❤️ IKM Uke 1 ❤️

Da er jeg endelig hjemme og klarte å pisse over hele CB pinna. Var så sykt pissatrengt. Står ikke gravid. Så jeg tar en ny imorgen i glass med morgenurinen. DPO ca. 15/16. Håper så inderlig det står motsatt imorgen❤️

Jeg var på butikken i stad og kjøpte en annen batch med MS. Har følt på meg at mensen skal komme i hele dag, men den gjør ikke det.

Jeg vet det er ugyldig å lese av tester etter avlesningstiden, men er dette virkelig bare skygge? :nailbiting: Den er tørket, men synes streken er relativt synlig?
IMG_1157.jpeg
IMG_1159.jpeg
IMG_1159.jpeg
IMG_1157.jpeg

Jeg var på butikken i stad og kjøpte en annen batch med MS. Har følt på meg at mensen skal komme i hele dag, men den gjør ikke det.

Jeg vet det er ugyldig å lese av tester etter avlesningstiden, men er dette virkelig bare skygge? :nailbiting: Den er tørket, men synes streken er relativt synlig?Vis vedlegget 451640Vis vedlegget 451641Vis vedlegget 451642Vis vedlegget 451643

Synes den streken er kjempe tydlig!! :D Selv om den er tørket vil jeg hatt stor tro på at dette er en graviditets strek :D

Åå, så spennende! Håper :smiley-angelic001

Sitter og holder meg så godt jeg kan for å kunne teste igjen :hilarious:

Jeg hadde så lite trua i morges at jeg fant ei på Finn som solgte en haug med el-tester til en grei pris, og som jeg slo til på :hilarious: tenkte jeg skulle være 100% sikker på å få med LH-toppen neste syklus - får håpe jeg ikke trenger å bruke de likevel :shy:

Murrer og kjennes ut som mensen kommer snart, testet negativt i dag 8 dpo og mister håpet :depressed: Vet det er altfor tidlig å være sikker på det, men som sagt kjennes ut som mensen sniker seg på….

Negativ test her også... Syns puppene var mer ømme i natt/dag tidlig, men har egentlig ingen andre symptomer. Tenkte jeg tar en test på nyttårsaften, er den fortsatt negativ så venter jeg bare på mens. Så her er vi nå. Er ca 12-13dpo. Jeg syns kaaaanskje jeg kunne skimte noe er øyeblikk, men i så fall er det nok bare nok en svak kjemisk i så fall.

IMG_1091.jpeg

Da har jeg omsider begynt å spotte, ble nesten ferdig med 11dpo (minst, er 11/12dpo), så er ikke aller verst :p jeg har vært så stresset med når jeg begynner å blø da jeg har vært på jobb og så rett i familieselskap :p

Det er grei lengde det på lutealfasen :) Håper det klaffer neste gang! :Heartred

Skal jeg sette deg på TR?

Murrer og kjennes ut som mensen kommer snart, testet negativt i dag 8 dpo og mister håpet :depressed: Vet det er altfor tidlig å være sikker på det, men som sagt kjennes ut som mensen sniker seg på….
Nå blir det kanskje hyklersk av meg å gi råd, for jeg mistet også håpet da jeg testet negativt 8 DPO :hilarious:
Men 8 DPO er veldig tidlig! De færreste tester positivt så tidlig. Og i begynnelsen er jo symptomer på mens og graviditet ganske like!

Ikke mist håpet ennå i alle fall :Heartred

Back
Topp