❤️ Eggløsningstestene våre Oktober 2017 ❤️

79dce9e3781bfa31307d1e1b545ffdeb.jpg

Holy crap! Her gjelder det å henge med i svingene... cd7 i dag. Fikk plutselig enorme mengder utflod i løpet av dagen. Tok en el-test i kveld og dette ble resultatet [emoji33]. Må vel sitte oppe og vente på mannen som er på jobbmiddag [emoji56], ellers blir det vel bortkastet pp. Håper på enda sterkere test i morgen, da har jeg litt bedre tid [emoji41]

Wow, det er tidlig i syklus!!!! Bare å begynne aksjeinnlegging[emoji23][emoji23]

72b2463f9a48bde7ba456e0456cbfd58.jpg

Liten tvil i dag i hvertfall! FF forventer el i morgen, på CD9! Det blir tidenes tidligste for min del. Håper slimhinnene er klare for et egg. Heldigvis har de et par dager til på seg før egget har vandret ned og vil feste seg [emoji12]

Ser bra ut dette! Håper det blir baby! :hilarious:
Men kan jeg spørre om du alltid har lange sykluser? Med tanke på at du har skrevet CD 56 osv :)

Ja, det er dessverre vanlig hos meg. Varierer mellom 33 og 72 dager [emoji21] Har nylig fått påvist PCOS, så håper å få hjelp snart hvis det ikke klaffer denne PP.

Da har jeg kjøpt 35 EL tester til November- jeg er klar !! :D

Hva søren skjer her da?:(
Tester med monitor i tillegg. På cd13 fikk jeg lav på monitoren. Men fra cd14 og til i dag, cd16 har jeg fått høy. Men disse testene blir jo bare svakere.. Håper bare ikke at EL har vært :(
Snapchat-1067196048.jpg

Hva søren skjer her da?:(
Tester med monitor i tillegg. På cd13 fikk jeg lav på monitoren. Men fra cd14 og til i dag, cd16 har jeg fått høy. Men disse testene blir jo bare svakere.. Håper bare ikke at EL har vært :( Vis vedlegget 234649

Skjønner undringen. For meg ser testene mest positiv ut cd14, og helt klart svakere nå. Ville forventet at el er nå eller akkurat har vært ut fra de testene. Men jeg har ingen erfaring med monitor, så jeg vet ikke hvordan den måler. Har du lagt inn aksjer for sikkerhetsskyld?

Skjønner undringen. For meg ser testene mest positiv ut cd14, og helt klart svakere nå. Ville forventet at el er nå eller akkurat har vært ut fra de testene. Men jeg har ingen erfaring med monitor, så jeg vet ikke hvordan den måler. Har du lagt inn aksjer for sikkerhetsskyld?

Ja det er det jeg synes den gjør å. Monitoren har vært veldig presis før med at den har funnet EL ved å nå max. Har jo heller ikke fått lagt inn aksjer disse dagene pga jobb og siden monitoren sa lav, så har jeg ikke stresset med sengekosen. Dritt :banghead:

Har testet etter el i flere dager. Idag ble den posetiv, men ikke mer tester igjen grrrr[emoji30] Men er det ikke slik at egget slipper senest 36 timer etter første posetiv? Skal jeg da regne mandag som 1 dpo?

Skjønner lite..jeg fikk jo kjempe positiv eggløsning test på onsdag og i går..men begynte å blø i går..blør ennå og positiv digital test idag å....hvordan kan det ha seg?

Skjønner lite..jeg fikk jo kjempe positiv eggløsning test på onsdag og i går..men begynte å blø i går..blør ennå og positiv digital test idag å....hvordan kan det ha seg?
Du kan ikke være gravid da...? Tatt g-test?

Back
Topp