❤️ Eggløsningstestene våre Oktober 2017 ❤️

Skjønner at det er enklest å ta det om morgenen.
Har du testet på morgenen før og fått positiv?

Ja får positiv på morgenen å :) Har tester morgen og kveld før også. Men d blir jo litt dyrt da:p Tipper den kommer i morgen kveld eller tirsdag muligens.

Ja får positiv på morgenen å :) Har tester morgen og kveld før også. Men d blir jo litt dyrt da:p Tipper den kommer i morgen kveld eller tirsdag muligens.
Det blir det ;) Jeg testet ettermiddag og kveld før, men har gått ned til en gang om dagen, for har alltid to dager positive tester.
Jeg har testet en gang på morgenen, og da var den positiv, men det var bare fordi EL var forventet den dagen eller dagen etter. Tenkte å sjekke hvordan den var i forhold til monitoren.
Lykke til med testing og EL :)

Å nei, tror el må være i dag :/ forsent m aksjer nå tro hm? Sa nei t mannen i går fordi jeg var trøtt + trodde jeg hadde litt bedre tid :p
IMG_5669.JPG

Å nei, tror el må være i dag :/ forsent m aksjer nå tro hm? Sa nei t mannen i går fordi jeg var trøtt + trodde jeg hadde litt bedre tid :p Vis vedlegget 234397
Ikke forsent med aksjer :) Egget lever jo ca 24timer etter EL også :)
Kjedelig når man tror man har mer tid og så kommer plutselig EL.

Ser ut som det nærmer seg nå? :happy: Har hatt blanke tester før denne. Tenker å ta en ikveld også. CD 13 idag og første syklus etter p-piller, så aner ikke hvordan den er. Dette er mye mer spennende enn jeg hadde sett for meg! :D:p

Vedlegg

• 77B42789-D8BF-4094-A06D-656A1ECAF2F3.jpeg
    77B42789-D8BF-4094-A06D-656A1ECAF2F3.jpeg
    855 KB · Visninger: 90
Last edited:
Ser ut som det nærmer seg nå? :happy: Har hatt blanke tester før denne. Tenker å ta en ikveld også. CD 13 idag og første syklus etter p-piller, så aner ikke hvordan den er. Dette er mye mer spennende enn jeg hadde sett for meg! :D:p

Er på vei...ikke lett å si når..men fortsatt og teste..og prøv på ettermiddagen

Fikk positiv el test torsdag var det vel, så trodde el hadde vært, men fortsetter alltid å teste, og i dag fikk jeg denne o_Oo_O går på letrozol denne syklusen. Hva tror dere? Den er ikke helt positiv men ganske sterk!
64832197-BB1B-474C-B2CD-DF96F2711EB7.jpeg

Fikk positiv el test torsdag var det vel, så trodde el hadde vært, men fortsetter alltid å teste, og i dag fikk jeg denne o_Oo_O går på letrozol denne syklusen. Hva tror dere? Den er ikke helt positiv men ganske sterk!
Vis vedlegget 234434
Jeg vil si denne er positiv

Vis vedlegget 234434

Ser positiv ut denne!

Tydeligvis ikke hatt eggløsning da? Syns ikke den er helt positiv selv men ser ut som den snart blir det
Kroppen fikk det vel ikke helt til forrige uke. For at testen skal være positiv så skal begge strekene være like sterk eller teststreken være sterkere. Vil jo si at strekene er like sterk.

Kroppen fikk det vel ikke helt til forrige uke. For at testen skal være positiv så skal begge strekene være like sterk eller teststreken være sterkere. Vil jo si at strekene er like sterk.
Mye mulig jeg ikke hadde det da. Vet det om de eggløsningstestene, men syns fortsatt den ikke var helt sterk nok :wtf: Får fortsette å teste og legge satse på at jeg får eggløsning de nærmeste dagene :)

Hvor ofte bør jeg ta el-test ila et døgn? Er en gang nok, eller bør jeg teste flere ganger? Og på hvilket/hvilke tidspunkt er best? Skal teste med strips fra babyplan.

Hvor ofte bør jeg ta el-test ila et døgn? Er en gang nok, eller bør jeg teste flere ganger? Og på hvilket/hvilke tidspunkt er best? Skal teste med strips fra babyplan.
Det skal være nok med en gang om dagen. Men noen har en kort LH topp så da er det jo best å teste flere ganger i døgnet. Jeg begynte å teste to ganger i døgnet, kl 15 og kl 21. Har nå gått ned til en gang fordi jeg har to dager med positive tester.
Det beste er å teste på ettermiddag/kveld siden LH hormonet øker utover dagen.
Lykke til med testinga!

Det skal være nok med en gang om dagen. Men noen har en kort LH topp så da er det jo best å teste flere ganger i døgnet. Jeg begynte å teste to ganger i døgnet, kl 15 og kl 21. Har nå gått ned til en gang fordi jeg har to dager med positive tester.
Det beste er å teste på ettermiddag/kveld siden LH hormonet øker utover dagen.
Lykke til med testinga!

Takk! Svei av en test til i kveld, fortsatt negativ. Blir spennende å se i morgen!

tapatalk_1508266113204.jpeg

fikk blinkefjes med cb digital i dag. noen her som har erfaring med den ? jeg sluttet med p piller 17 september. fikk blinkefjes sist 24 september. gikk tom for tester og fikk aldri stillestående smilefjes. hadde litt rosa/brun utflod 6 og 7 oktober. negativ cb digital el test for 2 dager siden. det jeg lurer på er om det er vanlih å få blinkefjes selvom man ikke er på vei til å få eggløsning? eller betyr blinkefjes at kroppen prøve rpå det ? at den kansje ikke fikk det til sist jeg hadde blinkefjes? har forresten tatt graviditets test og den var negativ , så er garantert ikke gravid

Noen som vet hva strekene på cb digital med dobbel hormonindikator viser? Antar den ene viser østrogen og den andre lh, men hvilken viser hva? Er det sånn at lh-streken kan være veldig svak, men fort bli veldig sterk?

Vel..jeg fikk positiv test i helga..og negativ på mandag og i går...så.da prøver vel kroppen på nytt..har små blød litt å.. denne kroppen er rar
IMG_20171018_104654-2022x2697.jpg

79dce9e3781bfa31307d1e1b545ffdeb.jpg

Holy crap! Her gjelder det å henge med i svingene... cd7 i dag. Fikk plutselig enorme mengder utflod i løpet av dagen. Tok en el-test i kveld og dette ble resultatet [emoji33]. Må vel sitte oppe og vente på mannen som er på jobbmiddag [emoji56], ellers blir det vel bortkastet pp. Håper på enda sterkere test i morgen, da har jeg litt bedre tid [emoji41]

Back
Topp