Se der, ja Gratulerer så mye!
Skal jeg flytte deg over til gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syntes jeg skimter noe der jeg ogsåVis vedlegget 451555Veksler mellom å tro jeg ser noe til å ikke se en shit
Så leit å høre om din SA
Tror nok de fleste vil teste positivt fra 10DPO, ja - selv testet jeg ikke positivt før 11DPO sist gang, så egentlig bare selvpining å ha begynt testingen allerede nå
Så synd å høre om din SA Jeg har fått super svak strek 11 dpo begge gangene nå. Den ventingen er så forferdelig Krysser fingrene, er jo ikke sikkert det har skjedd implantasjon enda, kanskje krampene kommer!7 dpo i dag, og har så lyst til å teste Men skal klare å holde meg i hvertfall til i morgen, selv om målet er å vente til nyttårsaften. Forrige periode fikk jeg positiv test 10 dpo som endte i SA. Da hadde jeg mye kramper og symptomer 7dpo allerede. Ingen kramper nå, så symptom jakten er i gang og peker i retning ikke gravid (managing expectations ).
Virker som det vanligste er å få positiv test 10dpo? Med mine forrige svangerskap som ble fullført fikk jeg først positiv mye senere enn 10dpo så har dårlig erfaring med å teste tidlig
Takk Ja, det er jo så rart, får jeg kramper er jeg sikker på mensen kommer, får jeg det ikke er jeg og sikker på at jeg ikke er gravid Liker at flere av dere ikke har fått positiv før 11dpo, det øker motivasjonen til å vente med testinga i det lengsteSå synd å høre om din SA Jeg har fått super svak strek 11 dpo begge gangene nå. Den ventingen er så forferdelig Krysser fingrene, er jo ikke sikkert det har skjedd implantasjon enda, kanskje krampene kommer!
Tusen takk! Ja, det kan du gjøreSe der, ja Gratulerer så mye!
Skal jeg flytte deg over til gravid?
Syntes jeg skimter noe der jeg også
Er jo nesten alt håp når du bare er 8dpo vel? )Vis vedlegget 451535Vis vedlegget 451536
Helt blenda
Mistet litt håpet nå, men klamrer fast til tanken om at jeg kun er 8 DPO.
Er 9 DPO i dag IKM i morgen. Så om jeg ikke tester positivt i dag, vil jeg tro at håpet er ute, for da skyller kroppen ut et eventuelt egg som nettopp har festet seg/ i ferd med å feste seg, vil jeg tro - uten at jeg er noen ekspert på det områdetEr jo nesten alt håp når du bare er 8dpo vel? )
Så kort lutealfase! Kan du få noe for å forlenge den?Er 9 DPO i dag IKM i morgen. Så om jeg ikke tester positivt i dag, vil jeg tro at håpet er ute, for da skyller kroppen ut et eventuelt egg som nettopp har festet seg/ i ferd med å feste seg, vil jeg tro - uten at jeg er noen ekspert på det området
Har ikke tatt flere tester enda. Får se om jeg prøver på en liten test i kveld men streken er veldig lik 11 dpo med førstemann, så jeg har troen.Tror det bare er skygge i så fall
Ser nå at jeg har den dårlige batchen fra Make Sure + at jeg har begynt å spotte så vidt, så nå er jeg rimelig sikker på at mens er rett rundt hjørnet
Har du tatt flere tester?
Ja, syklus har ikke stabilisert seg ennå, fordi jeg fortsatt ammer, og den påvirker lutealfasen. Skal høre med legen om jeg kan ta noe samtidig som jeg ammerSå kort lutealfase! Kan du få noe for å forlenge den?
Eg ammet sikkert 10 ganger på natt da eg ble gravid på første forsøk med andre mann. Hadde 9 dager fase da også. Hadde egentligt det med første mann ogsåJa, syklus har ikke stabilisert seg ennå, fordi jeg fortsatt ammer, og den påvirker lutealfasen. Skal høre med legen om jeg kan ta noe samtidig som jeg ammer
Men poden viser tegn til avvenning nå, ammer nesten kun på kveld nå, men så har han perioder hvor han nærmest ligger på puppen hele natten (vi samsover), og det er visstnok nattamming som påvirker mest da. Så jeg lurer på om jeg skal prøve å få kuttet ut den nattammingen i alle fall
Åja, jeg skjønner! Da er det jo ikke noe "galt" sånn settJa, syklus har ikke stabilisert seg ennå, fordi jeg fortsatt ammer, og den påvirker lutealfasen. Skal høre med legen om jeg kan ta noe samtidig som jeg ammer
Men poden viser tegn til avvenning nå, ammer nesten kun på kveld nå, men så har han perioder hvor han nærmest ligger på puppen hele natten (vi samsover), og det er visstnok nattamming som påvirker mest da. Så jeg lurer på om jeg skal prøve å få kuttet ut den nattammingen i alle fall
Eg ammet sikkert 10 ganger på natt da eg ble gravid på første forsøk med andre mann. Hadde 9 dager fase da også. Hadde egentligt det med første mann også
Ja, syklus har ikke stabilisert seg ennå, fordi jeg fortsatt ammer, og den påvirker lutealfasen. Skal høre med legen om jeg kan ta noe samtidig som jeg ammer
Relativt sterk strek på ettermiddagensurin slo såvidt ut den underste også som trenger 25 hcg for å slå ut.
Vis vedlegget 451575
Jeg tror nok du kan gjøre detÅå Skal jeg sette deg på gravid?