg kommet til 11 dpo, egentlig ikm, og venter på mensen skal dukke opp. Jeg hadde en skygge 9dpo, den har ikke blitt sterkere og da slår jeg meg til ro medat jeg ikke er gravid.

Men her er min test fra i dag tidlig, makesure batch 32.

Tror jeg rett og slett må bytte merke, for slike skyggestreker er litt slitsomt å forholde seg til :smiley-angelic002

Lykke til alle sammen videre, og masse gratulerer til de som allerede har fått svar:Heartred
Er det ikke antydning til en skygge på bildet der da? Litt vanskelig å se i svart-hvitt men. Jeg fikk helt blenda tester fram til dagen etter IKM da jeg var gravid.

12 timer til IKM, nå er jeg spent.. :shifty: Tviler sterkt på at jeg er gravid, kjenner ikke noenting. Håper TR bare kommer i natt, så blir vi ferdig med det verste før helga.

Alt var negativt i dag, og var selvfølgelig tom for de som ga meg skyggestrek :laughing002 Men hadde håp om at digital skulle slå ut. Hadde vært lettere å innfinne meg i at jeg ikke er gravid om de samme symptomene ikke hadde dukket opp. Jaja, får bare vente og se da! Helt greit om jeg ikke er gravid, jeg bare takler uvitenheten og usikkerheten så dårlig :smiley-ashamed004 Misunnelig som de som klarer å vente på IKM!
Er helt enig med deg, takler det sykt dårlig selv! Vil bare VITE liksom :hilarious: :dance018

12 timer til IKM, nå er jeg spent.. :shifty: Tviler sterkt på at jeg er gravid, kjenner ikke noenting. Håper TR bare kommer i natt, så blir vi ferdig med det verste før helga.
Håper for deg :Heartred Typisk at det skulle være noe når man ikke kjenner noen ting også da :hilarious: Jeg har hatt nesten alle tegnene på graviditet de siste syklusene, selv før vi begynte prøvingen- så skal prøve å ikke kjenne etter denne ventetiden.. :facepalm: (Easier said then done)

Hele 2 DPO i dag :hilarious:

Håper for deg :Heartred Typisk at det skulle være noe når man ikke kjenner noen ting også da :hilarious: Jeg har hatt nesten alle tegnene på graviditet de siste syklusene, selv før vi begynte prøvingen- så skal prøve å ikke kjenne etter denne ventetiden.. :facepalm: (Easier said then done)

Hele 2 DPO i dag :hilarious:
Takk! Det hadde vært ganske morsomt, stor kontrast til første graviditet der det var masse symptomer og jeg spydde 9 DPO :hilarious: Jeg pleier å ha lite symptomer i lutealfasen, de siste to syklusene spesielt lite. Nå har jeg to kviser og litt sticky utflod, det er alt :laughing002
Er ganske vanskelig å ikke kjenne etter når man prøver, spesielt hvis det ligger i tankene hele tiden :banghead: Jeg føler meg heldigvis chill i prøvingen ennå, så tenker ikke særlig på det, og dagene går fort. Meen nå bikker vi sannsynligvis inn i PP4 nå, så skjønner jo at det her ikke går fort :smiley-ashamed004

Er det noen som helst mulighet å kunne få strek på ettermiddag/kveld 5 dpo? Jeg fikk strek i går og i dag tidlig var det bare litt antydning til skygge

Takk! Det hadde vært ganske morsomt, stor kontrast til første graviditet der det var masse symptomer og jeg spydde 9 DPO :hilarious: Jeg pleier å ha lite symptomer i lutealfasen, de siste to syklusene spesielt lite. Nå har jeg to kviser og litt sticky utflod, det er alt :laughing002
Er ganske vanskelig å ikke kjenne etter når man prøver, spesielt hvis det ligger i tankene hele tiden :banghead: Jeg føler meg heldigvis chill i prøvingen ennå, så tenker ikke særlig på det, og dagene går fort. Meen nå bikker vi sannsynligvis inn i PP4 nå, så skjønner jo at det her ikke går fort :smiley-ashamed004
Ja, stemmer, det var deg som spydde 9DPO, også tok du ikke test før 13DPO så var den sterk? -Var det ikke? :hilarious:

Bra det går relativt fort. Det er tidlig her enda og, så skal ikke klage på noe, syns bare det er spennende å lære så masse om unnfangelse og kroppen her inne.
Men ja, ved sist graviditet så skulle vi ikke ha barn enda, så det var livets fineste «uhell» - (begynner å tro det var fordi jeg har sen eggløsning og vi trodde vi var «trygge») så tok graviditetest da mensen ikke kom etter 5 dager.. men da bare VISSTE jeg 100% at jeg var blitt gravid noen dager før jeg testet. Det var en sånn følelse, men uten å tenke på symptomer. Lurer på om jeg får den følelsen igjen om jeg blir gravid igjen.

Men ja, det å aktivt prøve å få barn nå er noe helt annet, man må være snill med seg selv, kan være skikkelig mentalt tungt, tenker spesielt på de med maaange prøveperioder på baken :sorry: Men har sett mange fine overraskelser siden jeg kom inn her da :Heartred

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp