Jeg håper jo virkelig det! Men leser også at flere får sterkere el tester mot ikm før mens også, så jeg blir veldig usikker :/Kan det være at du er gravid? El testene slår vel ut på graviditet også? [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper jo virkelig det! Men leser også at flere får sterkere el tester mot ikm før mens også, så jeg blir veldig usikker :/Kan det være at du er gravid? El testene slår vel ut på graviditet også? [emoji4]
Jeg håper jo virkelig det! Men leser også at flere får sterkere el tester mot ikm før mens også, så jeg blir veldig usikker :/
Ikm i helga tror jeg, om el var den 15/16. Ikke turt å teste enda. Har for mye erfaringer med kjemiske graviditeter, så skal prøve å vente en dag eller to tilEr du langt unna IKM? Prøvd å ta en gtest? [emoji4]
Positiv den nederste så EL er rett rundt hjørnet jaHva tenker dere jenter?? Den nederste er fra nå før det er gått 5 min å di to over er fra i går!! Fikk lav på monitoren i dag tidlig kl 06. Er El rett rundt hjørne eller??
Så da kan det nesten gå når mannen kommer hjem i kveld??Positiv den nederste så EL er rett rundt hjørnet ja![]()
Ja det gjør detSå da kan det nesten gå når mannen kommer hjem i kveld??![]()
Det høres veldig bra ut da for vi bare kose oss di neste dageneJa det gjør detEL kommer 12-36 timer etter positiv test. Så dere har litt tid på dere
![]()
Ville ha testet i morgen ettermiddag for å sjekkeDet høres veldig bra ut da for vi bare kose oss di neste dagene![]()
men når skal eg teste med strimle igjen får å se om den er blitt negativ da?? Samme tid som i dag?? Tester jo med monitor om morningen å den sa jo lav i dagtidlig Hehe så blei litt sjokka når den var posetiv i kveld.
Kanskje siden eg har jobbet natt å eg drakk jo noe di timene eg måtte holde meg Hehe så kanskje det var litt utvannetVille ha testet i morgen ettermiddag for å sjekkeRart at monitoren viser lav enda da.
Det kan jo hende. Men med en så sterk test så skulle jo du hatt høy hvertfall. Men så vet jeg om at noen går rett fra lav til max også da. Håper monitoren er enig med strimmeltesten i morgenKanskje siden eg har jobbet natt å eg drakk jo noe di timene eg måtte holde meg Hehe så kanskje det var litt utvannetmen eg for se hva som kommer i morgen tidlig
![]()
![]()
Ja eg for håpe den er enig med noe i morgen Hehe blir spennende å se hva som sjekker inn på monitorenDet kan jo hende. Men med en så sterk test så skulle jo du hatt høy hvertfall. Men så vet jeg om at noen går rett fra lav til max også da. Håper monitoren er enig med strimmeltesten i morgen![]()
Det blei høy på monitoren i dag tidlig ;-) så skal ta strimle test i kveld for å se hva som kommer derDet kan jo hende. Men med en så sterk test så skulle jo du hatt høy hvertfall. Men så vet jeg om at noen går rett fra lav til max også da. Håper monitoren er enig med strimmeltesten i morgen![]()
Lykke tilDet blei høy på monitoren i dag tidlig ;-) så skal ta strimle test i kveld for å se hva som kommer der![]()
Jeg bruker å ha positiv test i to dager, en par ganger har jeg hatt det tre dager.Hvor lenge har dere sterke eltester? Hadde el på onsdag, fikk denne på morgenurin idag![]()
Hvor lenge har dere sterke eltester? Hadde el på onsdag, fikk denne på morgenurin idag![]()