Foxy84
Gift med forumet
Ja he he..negativ dessverreDu kan ikke være gravid da...? Tatt g-test?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja he he..negativ dessverreDu kan ikke være gravid da...? Tatt g-test?
Skjønner lite..jeg fikk jo kjempe positiv eggløsning test på onsdag og i går..men begynte å blø i går..blør ennå og positiv digital test idag å....hvordan kan det ha seg?
Vis vedlegget 234685
positiv el test i dag [emoji3] noen som vet ca hvor lenge etter positiv test egget slipper ? har glemt det
okei , tusen takk [emoji3][emoji3]12-36 timer etter positiv er det vanligste. Lykke til med aksjene [emoji12]
Er vel på tide at egget slipper nå ja![]()
Jeg tar tydeligvis hormontoppen til nye høyder denne syklusen. Fortsatt veldig positiv el-test i dag. Håper egget slipper... [emoji51][emoji12]
Er vel på tide at egget slipper nå ja
Ser ut som EL er på vei nå ja. Kanskje den ikke klarte det helt og prøver fort på nytt.Hjelp , trodde el hadde vært jeg ? Kommer den nå i steden ? Forvirret! Kontrollstreken er jo den nærmest det grønne....![]()
Hva tror dere om testen i dag, hva regner jeg den som? Er el i dag? Den er jo svakere en i går men litt lik kontroll streken?![]()
![]()
Hva tror dere om testen i dag, hva regner jeg den som? Er el i dag? Den er jo svakere en i går men litt lik kontroll streken?![]()
![]()
Tror du er som jeg, at toppen var i går, og hormonskiftet er i full gang, men at du har så høy topp at pos test går over flere dager. Tipper du hadde el i natt, siden tempen åpenbart var på vei opp i morges...
Takk, da satser jeg på detBurde jeg merke den som negativ i ff da tro? El slim nå å, men kan jo også være fra i natt[emoji85]
Du må bare bestemme deg for hva du anser som positiv el-test for deg. FF kjenner igjen mønsteret hvis du registrerer pos el-test mange dager etter hverandre hver pp. Den klager hvis den ikke synes testen stemmer med virkeligheten (tempen). Mitt el-slim er borte nå, så håååååper det betyr at egget har dratt. Fikk også bare to like sterke streker på dagens el-test. (Registrerte den som neg, siden den var svakere enn den i går).