Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan settes på TR, kom i ettermiddagÅh, så kjipt, men godt du er ved godt mot
Skal jeg sette deg på TR, eller vil du vente til tanta faktisk dukker opp?
Aldri opplevd så sterk strek etter den har tørket - og er den ikke rosa?Jeg var på butikken i stad og kjøpte en annen batch med MS. Har følt på meg at mensen skal komme i hele dag, men den gjør ikke det.
Jeg vet det er ugyldig å lese av tester etter avlesningstiden, men er dette virkelig bare skygge? Den er tørket, men synes streken er relativt synlig?Vis vedlegget 451640Vis vedlegget 451641Vis vedlegget 451642Vis vedlegget 451643
Jeg var på butikken i stad og kjøpte en annen batch med MS. Har følt på meg at mensen skal komme i hele dag, men den gjør ikke det.
Jeg vet det er ugyldig å lese av tester etter avlesningstiden, men er dette virkelig bare skygge? Den er tørket, men synes streken er relativt synlig?Vis vedlegget 451640Vis vedlegget 451641Vis vedlegget 451642Vis vedlegget 451643
Tror det er babystrekJeg var på butikken i stad og kjøpte en annen batch med MS. Har følt på meg at mensen skal komme i hele dag, men den gjør ikke det.
Den er jo rosa så gøy! Gratulerer!Jeg var på butikken i stad og kjøpte en annen batch med MS. Har følt på meg at mensen skal komme i hele dag, men den gjør ikke det.
Jeg fikk ikke positiv før sånn 11/12, så krysser fingrene for i morgen tidligBlenda 10 dpo
Vis vedlegget 451654
Tusen takkJeg fikk ikke positiv før sånn 11/12, så krysser fingrene for i morgen tidlig
Da har jeg omsider begynt å spotte, ble nesten ferdig med 11dpo (minst, er 11/12dpo), så er ikke aller verst jeg har vært så stresset med når jeg begynner å blø da jeg har vært på jobb og så rett i familieselskap
Nå blir det kanskje hyklersk av meg å gi råd, for jeg mistet også håpet da jeg testet negativt 8 DPOMurrer og kjennes ut som mensen kommer snart, testet negativt i dag 8 dpo og mister håpet Vet det er altfor tidlig å være sikker på det, men som sagt kjennes ut som mensen sniker seg på….
Negativ test idag også Jeg får bare vente på TR.
Hvordan går det med deg? Fått testet noe mer?Dere, er det bare meg eller er det antydning til en svak svak strek her?!? 8dpo i dag
Vis vedlegget 451619