Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Eg har fått en liten blødning. Først litt rosa med gult slim. Noen timer senere litt mer rødt men stoppet opp. Håper på en festeblødning, men det er vel med håpet
Så kom TR igår, på CD 32. Så får man bare vente til neste periode.. Nesten så jeg håper det ikke skulle gå veien hvertfall de neste to mndene så man ikke får termin som kan være i nærheten av tidligere termin... Rart og tenke sånn? Har tatt kontakt med rask psykisk helsevern i kommunen, da lege mener det kan være lurt. Ønsker selv ikke kontakt med AMATHEA, da det blir nok en fremmed person og mest på tlf da jeg bor for langt unna der de holder til..
Nå er jeg bare gla denne jula er ferdig, og alle familiesammenkomster er ferdig! Sånn! Det var dritten som trengte og komme ut idag. Godt og se det går riktige veien for mange. Følger med og leser det meste , orker bare ikke være så aktiv. Så sees vi kanskje i neste IKM gruppe.
Det ble dessverre ikke så mange nyttårsmirakler i denne IKM-gruppen, men jeg ønsker å gratulere dere fire som ble gravide - ønsker dere et fint og vellykket svangerskap
Til dere andre så ønsker jeg dere masse lykke til i neste prøveperiode. En del av oss sees kanskje i IKM uke 5 og 6? Og håper vi også møtes igjen i oktober-termingruppa
Takk for følget, damer! Og godt nytt år - måtte 2025 bringe babylykke