❤️ IKM Uke 1 ❤️

Jeg er 12-14 iflg mine beregninger basert på el-slim. 14 i følge tempgrafen på Apple watch, men så fikk jeg varsel om at eggløsning trolig var 25.des. Men 25.des stemmer nok ikke. Blir vel en test igjen i morgen tidlig om ikke mens kommer i løpet av natta!
Blir spennede å se med tanke på tempen, håper det er en liten overraskelse :love7

Mensen kom nå i kveld, og med nå helt blenda tester, og negative digitale så kjører jeg på med et par glass til kveldens feiring :shy:

Jeg håper å se mange flere positive graviditetstester fremover denne uken!:Heartred

Ønsker dere alle et riktig godt nytt år!

Måtte 2025 være året babyønsket går i oppfyllelse :love7
Kos deg med noe godt i glasset! Masse godt nyttår alle sammen:hello2

Jeg er 12-14 iflg mine beregninger basert på el-slim. 14 i følge tempgrafen på Apple watch, men så fikk jeg varsel om at eggløsning trolig var 25.des. Men 25.des stemmer nok ikke. Blir vel en test igjen i morgen tidlig om ikke mens kommer i løpet av natta!

Hvordan har det gått i dag? :nailbiting:

12 dpo og fortsatt blenda tester.
IMG_4797.jpeg

Å, så kjedelig :(
Håper den sitter neste pp!
Sees vi kanskje i IKM uke 5-gruppa? :shy:

Skal jeg sette deg på TR?
Jeg klamrer meg til håpet! Det er fortsatt bare bittelitt rosa, som regel kommer flowen relativt kjapt. Vi får se om jeg våkner i en blodpøl i morgen tidlig! Nei uff, den var veldig på kanten!
Usikker på om jeg blir i ikm uke 5 eller 6, vi får se når neste el blir. Jeg har pcos, men relativt regelmessige sykluser på 35 dager, men de to siste nå har vært på 29 :)

Jeg klamrer meg til håpet! Det er fortsatt bare bittelitt rosa, som regel kommer flowen relativt kjapt. Vi får se om jeg våkner i en blodpøl i morgen tidlig! Nei uff, den var veldig på kanten!
Usikker på om jeg blir i ikm uke 5 eller 6, vi får se når neste el blir. Jeg har pcos, men relativt regelmessige sykluser på 35 dager, men de to siste nå har vært på 29 :)

Våknet nærmest i blodpøl selv i dag - tanta kom for fullt i natt hos meg :hilarious:
Får krysse fingrene for at den ikke dukker opp hos deg :smiley-angelic001

Våknet nærmest i blodpøl selv i dag - tanta kom for fullt i natt hos meg :hilarious:
Får krysse fingrene for at den ikke dukker opp hos deg :smiley-angelic001
Tempen sank under coverline i dag, men det er fortsatt bare sååå minimalt med spotting. Det er uvanlig for å være meg. Vurderte en test, men basert på temp så avventer jeg og sparer heller testen. Vi får se om den dukker opp i løpet av dagen, jeg føler meg i alle fall ikke gravid, ikke slik jeg gjorde med guttungen eller den som endte i ma.

Back
Topp