❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

I dag ringte de fra sykehuset når jeg satt i en jobb tlf, så jeg rakk ikke ta den. Ringte opp, men fikk beskjed om at jeg bare måtte vente på å bli ringt på nytt. Så sendte jeg en mld på appen og da får jeg til svar at de hadde ringt noen på ringeliste i dag, og ettersom jeg ikke hadde svart måtte jeg regne med at de hadde ringt noen andre... :(

syns det er forferdelig ergerlig! Ringer de kun 1 gang lissom? Ellers er det ute med deg..? Ikke veldig fornøyd nå altså.
Huff, det var dårlig gjort av dem. Skulle prøvd ringe en gang til, vi bor jo ikke i telefonen alltid.

Huff, det var dårlig gjort av dem. Skulle prøvd ringe en gang til, vi bor jo ikke i telefonen alltid.

ordentlig kjipt føler jeg :( men, men..

Hvordan er det om vi får tilbud om oppstart i feks november.. da vil jo termin bli i august om alt klaffer. Nå vil ikke jeg virke utakknemlig eller noe, men jeg har allerede to stk født i august og ønsker virkelig ikke tre bursdager i aug. Frister heller ikke mye å tenke på å gå høygravid en sommer til. Får man vente noen mnder da, eller får man ikke velge eller hvordan blir det?

I dag ringte de fra sykehuset når jeg satt i en jobb tlf, så jeg rakk ikke ta den. Ringte opp, men fikk beskjed om at jeg bare måtte vente på å bli ringt på nytt. Så sendte jeg en mld på appen og da får jeg til svar at de hadde ringt noen på ringeliste i dag, og ettersom jeg ikke hadde svart måtte jeg regne med at de hadde ringt noen andre... :(

syns det er forferdelig ergerlig! Ringer de kun 1 gang lissom? Ellers er det ute med deg..? Ikke veldig fornøyd nå altså.
De ringer dessverre bare en gang. Jeg fikk en telefon fra sykehuset, men misset den. Ringte opp 5 min senere, og da var den aktuelle timen allerede tatt av noen andre. Etter den gangen gikk jeg med telefonen på meg hele tiden, og var forberedt på å ta den når som helst.

På en annen side, det at de ringer deg kan bety at du står langt oppe på lista. Kanskje de ringer igjen snart.

Har noen fått satt inn to egg i Porsgrunn ? Hvorfor fikk dere to eller ikke satt to?
Vi fikk satt inn to forrige forsøk, fikk det fordi det ene var bra og det andre var godt nok men ikke kvalitet til frysing. Det ble et barn :Heartred Hadde ikke fått inn to om jeg hadde vist de minste tegn på overstimuli eller vært dårlig etter uttak.

Denne gangen fikk jeg bare satt inn ett egg pga bedre kvalitet (kunne fryses) og at jeg fødte prematurt sist gang.

Vi fikk satt inn to forrige forsøk, fikk det fordi det ene var bra og det andre var godt nok men ikke kvalitet til frysing. Det ble et barn :Heartred Hadde ikke fått inn to om jeg hadde vist de minste tegn på overstimuli eller vært dårlig etter uttak.

Denne gangen fikk jeg bare satt inn ett egg pga bedre kvalitet (kunne fryses) og at jeg fødte prematurt sist gang.
Tusen takk for svar, kommer til å spørre om vi er så heldige å får ut flere.

Uuh, nå venter jeg spent på beskjed om når det blir fryseforsøk på barn #2.... Hvis de hadde kapasitet kunne det jo bli allerede neste uke....:eek:

Ultralyd før fryseforsøk på barn #2 i morgen, CD11 :nailbiting: Håper virkelig en av våre to eskimoer overlever tining og at det blir innsett neste uke.

De ringer bare en gang ja, for de er avhengig av raskt svar til timen, gjerne allerede dagen etter.

Uke 39 ble det på meg. Har knapt rukket å bli mentalt klar før vi skal inn:joyful: litt andre ventetider med frys enn fersk:shy:

9125 kroner fattigere, med oppstart nå ved neste mens (2 uker isj)

Kjenner jeg er veldig spent, og krysser fingrene for at det går som planlagt, og at ikke sykehuset stenger ned pga covid19!

Det er jo ikke snakk om det, men blir veldig nervøs og har det i bakhodet kan dere si.. Ikke meningen å "skremme" eller ødelegge dagen deres asså, må bare ha en plass og lufte hodet.

Skal også ha time hos terapeuten min samtidig under forsøket, og jeg tror det vil hjelpe masse!
Er heller ingen som vet om dette forsøket, bare oss 2, og det letter emg veldig, mannen er også hjemme fra sprøyter til uttak :)

Så det er også et stort pluss!

Kjenner på mye av det samme som deg.... venter mens på søndag... og hva om jeg skulle bare få en forkjølelse nå... redd for at medisiner verdt 13.000kr blir kasta bort. Men her er det vel noen som kom i den klemma når korona brøt ut....

Håper på det beste fremover med lite smitte, så det ikke påvirker prosessen vår fremover

De ringer dessverre bare en gang. Jeg fikk en telefon fra sykehuset, men misset den. Ringte opp 5 min senere, og da var den aktuelle timen allerede tatt av noen andre. Etter den gangen gikk jeg med telefonen på meg hele tiden, og var forberedt på å ta den når som helst.

På en annen side, det at de ringer deg kan bety at du står langt oppe på lista. Kanskje de ringer igjen snart.
Hvor langt fram tid pleier timen å være når de ringer folk på lista? Er det dagen etter liksom, eller om noen dager?

Back
Topp