❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Kan noen si sånn ca når første ultralyd er når en starter stimulering på mens dag nr 2?

Vet dere ikke kan si eksakt, men blir litt sprø av følelsen av å ikke ha kontroll på når ting skal skje.... liker å planlegge litt, grunnet kronisk sykdom og trenger hjelp til kjøring.

Og ca hvor mange ultralyd besøk blir det før egguttak?

Kan noen si sånn ca når første ultralyd er når en starter stimulering på mens dag nr 2?

Vet dere ikke kan si eksakt, men blir litt sprø av følelsen av å ikke ha kontroll på når ting skal skje.... liker å planlegge litt, grunnet kronisk sykdom og trenger hjelp til kjøring.

Første hadde jeg tre ultralyd før egguttak, andre 4 ganger og denne gangen har jeg hatt en men venter nummer to til mandag. Er så forskjellig hvordan man responderer på medisinene. Kanskje du er heldig og trenger bare en.

Hei dere!

Et dumt spørsmål, -kan man gå til privatpraktiserende gynekolog for å ta UL ved kontroller av follikkelstørrelse, eller er man bundet til Porsgrunn under hele forløpet?
(...det blir så unødvendig lang reisevei :bag: )

Og et annet spørsmål -ved uttak av egg, får man sykemelding av legene der?

Hei dere!

Et dumt spørsmål, -kan man gå til privatpraktiserende gynekolog for å ta UL ved kontroller av follikkelstørrelse, eller er man bundet til Porsgrunn under hele forløpet?

Jeg har gått til en privat gynekologklinikk som Porsgrunn samarbeider med. Bor i Lillestrøm kommune, så veldig lang reisevei for en kort UL :) De spør hvor du ønsker å bli henvist til.

Jeg fikk tilbud om sykmelding for uttak og innsett fra Porsgrunn sist, men brukte bare egenmelding.

Hei dere!

Jeg bor i Drammen, og skal få UL her. Spør de, eller send de en melding om hvem de samarbeider med i nærheten av deg

Har kun hatt et forsøk, med kort protokoll. Hadde UL på cd10, og det ble med den ene. Uttak på cd13 :)

Kontroll i dag, 5 poser på størrelse 15-16. Menopurog fyremadel til onsdag. Ovitrelle på Ons og uttak fredag. Ble mange dager med medisiner nå. Innsett onsdag om det blir bra resultat.

Søren skute.. Eggløsningen min kom idag i stedet for forrige helg :(

Sendte de melding på crypho om det idag, men får svar i morgen om forsøket fortsatt blir noe av eller om vi må utsette :'( jeg vil ikke utsette det til neste syklus :'(

Da blir det mensen 7 eller 8 i stedet for 30 august!

Har dere opplevd det? At de avbryter forsøket fordi mensen er forsinket en ukes tid??

Søren skute.. Eggløsningen min kom idag i stedet for forrige helg :(

Sendte de melding på crypho om det idag, men får svar i morgen om forsøket fortsatt blir noe av eller om vi må utsette :'( jeg vil ikke utsette det til neste syklus :'(

Da blir det mensen 7 eller 8 i stedet for 30 august!

Har dere opplevd det? At de avbryter forsøket fordi mensen er forsinket en ukes tid??

Har fått avbrutt fordi eggløsning kom på en mandag, ja. Med blastocyst på frys ville det betydd innsett på lørdag, da har Porsgrunn stengt og ergo avbrutt... Forferdelig frustrerende! Håper på bedre nyheter for deg!

Har fått avbrutt fordi eggløsning kom på en mandag, ja. Med blastocyst på frys ville det betydd innsett på lørdag, da har Porsgrunn stengt og ergo avbrutt... Forferdelig frustrerende! Håper på bedre nyheter for deg!

Vi skal ikke ha innsett av frys hvertfall!

Blir med uttak og innsett

Fikk svar av de idag, var ikke noe problem!
Så jeg hwr hatt eggløsning idag, nå er egget sluppet, og vi teller ned til sprøytestart :)

Eller gravidtest hvis mi mot alle odds skal bli gravide, noe som er lik null...

Så da tester jeg fra dpo 9 og utover så jeg er sikker på at mensen kommer!

Da er det å starte på sprøyter ca 8 eller 9 september, jeg er forholdsvis rolig, og stresser i grunn ikke enda! Noe jeg tror er veldig pos:)

Dere som har brukt menopur, har dere hatt konstant hodepine?
Jeg har til vanlig kronisk migrene, så ikke lett å vite om jeg har dårlig periode, eller om det er bivirkning...

Har sett på felleskatalogen at det er vanlig bivirkning, men vil likevel høre hva dere har erfart..

Dere som har brukt menopur, har dere hatt konstant hodepine?
Jeg har til vanlig kronisk migrene, så ikke lett å vite om jeg har dårlig periode, eller om det er bivirkning...

Har sett på felleskatalogen at det er vanlig bivirkning, men vil likevel høre hva dere har erfart..
Har gått på den tre ganger nå, ikke noe hodepine. Men er veldig flink til å drikke mye vann.
Hadde stor dose med Menopur så trodde det skulle slå ut på hodet, men det gjorde det ikke. Har du stor dose ?

Back
Topp