❤️ IKM Uke 1 ❤️

Dette er søndag, mandag og tirsdag på morgenen. Syntes ikke det går oppover :sorry: Har allverden av symptomer da, ømme pupper, nesa til en jakthund, intens migrene siden i går og glemmer alt hele tiden. Tror jeg bare må slutte å teste, blir for engstelig..
1000010770.jpg

Dette er søndag, mandag og tirsdag på morgenen. Syntes ikke det går oppover :sorry: Har allverden av symptomer da, ømme pupper, nesa til en jakthund, intens migrene siden i går og glemmer alt hele tiden. Tror jeg bare må slutte å teste, blir for engstelig..
Vis vedlegget 451664
Jeg har aldri fått sånne streker (antydning til pos) og ser på det i positiv retning hadde jeg fått det:) Kanskje ta en tlf til fastlegen og bedt om blodprøve. Så slipper du å engste deg for mye. Sender deg en klem❤️Ikke enkelt.

Jeg har aldri fått sånne streker (antydning til pos) og ser på det i positiv retning hadde jeg fått det:) Kanskje ta en tlf til fastlegen og bedt om blodprøve. Så slipper du å engste deg for mye. Sender deg en klem❤️Ikke enkelt.
Takk❤️ har fastlege nesten 1 time unna, så blir vanskelig å få idag også er det jo rød dag i morra. Prøver å slå meg til ro med at jeg får jo ikke gjort noe med det fra eller til uansett. Prøve å vente et par dager med å teste igjen, se om det er en endring da.

Nå blir det kanskje hyklersk av meg å gi råd, for jeg mistet også håpet da jeg testet negativt 8 DPO :hilarious:
Men 8 DPO er veldig tidlig! De færreste tester positivt så tidlig. Og i begynnelsen er jo symptomer på mens og graviditet ganske like!

Ikke mist håpet ennå i alle fall :Heartred
Hehe ja det er sant, det er tidlig! Får gi det et par tre dager til (med testing hver dag selvfølgelig :joyful: )

Takk❤️ har fastlege nesten 1 time unna, så blir vanskelig å få idag også er det jo rød dag i morra. Prøver å slå meg til ro med at jeg får jo ikke gjort noe med det fra eller til uansett. Prøve å vente et par dager med å teste igjen, se om det er en endring da.
Høres lurt ut. Håper du får slappet av også satser vi på at streken er sterkere om noen dager❤️

Ja, tok en til morgen i dag som var sterkere, om enn svak. Men er vel kanskje ikke noe mer å vente 9dpo? Har aldri fått positivt så tidlig eller svakt, så usikker på hva som er normalt :hilarious:
Vis vedlegget 451670

Synes dette er en veldig fin strek til å være 9 DPO! :love7 Skal jeg sette deg på gravid, eller vil du vente litt?

Hvordan går det med deg? Har du prøvd deg på en ny test i dag :D?
Har ikke fått noen som er lik eller sterkere enn den jeg tok i går… kan jo ha vært skygge, falsk positiv eller kjemisk.
Kan fortsatt skimte noe, men er 11 DPO, så føler det burde vært tydeligere dersom det var noe. Har dessuten fått enda mer brunt blod i utfloden, så mistenker at mensen kommer for fullt i dag - men frem til det så er det vel ennå bittelitt håp?
Digital viste forøvrig «ikke gravid» i dag:(
IMG_1198.jpeg
IMG_1198.jpeg

Synes dette er en veldig fin strek til å være 9 DPO! :love7 Skal jeg sette deg på gravid, eller vil du vente litt?

Har ikke fått noen som er lik eller sterkere enn den jeg tok i går… kan jo ha vært skygge, falsk positiv eller kjemisk.
Kan fortsatt skimte noe, men er 11 DPO, så føler det burde vært tydeligere dersom det var noe. Har dessuten fått enda mer brunt blod i utfloden, så mistenker at mensen kommer for fullt i dag - men frem til det så er det vel ennå bittelitt håp?
Vis vedlegget 451674Vis vedlegget 451675

Føler jeg kan skimte noe jeg og, men vanskelig å si. Men har du enda ikke fått mensen er det enda håp. Jeg hadde en som "rota seg bort" og ikke festa seg før sent. Så er definitivt håp enda :Heartred Jeg krysser fingrene :)

Hvis du kan vente med å sette meg på gravid er det fint. Forrige periode fikk jeg mye sterkere strek enn denne før den sluttet å øke, endte i SA 6+1. Så kjenner jeg har lyst til å få minst 2-3 på digital før jeg tørr å kalle meg gravid :)

Vis vedlegget 451674Vis vedlegget 451675
Jeg skimter strek jeg også! Kan jo være det ble festet sent slik at det ikke har rukket å produsere noe særlig hcg enda. Fortsatt muligheter dersom mensen ikke har kommet:smiley-angelic001

Nå gikk det ikke for meg denne gangen, men kan jeg spørre om dere husker når dere fikk positiv test om lutealfasen kun var på 9 dager? :)

Skal prøve for alvor å trappe ned på ammingen denne syklusen, og se hvordan det går. Jeg synes det er så leit, for jeg elsker kosen - men nå begynner jeg å stresse veldig over dette søskenforsøket :arghh:
Jeg sluttet å amme 4/11 og ble gravid på neste syklus ❤️ hadde flere Pp i 2022 før vi venta til i høst. Fikk tilbake naturlig EL-slim når jeg slutta og spira satt. Kan sies at mini fylte fire år rett før, så det var mer enn okei for oss å trekke en strek der :shy: Mange blir jo gravide til tross for amming, men jeg har konkludert med at det ikke gjelder for meg :smiley-ashamed004 håper det klaffer for dere snart :love017

Jeg sluttet å amme 4/11 og ble gravid på neste syklus ❤️ hadde flere Pp i 2022 før vi venta til i høst. Fikk tilbake naturlig EL-slim når jeg slutta og spira satt. Kan sies at mini fylte fire år rett før, så det var mer enn okei for oss å trekke en strek der :shy: Mange blir jo gravide til tross for amming, men jeg har konkludert med at det ikke gjelder for meg :smiley-ashamed004 håper det klaffer for dere snart :love017
Gratulerer med graviditeten :love7

Ja, jeg tror min kropp også blir veldig påvirket av ammingen. Virker som jeg kanskje har hatt en kjemisk nå: testen svakt positivt i går, og mens uteble, men tester blenda i dag og virker som mensen kommer nå ila kvelden eller i morgen tidlig :(

Skal på alvor forsøke å amme så lite som mulig neste syklus, slik at den forhåpentligvis sitter ❤️

Mensen kom nå i kveld, og med nå helt blenda tester, og negative digitale så kjører jeg på med et par glass til kveldens feiring :shy:

Jeg håper å se mange flere positive graviditetstester fremover denne uken!:Heartred

Ønsker dere alle et riktig godt nytt år!

Måtte 2025 være året babyønsket går i oppfyllelse :love7

Back
Topp