❤️ IKM Uke 1 ❤️

Nå gikk det ikke for meg denne gangen, men kan jeg spørre om dere husker når dere fikk positiv test om lutealfasen kun var på 9 dager? :)

Skal prøve for alvor å trappe ned på ammingen denne syklusen, og se hvordan det går. Jeg synes det er så leit, for jeg elsker kosen - men nå begynner jeg å stresse veldig over dette søskenforsøket :arghh:
Eg prøvde å regne tilbake på det. Men usikker på når eg hadde eggløsning den gangen.

Reiste til danmark når eg fekk blinkende smiley så usikker. Her er datoene:
1 aug blinkende smiley
2 dag inseminasjon
Positiv test ettermiddag den 12 aug og da var den ikke positiv før etter tiden var gått ut og samboer såg den heller ikke.

Da er vi 3 stk med ikm i dag.

Hvordan går det med dere @Kakaoo og @Chansey ?

Jeg kan sette meg selv på TR :(
Neg test 13 dpo og ikm i dag, TR kommer nok i dag :( men tar det ikke tungt. Var første pp med bare en aksje, så får gi det mer innsats i neste runde :hilarious:

Krysser fingrene for resten her inne :dummy: satser på at resten ikke kan ta en nyttårsdrink ;)

Nå gikk det ikke for meg denne gangen, men kan jeg spørre om dere husker når dere fikk positiv test om lutealfasen kun var på 9 dager? :)

Skal prøve for alvor å trappe ned på ammingen denne syklusen, og se hvordan det går. Jeg synes det er så leit, for jeg elsker kosen - men nå begynner jeg å stresse veldig over dette søskenforsøket :arghh:

Da er vi 3 stk med ikm i dag.

Hvordan går det med dere @Kakaoo og @Chansey ?

Jeg kan sette meg selv på TR :(
Ouff! Synd å høre. Sender deg en klem❤️Satser på neste pp for dere at spiren sitter:)
Jeg er så nervøs og spent. Er ikke hjemme før sent ikveld. Burde jeg ta en test ikveld eller vente til morgenurin?

Takk for svar :) Da skjønner jeg at det muligens er håp videre om lutealfasen fortsetter å være kort, og jeg ikke nødvendigvis tester positivt fra 9 dpo!

Jaa, veldig kjipt at amming skal påvirke så mye... Det gir jo for så vidt mening da, sånn fra naturens side - men det er fryktelig irriterende nå som vi har lyst til å få en til :arghh:

Ja, det er sykt irriterende. Hadde ikke lyst til å slutte å amme når jeg gjorde, men mellom mine ønsker og naturens makt så vant naturen :hilarious:

Skjønner godt at du er frustrert! Finnes ikke noe værre enn å ønske å bli gravid og ikke vite når det kommer til å skje eller hvorfor det ikke skjer når man ønsker :Heartred

Dere, er det bare meg eller er det antydning til en svak svak strek her?!? 8dpo i dag

1000006287.jpg

Ouff! Synd å høre. Sender deg en klem❤️Satser på neste pp for dere at spiren sitter:)
Jeg er så nervøs og spent. Er ikke hjemme før sent ikveld. Burde jeg ta en test ikveld eller vente til morgenurin?
Hvis du har to tester, kanskje både i kveld og i morra. Tror ikke jeg personlig hadde klart å vente hverfall:shy:

Neg test 13 dpo og ikm i dag, TR kommer nok i dag :( men tar det ikke tungt. Var første pp med bare en aksje, så får gi det mer innsats i neste runde :hilarious:

Krysser fingrene for resten her inne :dummy: satser på at resten ikke kan ta en nyttårsdrink ;)

Åh, så kjipt, men godt du er ved godt mot :Heartred

Skal jeg sette deg på TR, eller vil du vente til tanta faktisk dukker opp?

Det er ganske mange dager siden EL, er det ikke? Vil tro den slår greit ut på kveldsurinen da :)
Krysser fingrene!:smiley-angelic001

Det er ganske mange dager siden EL, er det ikke? Vil tro den slår greit ut på kveldsurinen da :)
Krysser fingrene!:smiley-angelic001
Tusen takk❤️Ca. 2uker siden EL. Krysser alt inn og utvendig jeg også. Har PCOS og har hørt at vi kan få senere positiv pga hormonforstyrrelse. Rett meg hvis jeg tar veldig feil. Eggløsningstester fungerer ikke på meg. Ikke billigtester eller tidlig tester heller har jeg skjønt. Fått klar beskjed at man må bruke CB (hausken)

Hmm, kjenner jeg er litt spent på i dag! Jeg har jo egentlig satt meg på TR, men mensen kommer liksom ikke. Jeg har hatt litt rødt og noe gammelt blod i utfloden siden i går: men veldig lite. Mest at det er røde og brune «striper» i utfloden når jeg tørker meg.

Da jeg var ute med bikkja i stad så fikk jeg brått metallsmak i munnen, som så klart ga meg forhåpninger.

Testene er fortsatt blenda da, så det er jo et dårlig tegn dersom jeg er 10 DPO i dag - men samtidig så har jeg den dårlige batchen fra MS som hadde lavt fargestoff. Får se om «blødningene» tar seg opp ila dagen, hvis ikke tror jeg jeg ryker på en digital igjen :hilarious::shy: Føler noen ganger jeg skimter en strek, men tror det bare er skygge.

IMG_1140.jpeg

Hmm, kjenner jeg er litt spent på i dag! Jeg har jo egentlig satt meg på TR, men mensen kommer liksom ikke. Jeg har hatt litt rødt og noe gammelt blod i utfloden siden i går: men veldig lite. Mest at det er røde og brune «striper» i utfloden når jeg tørker meg.

Da jeg var ute med bikkja i stad så fikk jeg brått metallsmak i munnen, som så klart ga meg forhåpninger.

Testene er fortsatt blenda da, så det er jo et dårlig tegn dersom jeg er 10 DPO i dag - men samtidig så har jeg den dårlige batchen fra MS som hadde lavt fargestoff. Får se om «blødningene» tar seg opp ila dagen, hvis ikke tror jeg jeg ryker på en digital igjen :hilarious::shy: Føler noen ganger jeg skimter en strek, men tror det bare er skygge.

Vis vedlegget 451627
Jeg tenker så lenge mensen ikke har kommet for fullt så er det enda håp❤️Kanskje jeg er for positiv. Krysser fingrene for deg:D Hva gjør B6? Er det noe å anbefale å ta?

Jeg tenker så lenge mensen ikke har kommet for fullt så er det enda håp❤️Kanskje jeg er for positiv. Krysser fingrene for deg:D Hva gjør B6? Er det noe å anbefale å ta?
Den skal visstnok naturlig forlenge lutealfasen, fordi den støtter kroppens produksjon av progesteron :) Ikke noe som nødvendigvis er anbefalt å ta med mindre man kanskje sliter med kort lutealfase da. Siden jeg fortsatt ammer så er det ikke alt av reseptbelagte hjelpemidler jeg kan ta, så da har jeg testet b6 :D

Den skal visstnok naturlig forlenge lutealfasen, fordi den støtter kroppens produksjon av progesteron :) Ikke noe som nødvendigvis er anbefalt å ta med mindre man kanskje sliter med kort lutealfase da. Siden jeg fortsatt ammer så er det ikke alt av reseptbelagte hjelpemidler jeg kan ta, så da har jeg testet b6 :D
Så interessant:) Tusen takk for info❤️Skader ikke å ta B6 tenker jeg uansett.

Vis vedlegget 451627
Syntes jeg skimter noe jeg også, men kan være skygge da. Men fortsatt håp siden TR ikke er kommet for fullt, krysser fingrene :smiley-angelic001

Hadde regnet feil, ikm er enten igår eller idag (er 11 eller 12dpo, tror 11) og tr har ikke kommet enda. Pleier å våkne til den, men mulig litt kluss? Blenda test isted :shy:

Back
Topp