❤️ IKM Uke 1 ❤️

Har TR klart å holde seg borte i dag, @Ziberia ? :shy::smiley-angelic001

Det har den :) Synes fortsatt strekene er svake, men er vel kanskje bare pessimismen i meg etter forrige runde. Så enn så lenge er jeg gravid, så du må gjerne sette meg på gravid.

Jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for at du og alle andre i denne termin gruppa får en spire som sitter neste PP:Heartred

Det har den :) Synes fortsatt strekene er svake, men er vel kanskje bare pessimismen i meg etter forrige runde. Så enn så lenge er jeg gravid, så du må gjerne sette meg på gravid.

Jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for at du og alle andre i denne termin gruppa får en spire som sitter neste PP:Heartred
Skjønner at du er ekstra bekymret etter SA :Heartred Men den skal sitte hele veien denne gangen!:smiley-angelic001

Takk - krysser fingrene! :shy:

Du kan sette meg på TR .
Fikk utsatt gynekolog time til mensen har gitt seg :dead: Blodprøve ser i hvert fall bra ut, og legen sa jeg får komme tilbake om jeg ikke er blitt gravid i løpet av året :happy:
Slenger meg vel inn i uke 5 etter hvert.

Du kan sette meg på TR .
Fikk utsatt gynekolog time til mensen har gitt seg :dead: Blodprøve ser i hvert fall bra ut, og legen sa jeg får komme tilbake om jeg ikke er blitt gravid i løpet av året :happy:
Slenger meg vel inn i uke 5 etter hvert.

Får håpe det klaffer på egenhånd snart ❤️

Da sees vi kanskje i IKM uke 5 da :shy:

Forstår ingenting. Skulle hatt TR igår el idag, ingen symptomer eller tegn til at det skal begynne. Ingen murringer el noe... Og testene er bleeeeeeendahvite! Frustrert... Så sikkert derfor også... Var hos Medicus, privat undersøkelse av meg og mann, 18desember. Da kunne han se at egget snart skulle slippes eller hadde sluppet. Han telte 17follikler på ene siden og 13stk på andre siden. Noen som vet hva som er normalt? Mannen sine svømmere var helt normalt,

Forstår ingenting. Skulle hatt TR igår el idag, ingen symptomer eller tegn til at det skal begynne. Ingen murringer el noe... Og testene er bleeeeeeendahvite! Frustrert... Så sikkert derfor også... Var hos Medicus, privat undersøkelse av meg og mann, 18desember. Da kunne han se at egget snart skulle slippes eller hadde sluppet. Han telte 17follikler på ene siden og 13stk på andre siden. Noen som vet hva som er normalt? Mannen sine svømmere var helt normalt,
Husker du størrelse på folilkelen da du var der? Altså til den som skulle slippe? Du har veldig mange folikler! Hva har du i amh?

Amh var ikke klart på prøver når vi var der. Men gynekolog mente vi hadde så godt utgangspunkt at vi burde prøve noen mnder på egenhånd. Tror kanskje han målte til 17mm også.

Amh var ikke klart på prøver når vi var der. Men gynekolog mente vi hadde så godt utgangspunkt at vi burde prøve noen mnder på egenhånd. Tror kanskje han målte til 17mm også.
Det er litt individuelt når egget slipper. De fleste slipper rundt 20, men jeg f. Eks ikke før 24/25. De vokser ca 1-2 mm per dag så da kan du jo regne deg til når du kan ha hatt eggløsning. Du merker det kanskje på slimet?

Jeg hadde vel noe slim i helga og mandagen før 18. Så mest sannsynlig eggløsning 19\20 desember. Lilla clearblue digital eggløsningstest blinka søndagen/mandagen og prøver og "spare" dem, siden de er ganske dyre. Så la inn aksjer da, og noen dager etter blinking. Var også sjuk den uka, kjempe forkjøla. Og natt til lillejulaften hadde jeg en runde med omgangssyke. Gikk ned 5,5kg på 2-3døgn!!! Nå er jeg gørr sause forkjøla igjen!!! :arghh:kanskje det som surrer til syklusen også nå.. :rolleyes::wtf: ingen tegn på kroppen til at TR kommer. Pleier få litt murringer nederst i magen når det er tida..

Jeg spottet litt i går og litt i dag - men nå er det stopp. Mulig IKM er i morgen eller mandag :shy: jeg er ikke helt sikker. Pleier ikke spotte heller, men testen ble blenda i dag tidlig :rolleyes: oppdaterer når den kommer :happy:

Noen andre som plutselig bare spotter?
Jeg spottet fra CD27-CD30, før mensen kom for fullt :arghh: Hadde en test som kunne tyde på noe, så mulig det ble kjemisk, eventuelt skygge på testen/falsk positiv.:shy:

Hvor mange DPO er du i dag?

Jeg er ikke helt sikker, egentlig :arghh: Jeg hadde stigning på el-test lørdag 21.12, så tok en råsjangs og satte opp ikm etter det. Men el kan ha vært søndag 22 eller mandag 23 (evt tirsdag 24, men tviler) som da betyr at jeg er 12-13 dpo nå.

Normalt pleier mens å komme uten spotting, men har spottet første gang nå på onsdag, men så stopper det. Så spottet jeg litt i går kveld og litt i dag tidlig, men stoppet etter det..

Back
Topp