❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Nå er jeg ganske frustrert på Porsgrunn... Var nylig gjennom en MA med medisinsk abort. Overlegen som undersøkte meg sa at vi kunne prøve på nytt etter første mens. Men nå sier Porsgrunn at jeg må vente 2 sykluser, og at det først er på tredje eggløsning etter aborten at vi kan få nytt forsøk. Vi har blastoer i fryseren så skal "bare" ha fryseforsøk. Skjønner ikke hvorfor det skal være forskjell på naturlig prøving og innsett? Er det noen som har opplevd lignende?

Det er vanligst i det offentlige at de vil ha en ekstra syklus mellom (både etter SA/MA, og etter ferskforsøk), dessverre. Ventingen er skikkelig kjip. I det private kjøres det ofte direkte uten ekstra pausesyklus.
 
Det er vanligst i det offentlige at de vil ha en ekstra syklus mellom (både etter SA/MA, og etter ferskforsøk), dessverre. Ventingen er skikkelig kjip. I det private kjøres det ofte direkte uten ekstra pausesyklus.
De svarte at det var basert på forskning. Og kan delvis se den. Noen få vil jo oppleve rester etter SA/MA så ved å vente en ekstra syklus er de mer sikker på at det ikke er tilfelle. Er bare å smøre seg med tålmodighet da :happy119
 
De svarte at det var basert på forskning. Og kan delvis se den. Noen få vil jo oppleve rester etter SA/MA så ved å vente en ekstra syklus er de mer sikker på at det ikke er tilfelle. Er bare å smøre seg med tålmodighet da :happy119

Ja, jeg tror det er for å være helt sikker på optimale forhold siden man ikke har ubegrenset antall forsøk. Blir jo ikke sammenlignbart med å prøve naturlig.
 
Var på UL i dag. Hadde håpet på uttak denne uken, men var vist ikke modne nok. Er på dag 10 med sprøyter. Måtte doble dose og har forhåpentligvis uttak neste uke. Var en del follikkler å se, men alle var på 10 mm. Det var snakk om rundt 20 på høyre side:nailbiting: blir spennende å se neste UL
 
Back
Topp