*må visst ha det inn med tskje*
Dag 10 fra første eller siste mensdag?
Takk for svar!
Syklusdag 10 (cd10). Altså fra første mensdag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*må visst ha det inn med tskje*
Takk for svar!
Den øverste strimmelen ser positiv ut, de to nederste er ikke langt unna tenker jeg.Kjenner tolmodig begynner å ta slutt...når vil smilet komme opp
De andre ser jo positiv ut..eller?Vis vedlegget 234227
Første*må visst ha det inn med tskje*
Takk for svar!
Positiv!Første gang jeg tester for eggløsning! Er i PP2, CD 12 i dag, i følge div. apper er det eggløsning i dag og fikk denne testen. Er den positiv mener dere? takk for svar!
Takk for svarPositiv!
JaVis vedlegget 234235 Positivt ikke sant?![]()
Det nærmer seg! Testet i dag?Fikk denne i kveld CD 9! Hva tenker dere?
Ja la ut bilde rett i stad i denne trådenDet nærmer seg! Testet i dag?
Da blir det plutselig kort syklus, men det gjør jo ikke noe
Jeg har akkurat begynt å bruke baby plan tester..men test streken er alltid så rar..du får sånn finn farge strek..mine blir sånn prikkete he he..som fargen ikke setter seg på hele streken. Har du opplevd det.synes denne ser positiv ut.
Vis vedlegget 234235 Positivt ikke sant?![]()
Første gang jeg tester for eggløsning! Er i PP2, CD 12 i dag, i følge div. apper er det eggløsning i dag og fikk denne testen. Er den positiv mener dere? takk for svar!
Jippi, håper det går denne runden, prøvd snart 1,5 år og mista to i tidlig sa siden i sommer!Ser positiv ut [emoji1303] HH[emoji7]
Kjenner tolmodig begynner å ta slutt...når vil smilet komme opp![]()
De andre ser jo positiv ut..eller?Vis vedlegget 234227
Jippi, håper det går denne runden, prøvd snart 1,5 år og mista to i tidlig sa siden i sommer!
Tatt idag ..de ble tatt sånn 14 tiden.Det nærmer seg, men ser teststreken fortsatt er litt svakere enn kontrollstreken på de tre strimmeltestene du la ut bilde av. Når på døgnet tester du? Er disse tatt i dag, tenker jeg du får smilefjes i morgen kanskje?!
Tatt idag ..de ble tatt sånn 14 tiden.
Håper på smil imorgen
Den kan bli positiv i kveld også i å med at du testet såpass tidlig på dagen. Jeg får i hvert fall sterkere tester om kvelden og de kan gå fra negativ til positiv på bare noen timer[emoji5]