Rosalia
Elsker forumet
Skjønner at det er enklest å ta det om morgenen.
Har du testet på morgenen før og fått positiv?
Ja får positiv på morgenen å
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner at det er enklest å ta det om morgenen.
Har du testet på morgenen før og fått positiv?
Det blir detJa får positiv på morgenen åHar tester morgen og kveld før også. Men d blir jo litt dyrt da
Tipper den kommer i morgen kveld eller tirsdag muligens.
Ikke forsent med aksjerÅ nei, tror el må være i dag :/ forsent m aksjer nå tro hm? Sa nei t mannen i går fordi jeg var trøtt + trodde jeg hadde litt bedre tidVis vedlegget 234397
Har hatt blanke tester før denne. Tenker å ta en ikveld også. CD 13 idag og første syklus etter p-piller, så aner ikke hvordan den er. Dette er mye mer spennende enn jeg hadde sett for meg! Ser ut som det nærmer seg nå?Har hatt blanke tester før denne. Tenker å ta en ikveld også. CD 13 idag og første syklus etter p-piller, så aner ikke hvordan den er. Dette er mye mer spennende enn jeg hadde sett for meg!
![]()
Jeg vil si denne er positivFikk positiv el test torsdag var det vel, så trodde el hadde vært, men fortsetter alltid å teste, og i dag fikk jeg dennegår på letrozol denne syklusen. Hva tror dere? Den er ikke helt positiv men ganske sterk!
Vis vedlegget 234434
Fikk positiv el test torsdag var det vel, så trodde el hadde vært, men fortsetter alltid å teste, og i dag fikk jeg dennegår på letrozol denne syklusen. Hva tror dere? Den er ikke helt positiv men ganske sterk!
Vis vedlegget 234434
Tydeligvis ikke hatt eggløsning da? Syns ikke den er helt positiv selv men ser ut som den snart blir detJeg vil si denne er positiv
Hmm.. syns ikke den ser helt positiv ut selv menSer positiv ut denne!
ser ut som dn snart blir det, tydeligvis ikke hatt eggløsningKroppen fikk det vel ikke helt til forrige uke. For at testen skal være positiv så skal begge strekene være like sterk eller teststreken være sterkere. Vil jo si at strekene er like sterk.Tydeligvis ikke hatt eggløsning da? Syns ikke den er helt positiv selv men ser ut som den snart blir det
Mye mulig jeg ikke hadde det da. Vet det om de eggløsningstestene, men syns fortsatt den ikke var helt sterk nokKroppen fikk det vel ikke helt til forrige uke. For at testen skal være positiv så skal begge strekene være like sterk eller teststreken være sterkere. Vil jo si at strekene er like sterk.
Får fortsette å teste og legge satse på at jeg får eggløsning de nærmeste dagene Det skal være nok med en gang om dagen. Men noen har en kort LH topp så da er det jo best å teste flere ganger i døgnet. Jeg begynte å teste to ganger i døgnet, kl 15 og kl 21. Har nå gått ned til en gang fordi jeg har to dager med positive tester.Hvor ofte bør jeg ta el-test ila et døgn? Er en gang nok, eller bør jeg teste flere ganger? Og på hvilket/hvilke tidspunkt er best? Skal teste med strips fra babyplan.
Det skal være nok med en gang om dagen. Men noen har en kort LH topp så da er det jo best å teste flere ganger i døgnet. Jeg begynte å teste to ganger i døgnet, kl 15 og kl 21. Har nå gått ned til en gang fordi jeg har to dager med positive tester.
Det beste er å teste på ettermiddag/kveld siden LH hormonet øker utover dagen.
Lykke til med testinga!