❤️ Eggløsningstestene våre Oktober 2017 ❤️

1e14b6c0778adc1a024e4d0d7ea56b05.heic
Eltest positiv i dag, cd22. En uke senere enn forrige syklus. Har ikke fått lagt inn aksjer, pga reisejobb på samboeren, men vi må få gjort det i ettermiddag/kveld - håper ikke det er for sent...

Hva tenker dere jenter?? Den nederste er fra nå før det er gått 5 min å di to over er fra i går!! Fikk lav på monitoren i dag tidlig kl 06. Er El rett rundt hjørne eller??

Vedlegg

• FEE9A57B-47AD-44F5-99D7-3D9E9D04504A.jpeg
    FEE9A57B-47AD-44F5-99D7-3D9E9D04504A.jpeg
    763,4 KB · Visninger: 70
Hva tenker dere jenter?? Den nederste er fra nå før det er gått 5 min å di to over er fra i går!! Fikk lav på monitoren i dag tidlig kl 06. Er El rett rundt hjørne eller??
Positiv den nederste så EL er rett rundt hjørnet ja :)

Så da kan det nesten gå når mannen kommer hjem i kveld?? :)
Ja det gjør det :) EL kommer 12-36 timer etter positiv test. Så dere har litt tid på dere ;)

Ja det gjør det :) EL kommer 12-36 timer etter positiv test. Så dere har litt tid på dere ;)
Det høres veldig bra ut da for vi bare kose oss di neste dagene :-) :-) men når skal eg teste med strimle igjen får å se om den er blitt negativ da?? Samme tid som i dag?? Tester jo med monitor om morningen å den sa jo lav i dagtidlig Hehe så blei litt sjokka når den var posetiv i kveld.

Det høres veldig bra ut da for vi bare kose oss di neste dagene :) :) men når skal eg teste med strimle igjen får å se om den er blitt negativ da?? Samme tid som i dag?? Tester jo med monitor om morningen å den sa jo lav i dagtidlig Hehe så blei litt sjokka når den var posetiv i kveld.
Ville ha testet i morgen ettermiddag for å sjekke :) Rart at monitoren viser lav enda da.

Ville ha testet i morgen ettermiddag for å sjekke :) Rart at monitoren viser lav enda da.
Kanskje siden eg har jobbet natt å eg drakk jo noe di timene eg måtte holde meg Hehe så kanskje det var litt utvannet :-) men eg for se hva som kommer i morgen tidlig :-) :-)

Positiv i dag! :) har fått lagt inn aksjer før jeg snart skal på jobb :happy: jobber alltid natt når jeg har eggløsning!:yuck:

Vedlegg

• tempImageForSave.jpg
    tempImageForSave.jpg
    71,3 KB · Visninger: 67
Kanskje siden eg har jobbet natt å eg drakk jo noe di timene eg måtte holde meg Hehe så kanskje det var litt utvannet :) men eg for se hva som kommer i morgen tidlig :) :)
Det kan jo hende. Men med en så sterk test så skulle jo du hatt høy hvertfall. Men så vet jeg om at noen går rett fra lav til max også da. Håper monitoren er enig med strimmeltesten i morgen :)

Det kan jo hende. Men med en så sterk test så skulle jo du hatt høy hvertfall. Men så vet jeg om at noen går rett fra lav til max også da. Håper monitoren er enig med strimmeltesten i morgen :)
Ja eg for håpe den er enig med noe i morgen Hehe blir spennende å se hva som sjekker inn på monitoren :-) :-)

Hvor lenge har dere sterke eltester? Hadde el på onsdag, fikk denne på morgenurin idag
782c3ffa4412750585695e0ef91a86a1.jpg

Det blei høy på monitoren i dag tidlig ;-) så skal ta strimle test i kveld for å se hva som kommer der :-)

Hvor lenge har dere sterke eltester? Hadde el på onsdag, fikk denne på morgenurin idag
Jeg bruker å ha positiv test i to dager, en par ganger har jeg hatt det tre dager.
Kanskje ikke kroppen klarte EL på onsdag og prøver fort igjen??

Jeg har hatt pos el-test tre dager de siste syklusene, hvorav den midterste dagen helt klart mest positiv, med så sterk teststrek at det knapt er noe farge igjen til kontrollstreken. Testen dagen før og dagen etter de tre dagene med pos test, har testen også vært så sterk at den kunne gått som positiv. Men når jeg vet at jeg venter på superteststrek, regner jeg de ikke med.

Heisann :-) den øverste i dag å den nederste i går :-) hva tenker dere? Har aldri testet med strimler før så har ikke peiling på hvordan eg skal tyde di Hehe!! Fikk høy på monitoren i dag tidlig!!!

Vedlegg

• BEEB2E7C-9371-466B-9630-047A1353A39C.jpeg
    BEEB2E7C-9371-466B-9630-047A1353A39C.jpeg
    580,8 KB · Visninger: 72
Back
Topp