❤️ Eggløsningstestene våre Oktober 2017 ❤️

Sikkert et dumt spørsmål, men er det gitt at egget har sluppet når en får tydelig negativ test etter 2 dager med svært positiv test?

Nei. Det betyr bare at lh-toppen er over for denne gang. Temphopp etter negativ el-test er derimot et veldig sikkert tegn selv uten pos el-test.

Vrient siden jeg muligens ikke har registrert riktig alltid :/ Har jo skjønt at jeg nok ikke skulle testet på morgen + mye lenger en cd 14 :/ hjelper sikker m og registrere temp tenker jeg. Kjenner sikkerlig stikkinger i venstre side her nå!

Jeg har også dominant egg til venstre denne gangen, det er helt sikkert. Ømheten er forsvunnet i løpet av dagen, så nå har jeg virkelig forventninger til tempen i morgen. Usj, blir skikkelig skuffet dersom steroidene lager anovulatorisk syklus for meg nå altså. Dette MÅ gå!

Jeg har også dominant egg til venstre denne gangen, det er helt sikkert. Ømheten er forsvunnet i løpet av dagen, så nå har jeg virkelig forventninger til tempen i morgen. Usj, blir skikkelig skuffet dersom steroidene lager anovulatorisk syklus for meg nå altså. Dette MÅ gå!

Krysser fingrene for deg i morgen, spent på å dele temp i morgen[emoji173]️

Ser ut som jeg har fått positiv på el-testen. Kan dere bekrefte dette?:angelic: Når skal man legge inn aksjer etter en positivt test? Jeg blir så glad! :D

Vedlegg

• IMG_5017.JPG
    IMG_5017.JPG
    611,5 KB · Visninger: 65
Ser ut som jeg har fått positiv på el-testen. Kan dere bekrefte dette?:angelic: Når skal man legge inn aksjer etter en positivt test? Jeg blir så glad! :D

Den ser positiv ut, ja. El kommer vanligvis 12-36 timer etter positiv test, så det er bare å få inn svømmere, så de rekker ut i egglederen til egget kommer! Sædcellene overlever noen dager, så det er bare å lokke med seg mannen til sengs allerede i dag... Happy humping!! [emoji173]️

Den ser positiv ut, ja. El kommer vanligvis 12-36 timer etter positiv test, så det er bare å få inn svømmere, så de rekker ut i egglederen til egget kommer! Sædcellene overlever noen dager, så det er bare å lokke med seg mannen til sengs allerede i dag... Happy humping!! [emoji173]️

Takk for svar:happy: la inn aksjer i morges, men må kanskje legge noen aksjer i kveld også? :p

Nærmer seg med stormskritt :) ikke helt positiv men ikke langt unna.

F51FEFEC-7DCA-4015-98AF-71ED1704537B.jpeg

Har noen av dere brukt ClearBlue digital eggløsningtestene? (De rosa) Jeg har fått smilefjes fire dager på rad, men jeg trodde eggløsningen skulle finne sted innen 48 t etter smilefjes. Vet ikke om det er kroppen som somler eller hva? :wideyed:
Og synker LH-nivået fort etter eggløsning har vært?

Har noen av dere brukt ClearBlue digital eggløsningtestene? (De rosa) Jeg har fått smilefjes fire dager på rad, men jeg trodde eggløsningen skulle finne sted innen 48 t etter smilefjes. Vet ikke om det er kroppen som somler eller hva? :wideyed:
Og synker LH-nivået fort etter eggløsning har vært?
Har ikke brukt de testene. Det varierer vel hvor fort det synker tenker jeg. LH synker litt før selve EL (som bildet i hovedinnlegget viser)

Spennende!
Er så morsomt at vi er så samkjørte. :D :p
Kjekt å være flere. Vi har vel vært veldig samkjørte de siste pp har vi ikke det?

El test igår og idag, tror kansje jeg hadde el i helgen? Har ikke kontroll da jeg er på cd47..
bc3a1e6bd9fe421900177ded24839f15.jpg
cd452292a36820b3533e39832fbd057b.jpg

El test igår og idag, tror kansje jeg hadde el i helgen? Har ikke kontroll da jeg er på cd47..
bc3a1e6bd9fe421900177ded24839f15.jpg
cd452292a36820b3533e39832fbd057b.jpg
Vanskelig å si. Jeg hadde en som ble nesten positiv (etter fristen) i går morges. I går kveld var den tydelig negativ. I dag tidlig var den tydelig positiv. Så det kan gå litt opp og ned..
cccbf9978a1a29892e051362cbd88030.jpg

Ingen tvil her nei :D

83FB4F1A-B68D-4C07-85FD-FB6CF518E4B4.jpeg

Vanskelig å si. Jeg hadde en som ble nesten positiv (etter fristen) i går morges. I går kveld var den tydelig negativ. I dag tidlig var den tydelig positiv. Så det kan gå litt opp og ned..
cccbf9978a1a29892e051362cbd88030.jpg
Forvirrende greier, får ta en imorgen også da..

Back
Topp