Miniknøttet
Gift med forumet
Jeg prøvde meg på tvang, men han nektet. I følge en oversikt jeg har sett, så er det størst sjans for graviditet 2 og 3 dager før EL.Her blir det tvang om max kommer [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg prøvde meg på tvang, men han nektet. I følge en oversikt jeg har sett, så er det størst sjans for graviditet 2 og 3 dager før EL.Her blir det tvang om max kommer [emoji23]
Jeg prøvde meg på tvang, men han nektet. I følge en oversikt jeg har sett, så er det størst sjans for graviditet 2 og 3 dager før EL.
Må krysse fingrene for det [emoji4]Får håpe det beste![]()
hva tenker dere om denne? Burde egentlig teststreken være mørkere en kontrollstreken før den er helt positiv? Jeg tester etter el på kvelden, men i dag testet jeg i dag tidlig også. Syklusen har vært litt annerledes etter sa for ca 6 uker siden.![]()
hva tenker dere om denne? Burde egentlig teststreken være mørkere en kontrollstreken før den er helt positiv? Jeg tester etter el på kvelden, men i dag testet jeg i dag tidlig også. Syklusen har vært litt annerledes etter sa for ca 6 uker siden.![]()
Kan ikke kaste bort tiden her inne på bv da[emoji12] Nå skal vi prøve så godt vi kan[emoji5]
Fikk denne i kveld CD 9! Hva tenker dere?
Nærmer seg!Fikk denne i kveld CD 9! Hva tenker dere?
Fikk denne i kveld CD 9! Hva tenker dere?
Kan hendeHøy i dag etter to dager med max.![]()
Er vel 1 dpo i dag da?![]()
Noen som kjapt og enkelt vil sette meg inn i eggløsningstestingens verden? [emoji4] ferdig med mens i går, og fikk 25 eggløsningstester i posten idag. Har pcos så syklusen er noe uforutsigbar (26-36 stort sett). Når burde jeg begynne testingen? Morgen eller kveld? Når har man best sjangs etc?
Begynt dag 10 etter mens..test 2 ganger om dagen mellom 12-20. Hold tiss i 4 timer