❤️ Eggløsningstestene våre Oktober 2017 ❤️

06DB9A18-41C2-4246-8C3E-A46040641B86.jpeg
Positivt ikke sant? :woot:

Første gang jeg tester for eggløsning! Er i PP2, CD 12 i dag, i følge div. apper er det eggløsning i dag og fikk denne testen. Er den positiv mener dere? takk for svar!

Vedlegg

• 3793683A-D05A-4A67-A448-B73BEB4B0F69.jpeg
    3793683A-D05A-4A67-A448-B73BEB4B0F69.jpeg
    462,2 KB · Visninger: 95
Jeg har akkurat begynt å bruke baby plan tester..men test streken er alltid så rar..du får sånn finn farge strek..mine blir sånn prikkete he he..som fargen ikke setter seg på hele streken. Har du opplevd det.synes denne ser positiv ut.

Mine pleier å få hel strek, men tror det kan bli variasjoner på luftfuktighet, fargestoff osv. Men jeg er mest vant med å teste med wondfo sine tester og liker egentlig de bedre. Men billigtester hadde dem ikke. Før pleide teststreken å bli sterkere enn kontrollstreken, men tror ikke det har så mye å si egentlig. Testene mine er sterkere i dag og jeg kjenner godt symptomer på el. Tenker testene blir negative i morgen [emoji5] Så her må det legges aksjer [emoji12]

Kjenner tolmodig begynner å ta slutt...når vil smilet komme opp :(
De andre ser jo positiv ut..eller?Vis vedlegget 234227

Det nærmer seg, men ser teststreken fortsatt er litt svakere enn kontrollstreken på de tre strimmeltestene du la ut bilde av. Når på døgnet tester du? Er disse tatt i dag, tenker jeg du får smilefjes i morgen kanskje?!

Det nærmer seg, men ser teststreken fortsatt er litt svakere enn kontrollstreken på de tre strimmeltestene du la ut bilde av. Når på døgnet tester du? Er disse tatt i dag, tenker jeg du får smilefjes i morgen kanskje?!
Tatt idag ..de ble tatt sånn 14 tiden.
Håper på smil imorgen

Tatt idag ..de ble tatt sånn 14 tiden.
Håper på smil imorgen

Den kan bli positiv i kveld også i å med at du testet såpass tidlig på dagen. Jeg får i hvert fall sterkere tester om kvelden og de kan gå fra negativ til positiv på bare noen timer[emoji5]

Den kan bli positiv i kveld også i å med at du testet såpass tidlig på dagen. Jeg får i hvert fall sterkere tester om kvelden og de kan gå fra negativ til positiv på bare noen timer[emoji5]

Så og si samme istad(teste 1900).også 0 på digital. Håper på bedre test imorgen.
Føler små stikking og som at mensen.kommer...vil bare se vakkert smilefjes he he

Back
Topp