❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Hei.
Vi skal i ha fryseforsøk i naturlig syklus. Har fått beskjed om å bruke eggløsningstester etter neste mens. Noen som har erfaring med fryseforsøk i naturlig syklus? Og har dere tips til eggløsningstester?
Jeg brukte kun en eggløsningstest, samme dag som ultralydkontroll. Men de skriver vel helst du skal bruke de fra clearblue :)

Bruker babyplan eggløsningstester, det har gått fint her :) Men vet at Porsgrunn anbefaler de fra Clearblue.

De rosa fra Clearblue slår ut tidligere enn de fra babyplan (og andre strimer). For min del har CB slått ut et døgn tidligere de gangene jeg har testet, så jeg hadde fått innsett en hel dag senere med strimmel.

De rosa fra Clearblue slår ut tidligere enn de fra babyplan (og andre strimer). For min del har CB slått ut et døgn tidligere de gangene jeg har testet, så jeg hadde fått innsett en hel dag senere med strimmel.
Det var interessant! Og det visste jeg ikke. Da må jeg skaffe meg dem :)

Det var interessant! Og det visste jeg ikke. Da må jeg skaffe meg dem :)

I alle fall sjekk hvordan de slår ut for deg. :)

Jeg tok opp det med at testene slo ut forskjellig med Porsgrunn, og da sa de til meg at det var bedre å sette inn embryo "litt tidlig" enn "litt sent" i forhold til EL. Så jeg har tenkt at det derfor kanskje er bedre med de digitale som slår ut før.

I alle fall sjekk hvordan de slår ut for deg. :)

Jeg tok opp det med at testene slo ut forskjellig med Porsgrunn, og da sa de til meg at det var bedre å sette inn embryo "litt tidlig" enn "litt sent" i forhold til EL. Så jeg har tenkt at det derfor kanskje er bedre med de digitale som slår ut før.
Har allerede bestilt de rosa Clearblue testene, så skal teste med begge to neste gang jeg skal ha innsett tenkte jeg :hilarious: Takk for tips!! Er jo veldig fint å få satt inn på helt riktig tidspunkt.

Så bra at du ikke har symptomer på overstimulering og at det går mot normalen! Du har jo et kjempebra utgangspunkt, en av de 6 blastoene bør bli et barn :love017
Jeg måtte vente en syklus på grunn av MA ja. Får innsett i starten av november :)
Det ble vist ikke innsett før i slutten av oktober- starten av november. Trodde jeg skulle få i syklus rette etter uttak, men nei..

Jeg brukte kun en eggløsningstest, samme dag som ultralydkontroll. Men de skriver vel helst du skal bruke de fra clearblue :)
Har du vært gjennom fryseforsøk i naturlig syklus?:) kan jeg spørre om hvilken dag det ble innsett? Vi fikk ut 14 egg og 7 av de havnet på frys da jeg var i fare for å bli overstimulert. Så nå skal vi forhåpentligvis ha innsett ved neste syklus

Har du vært gjennom fryseforsøk i naturlig syklus?:) kan jeg spørre om hvilken dag det ble innsett? Vi fikk ut 14 egg og 7 av de havnet på frys da jeg var i fare for å bli overstimulert. Så nå skal vi forhåpentligvis ha innsett ved neste syklus
Ja det ble 17 dager etter første dag i mens :)

Ja det ble 17 dager etter første dag i mens :)
Takk for svar. Forhåpentligvis treffer det ikke på en helg :) jeg er veldig spent på om syklusen jeg har nå er som den pleier eller om den blir lengre etter stimulering i slutten av august/begynnelsen av september. Hvis den er som vanlig vil dag 17 falle på en onsdag:happy:

Hadde også totalfrys pga fare for overstimulering (ble ikke overstimulert), men måtte vente to syklus før innsett. (Uttak i starten av sep. Innsett forhåpentligvis i starten av nov.) Ble ikke informert om dette på forhånd, dem sa kun: si i fra når mens kommer etter uttak. Kan være lurt å dobbelsjekke med dem, med mindre dem har sagt at du får innsett i neste syklus:joyful:

Hadde også totalfrys pga fare for overstimulering (ble ikke overstimulert), men måtte vente to syklus før innsett. (Uttak i starten av sep. Innsett forhåpentligvis i starten av nov.) Ble ikke informert om dette på forhånd, dem sa kun: si i fra når mens kommer etter uttak. Kan være lurt å dobbelsjekke med dem, med mindre dem har sagt at du får innsett i neste syklus:joyful:
Ja jeg har vært i kontakt med dem flere ganger, sikkert mast noe voldsomt :p så jeg har fått informasjon i posten og fått beskjed om å melde inn når mens melder sin ankomst. Så da regner jeg med at det blir innsett hvis det ikke faller på en helg :)

Hei dere :happy: Jeg skal starte med stimulering i morgen cd 2, 150 IU menopur også fyremadel fra cd 6. Jeg skal på ultralyd tirsdag neste uke. Jeg vet jo at Porsgrunn ikke har uttak i helger, noe som bekymrer meg mye kjenner jeg. Jeg vet jo ikke hvordan kroppen min reagerer og hvor fort ting vokser, men jeg er 25 år og har AMH på 20 hvis det er relevant. Veldig ny til alt dette!

Noen av dere som har erfaring med dette, at det ideelle hadde vært å ha uttak lørdag eller søndag, men at det ble fredag eller mandag pga stengt..? Hva skjedde?:nailbiting:

Hei dere :happy: Jeg skal starte med stimulering i morgen cd 2, 150 IU menopur også fyremadel fra cd 6. Jeg skal på ultralyd tirsdag neste uke. Jeg vet jo at Porsgrunn ikke har uttak i helger, noe som bekymrer meg mye kjenner jeg. Jeg vet jo ikke hvordan kroppen min reagerer og hvor fort ting vokser, men jeg er 25 år og har AMH på 20 hvis det er relevant. Veldig ny til alt dette!

Noen av dere som har erfaring med dette, at det ideelle hadde vært å ha uttak lørdag eller søndag, men at det ble fredag eller mandag pga stengt..? Hva skjedde?:nailbiting:
Hadde uttak på en fredag. Det ble bestemt ved UL på en tirsdag at jeg skulle sette siste sprøyte onsdag og uttak fredag. Så trur dem prøver å time det så langt det lar seg gjøre. Største follikkel ved sjekk var på 18 mm. Om det hadde vært bedre å tatt ut på helg er jeg usikker på. Men om dem tenker du må vente litt og gå lengre på medisiner så kan det hende dem planlegger uttak mandag eller at du skal fortsette på medisiner og ny UL fredag

Back
Topp