❤️ Eggløsningstestene våre Oktober 2017 ❤️

Skjønner lite..jeg fikk jo kjempe positiv eggløsning test på onsdag og i går..men begynte å blø i går..blør ennå og positiv digital test idag å....hvordan kan det ha seg?

Kanskje elblødning? Eller festeblødning? Du må teste videre, og ta en gtest om to dager, hvis eltestene fortsatt er posetive[emoji846]

Jeg har testet etter EL siden dag 10, nå er det dag 17...fortsatt ikke to sterke streker.

Ser at dag 14-15 så var streken sterkere enn de andre strekene fra de andre testdagene, men fortsatt negativ.

Kan jeg ha hatt en ekstremt kort EL vindu? Eller bare rett ogs lett tyde på EL-løs mnd?

Har tidligere testet med EL dag 21, men det var rett etter p-pille slutt som nå er 1,5 år siden (kobber spiral siden det).
Tok ut spiral forrige uke, kan det ha påvirket syklusen om det ble "forstyrrelser"?

hmmm...synes det er så dumt at jeg nå plutselig skal oppleve uregelmessigheter like før 1PP.

20171020_154911.jpg

positiv el test i dag [emoji3] noen som vet ca hvor lenge etter positiv test egget slipper ? har glemt det

image1.jpeg

Skulle man ha sett!! Dag 18 så ble det positiv EL test...Jeg har kort lutealfase, så nå skal det bli spennende å se om jeg får mens om kun 6-8 dager, pleier å ha syklus på ca 28 dager. Blir ikke helt klok på denne kroppen :D

Er vel på tide at egget slipper nå ja

Tror kanskje jeg har mye hormoner for tiden. Må slutte å anse testene som positive før teststreken er åpenbart sterkere enn kontrollstreken tror jeg. Lærer noe nytt hver pp. Skal straks humpe litt så egget ristes løs [emoji56][emoji85]

Hjelp , trodde el hadde vært jeg ? Kommer den nå i steden ? Forvirret! Kontrollstreken er jo den nærmest det grønne....
77c2be913db311001c9d13c4425eec22.jpg

Hjelp , trodde el hadde vært jeg ? Kommer den nå i steden ? Forvirret! Kontrollstreken er jo den nærmest det grønne....
77c2be913db311001c9d13c4425eec22.jpg
Ser ut som EL er på vei nå ja. Kanskje den ikke klarte det helt og prøver fort på nytt.

Hva tror dere om testen i dag, hva regner jeg den som? Er el i dag? Den er jo svakere en i går men litt lik kontroll streken?
a96946ef4e63ffcdca376b4a28ee376e.jpg
fc168836cfd35cfbfa896155295a86f2.jpg

Hva tror dere om testen i dag, hva regner jeg den som? Er el i dag? Den er jo svakere en i går men litt lik kontroll streken?

Enda tydeligere nå, men den i går så jeg strekk komme med en gang denne tok litt mere tid å bli så markert. Altså over 5 min.
dab2b9affbe1d316261841d841464172.jpg

Tror du er som jeg, at toppen var i går, og hormonskiftet er i full gang, men at du har så høy topp at pos test går over flere dager. Tipper du hadde el i natt, siden tempen åpenbart var på vei opp i morges...

Tror du er som jeg, at toppen var i går, og hormonskiftet er i full gang, men at du har så høy topp at pos test går over flere dager. Tipper du hadde el i natt, siden tempen åpenbart var på vei opp i morges...

Takk, da satser jeg på det :) Burde jeg merke den som negativ i ff da tro? El slim nå å, men kan jo også være fra i natt[emoji85]

Takk, da satser jeg på det :) Burde jeg merke den som negativ i ff da tro? El slim nå å, men kan jo også være fra i natt[emoji85]

Du må bare bestemme deg for hva du anser som positiv el-test for deg. FF kjenner igjen mønsteret hvis du registrerer pos el-test mange dager etter hverandre hver pp. Den klager hvis den ikke synes testen stemmer med virkeligheten (tempen). Mitt el-slim er borte nå, så håååååper det betyr at egget har dratt. Fikk også bare to like sterke streker på dagens el-test. (Registrerte den som neg, siden den var svakere enn den i går).

Du må bare bestemme deg for hva du anser som positiv el-test for deg. FF kjenner igjen mønsteret hvis du registrerer pos el-test mange dager etter hverandre hver pp. Den klager hvis den ikke synes testen stemmer med virkeligheten (tempen). Mitt el-slim er borte nå, så håååååper det betyr at egget har dratt. Fikk også bare to like sterke streker på dagens el-test. (Registrerte den som neg, siden den var svakere enn den i går).

Vrient siden jeg muligens ikke har registrert riktig alltid :/ Har jo skjønt at jeg nok ikke skulle testet på morgen + mye lenger en cd 14 :/ hjelper sikker m og registrere temp tenker jeg. Kjenner sikkerlig stikkinger i venstre side her nå!

Sikkert et dumt spørsmål, men er det gitt at egget har sluppet når en får tydelig negativ test etter 2 dager med svært positiv test?

Back
Topp