❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Du skal inn på ultralydkontroll ca dag 10, og så får du løpende informasjon om hva som vil skje etterpå! :) Men det viktigste akkurat nå er jo oppstart menopur og så fyremadel/ganirelix på stimuleringsdag 5 (eller den dagen du har fått beskjed om). :joyful: Noe spesielt du lurer på? Har vært hos Porsgrunn flere forsøk.

Mulig du trenger enda en kontroll før uttak, men så er det jo uttak og så innsett forhåpentligvis 5 dager etterpå. Så nå går det slag i slag!
Takk for svar!
Er egentlig hele prosessen jeg er usikker på nå. Siden info møte er så lenge siden

Takk for svar!
Er egentlig hele prosessen jeg er usikker på nå. Siden info møte er så lenge siden

Er jo litt vanskelig å si i og med at mye kan skje underveis i løpet, men kanskje du kan spørre på første kontroll om en kort gjennomgang? :joyful:

Du skal inn på ultralydkontroll ca dag 10, og så får du løpende informasjon om hva som vil skje etterpå! :) Men det viktigste akkurat nå er jo oppstart menopur og så fyremadel/ganirelix på stimuleringsdag 5 (eller den dagen du har fått beskjed om). :joyful: Noe spesielt du lurer på? Har vært hos Porsgrunn flere forsøk.

Mulig du trenger enda en kontroll før uttak, men så er det jo uttak og så innsett forhåpentligvis 5 dager etterpå. Så nå går det slag i slag!
Takk for svar
Er egentlig bare redd for hele forløpet. Hva kan jeg forvente av symptomer på medisinene. Hva skal jeg ha fokus på iht. overstimulering. Hva er ok å gjøre og ikke gjøre på medisinene

Takk for svar
Er egentlig bare redd for hele forløpet. Hva kan jeg forvente av symptomer på medisinene. Hva skal jeg ha fokus på iht. overstimulering. Hva er ok å gjøre og ikke gjøre på medisinene

Jeg fikk beskjed om å leve som vanlig men unngå løping og veldig tunge løft.

Jeg har hatt veldig få bivirkninger, gikk på menopur selv alle 3 uttakene mine. Dette er jo veldig individuelt såklart, men for min del var det en større psykisk belastning enn fysisk.. Anbefaler å ta godt vare på deg selv, gjøre ting du syns er fint og som gjør deg glad. Snakk med noen om du trenger det, en venn eller en terapeut!

Jeg har som sagt hatt 3 uttak, ble overstimulert på mitt siste. Dette var pga de gikk opp i styrke på medisinene fordi jeg hadde blitt eldre og fått noe lavere amh. Ingenting man kan gjøre for å forebygge det, bare la legene gjøre sitt! Hold deg i aktivitet og drikk masse vann, spis godt.
Hva slags dose menopur står du på og hva er AMH på?

Back
Topp