❤️ Eggløsningstestene våre Oktober 2017 ❤️

Klarer ikke å finne navnet på dem på nettet, men tror det var fra tosteker og den som er sensitiv. Men skal sjekke når jeg kommer hjem. Syns det var rart vist den skulle bli nesten blenda hvit i dag ( på morgen urin) for i går ettermiddag så var den også veldig svak.. den hadde jo liksom stigning, frem til den sterkeste av dem.. Men det er jo alt for tidlig for el. 5 dager ette mens.. ?? Får teste frem til helga.. når æ egentlig skal ha el.
De blåe fra tostreker skal ikke være så bra. Men de grønne (de bruker jeg) er mye bedre, ingen tvil.
«Merk at dersom du tidligere har benyttet eggløsningstester fra Wondfo eller Helm så slår testene fra Wondfo og Helm ut tidligere og er positive lengre enn testene fra Egens»
https://www.tostreker.no/products/egglosningstester-15-stk-ne

Hei. Kan man stole på testene etter de har "tørket"? Tror jeg fikk positiv test den 30.9 (står 31. på testen) men så ikke det før dagen etter når jeg skulle sammenligne [emoji15]
16b1045d161f861f695bd544c5248d72.jpg
Man skal jo egentlig ikke lese av testene etter at de har tørket. Jeg kan få dagen før positiv test en negativ test som blir positiv en liten stund etter tiden. Men hvis du bare har fått svakere tester etter det så hadde jeg nok regnet med at den hadde vært positiv senere på dagen og gått etter det.

Man skal jo egentlig ikke lese av testene etter at de har tørket. Jeg kan få dagen før positiv test en negativ test som blir positiv en liten stund etter tiden. Men hvis du bare har fått svakere tester etter det så hadde jeg nok regnet med at den hadde vært positiv senere på dagen og gått etter det.
Ja.. I følge FertilityFriend og tempingen så hadde jeg EL på fredag 29. Men da tok jeg ikke el-test, fordi forventet EL skulle ikke være før 5-7 oktober :arghh: Så jeg tror jeg har gått "glipp" av eggløsningen denne mnd :(

Ja.. I følge FertilityFriend og tempingen så hadde jeg EL på fredag 29. Men da tok jeg ikke el-test, fordi forventet EL skulle ikke være før 5-7 oktober :arghh: Så jeg tror jeg har gått "glipp" av eggløsningen denne mnd :(
Så frustrerende hvis du har gått glipp av EL da :( Den kom jo i såfall en uke før tiden...

b09e3867de32b371b1708c061d3fe45d.jpg

Nærmer det seg litt mer nå eller?[emoji28] hihi ser jo selv at de ikke er like sterke enda. Men en utvikling?:)

b09e3867de32b371b1708c061d3fe45d.jpg

Nærmer det seg litt mer nå eller?[emoji28] hihi ser jo selv at de ikke er like sterke enda. Men en utvikling?:)
Ser ut som det nærmer seg :)

Oppdaget at jeg hadde fått prøvetester av Helm eggløsnings tester i samme pakke som de andre jeg bestilte fra to steker... og måtte teste i dag med en av hver på ettermiddagen.. og jammen er det stor forskjell på de to testene.. herrmin..så ser ut til at el er i rute til helga.. så det blir kos i fleng her.. :)
8962a1a9198a8d2872c1ff7f9096670c.jpg

Oppdaget at jeg hadde fått prøvetester av Helm eggløsnings tester i samme pakke som de andre jeg bestilte fra to steker... og måtte teste i dag med en av hver på ettermiddagen.. og jammen er det stor forskjell på de to testene.. herrmin..så ser ut til at el er i rute til helga.. så det blir kos i fleng her.. :)
8962a1a9198a8d2872c1ff7f9096670c.jpg
Nærmer seg :) Nå ser du hvor mye bedre de grønne er :) Og så bra du fikk noen tester du kunne teste ut :)

Noen som har brukt A1 sine eggløsning tester?

den over er tynne tester fra ebay..og blir fort positiv..tror det har noe med farge og hvor tunn den er.
Fikk stort 0 på clearblue.

Blir den fra A1 veldig sterk når den blir positiv?
IMG_20171006_125544-2340x2234.jpg

Håper jeg ikke virker helt gal men her er sannheten...
Tok el test i morges og den var negativ , forventet el er 9 okt.
Fikk mens vondt for 2 dager siden, noe jeg trodde kunne være el smerter men nei.
Igjen begynner disse smertene og nysgjerrigheten tok meg.
Jeg gikk faktisk hjem fra jobb for å pisse på en pinne og den viste el. (takk for sr-bank trøbbel så jeg kunne skylde på at jeg skulle hente meg ein matpakke hjemme):happy118
Så nå vet dere hva jeg skal gjøre i kveld.

Litt murring på venstre side i dag.
Fertilitetsmonitoren viser fortsatt kun høy men digital EL test som var negativ i går slo ut på høy i dag.. spennende å se om max kommer snart [emoji28][emoji1308]

Noen erfaringer med tester fra wish? Er det veldig lite fargestoff i de? Teststreken blir veldig svak i forhold til babyplan sine. Ikke imponert foreløpig:-(

Back
Topp