❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Hei dere :happy: Jeg skal starte med stimulering i morgen cd 2, 150 IU menopur også fyremadel fra cd 6. Jeg skal på ultralyd tirsdag neste uke. Jeg vet jo at Porsgrunn ikke har uttak i helger, noe som bekymrer meg mye kjenner jeg. Jeg vet jo ikke hvordan kroppen min reagerer og hvor fort ting vokser, men jeg er 25 år og har AMH på 20 hvis det er relevant. Veldig ny til alt dette!

Noen av dere som har erfaring med dette, at det ideelle hadde vært å ha uttak lørdag eller søndag, men at det ble fredag eller mandag pga stengt..? Hva skjedde?:nailbiting:
Det spørs på hvor mye folliklene har vokst. 9-10 dager med stimulering her ble for kort da det var mange men mange under 10 mm. Så gikk på stimulering i 20 dager før uttak.

Hadde uttak på en fredag. Det ble bestemt ved UL på en tirsdag at jeg skulle sette siste sprøyte onsdag og uttak fredag. Så trur dem prøver å time det så langt det lar seg gjøre. Største follikkel ved sjekk var på 18 mm. Om det hadde vært bedre å tatt ut på helg er jeg usikker på. Men om dem tenker du må vente litt og gå lengre på medisiner så kan det hende dem planlegger uttak mandag eller at du skal fortsette på medisiner og ny UL fredag
18 mm på sjekk høres vel ideelt ut sånn som jeg har skjønt? Hvor mange egg fikk du ut?

18 mm på sjekk høres vel ideelt ut sånn som jeg har skjønt? Hvor mange egg fikk du ut?
Er 32 år gammel AMH på 23

Fikk ut 15 (hadde 20-25 follikkel, men 5-10 var under 10 mm så ble ikke tatt ut). 13 ble befrukta og 6 på frys. Ble ikke noe innsett pga. fare for overstimulering, så ble totalfrys. Måtte vente 2 mnd. Før innsett. Så satt mitt første egg inn nå i November :joyful:

Ja absolutt! Men det tok så fryktelig langt tid å få dem dit. Eller øker jo en follikkel med 2 mm i døgnet. Men gjorde ikke det når det er så mange som måtte stimuleres. Måtte øke fra 150 til 300 IE

Noen som vet når Porsgrunn tar juleferie? :joyful:

Ser på Instagram at de hadde ferie 22 desember - 2 januar i fjor. Jeg vil gjette at siste arbeidsdag i år da blir fredag 20 desember. Kjedelig hvis syklus er sånn at det blir kræsj med julestengt :hungover:

Åja det er så sent ja! :love017 Da kommer det til å gå bra, hvis de har plass da.. Tipper jeg har eggløsning rundt 08.12, håper syklus bestemmer seg for å spille på lag!

Back
Topp