❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Tar man Fyremadel samtidig som Menopur? Altså samme tid på døgnet? Står ingenting på arket mitt og skal starte med Fyremadel i morgen :bag: #søndag

Jeg tok også mine samtidig. Men er jo noen år siden nå da :p

Tar man Fyremadel samtidig som Menopur? Altså samme tid på døgnet? Står ingenting på arket mitt og skal starte med Fyremadel i morgen :bag: #søndag
Mener på at det står på arket at medisiner skal tas mellom kl. 16-18. så ja jeg tok dem samtidig bare stakk på hver sin side :joyful:

I følge mitt brev fra Porsgrunn så skulle jeg ta begge sprøytene samtidig mellom 16-18 på ettermiddagen :)

Hei, er det andre som har opplevd at det tar langt tid før man får svar om hvor mange som har overlevd etter egguttak og som er på frys?:sorry: Går igjennom totalfrys nå og er redd for at ingen kunne fryses. Har nå venter i 6 dager og ikke hørt noe…

Hei, er det andre som har opplevd at det tar langt tid før man får svar om hvor mange som har overlevd etter egguttak og som er på frys?:sorry: Går igjennom totalfrys nå og er redd for at ingen kunne fryses. Har nå venter i 6 dager og ikke hørt noe…
Har du prøvd å skrive til de i Crypho? Om de ikke vil svare der, så burde de ihvertfall kunne svare på når du får vite det :happy:
Krysser fingre for masse fine blastoer! :Heartred

Har du prøvd å skrive til de i Crypho? Om de ikke vil svare der, så burde de ihvertfall kunne svare på når du får vite det :happy:
Krysser fingre for masse fine blastoer! :Heartred
Ja spurt dem. Men får kun til svar at: har dem ikke ringt, så ringer dem sikkert i morgen. Alt for nervepirrende den her ventinga og ikke vite om det kan bli innsett. Får bare vente i morgen også da..

Ja spurt dem. Men får kun til svar at: har dem ikke ringt, så ringer dem sikkert i morgen. Alt for nervepirrende den her ventinga og ikke vite om det kan bli innsett. Får bare vente i morgen også da..
Ah, det er nervepirrende når du ikke vet noe ja. Tipper at en eller flere ble vurdert i dag, hvis det var dag 6, også vil de sikkert ikke ringe før de vet hvordan det gikk med alle. De ringer helt sikkert i morgen! :Heartred

Ja, skal bare si i fra når mens kommer. Har nok ikke blitt overstimulert da jeg ikke har hatt noen symptomer på det og var helt fin etter 2 dager etter uttak. Men var vell for å være helt sikre.

Så håper det blir innsett i starten av oktober. Venter bare på mens nå :joyful: vet ikke hvor langt tid det vil ta før mens kommer etter uttak. Men håper det ikke tar så langt tid

Når fikk/får du sette inn? Måtte du vente en syklus?
Så bra at du ikke har symptomer på overstimulering og at det går mot normalen! Du har jo et kjempebra utgangspunkt, en av de 6 blastoene bør bli et barn :love017
Jeg måtte vente en syklus på grunn av MA ja. Får innsett i starten av november :)

Noen som vet om man må ha ny henvisning for søskenforsøk i Porsgrunn? Har ingenting på frys

Hei.
Vi skal i ha fryseforsøk i naturlig syklus. Har fått beskjed om å bruke eggløsningstester etter neste mens. Noen som har erfaring med fryseforsøk i naturlig syklus? Og har dere tips til eggløsningstester?

Back
Topp