❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Nå er nervene i gang.... skal gjennom mitt første forsøk nå snart. Medisiner er hentet, og venter mens om ca 2uker.
Usikker på om det er sommerfugler eller bisverm i magen nå

Finnes det noen refusjon for medisiner for ivf?

Nå er nervene i gang.... skal gjennom mitt første forsøk nå snart. Medisiner er hentet, og venter mens om ca 2uker.
Usikker på om det er sommerfugler eller bisverm i magen nå

Finnes det noen refusjon for medisiner for ivf?
Det gjør det, gå inn på HELFO så står det klart der inne. Etter 18500,- får du igjen det du har lagt ut, inntil 3 forsøk.

Vi skal i gang med fryseforsøk i august, og har blitt satt opp til sjekk hos gyn 21. august. Har fått sendt henvisning til dette til en nærliggende gynekolog, siden vi bor et stykke unna Porsgrunn, men virker som om de sliter med å finne tid til meg. Er jo rimelig kritisk å få time akkurat den dagen. Hvordan har dere andre som ikke går til undersøkelser hos Porsgrunn løst dette?

Vi skal i gang med fryseforsøk i august, og har blitt satt opp til sjekk hos gyn 21. august. Har fått sendt henvisning til dette til en nærliggende gynekolog, siden vi bor et stykke unna Porsgrunn, men virker som om de sliter med å finne tid til meg. Er jo rimelig kritisk å få time akkurat den dagen. Hvordan har dere andre som ikke går til undersøkelser hos Porsgrunn løst dette?

Det er heldigvis 3 gynekologer her jeg holder til som samarbeider med klinikken, så har bare valgt en annen. Kanskke dere også har den muligheten ?

Det er heldigvis 3 gynekologer her jeg holder til som samarbeider med klinikken, så har bare valgt en annen. Kanskke dere også har den muligheten ?

Skal ringe til dem i morgen tidlig for å sjekke, men det er et godt tips. Hvis de ikke får det til kan jeg be om ny henvisning til en annen gyn i området, Porsgrunn vet vel hvem andre som kan være aktuelle :)

Skal ringe til dem i morgen tidlig for å sjekke, men det er et godt tips. Hvis de ikke får det til kan jeg be om ny henvisning til en annen gyn i området, Porsgrunn vet vel hvem andre som kan være aktuelle :)

Det gjør det :) og er det ikke noen i nærheten, så bare bestiller du hos en annen, får epikrise med derfra og sendte bilde av epikrisen til Porsgrunn:) det har jeg måtte gjort en enkelt gang

9125 kroner fattigere, med oppstart nå ved neste mens (2 uker isj)

Kjenner jeg er veldig spent, og krysser fingrene for at det går som planlagt, og at ikke sykehuset stenger ned pga covid19!

Det er jo ikke snakk om det, men blir veldig nervøs og har det i bakhodet kan dere si.. Ikke meningen å "skremme" eller ødelegge dagen deres asså, må bare ha en plass og lufte hodet.

Skal også ha time hos terapeuten min samtidig under forsøket, og jeg tror det vil hjelpe masse!
Er heller ingen som vet om dette forsøket, bare oss 2, og det letter emg veldig, mannen er også hjemme fra sprøyter til uttak :)

Så det er også et stort pluss!

Skjemaer som man skal sende inn over crypho, må det være som scan PDF eller noen som vet om mann kan man ta bilde av skjemaet? Ellers må jeg på jobben nemlig og det er litt trøblete for tiden pga covid, da vi har egne dager vi kan komme inn på:/

Fikk brev fra Porsgrunn i dag. Forventer å kunne innkalle oss til samtale i uke 2, 2021. Så da det er bare å smøre seg med tålmodighet :shy:

Fikk brev fra Porsgrunn i dag. Forventer å kunne innkalle oss til samtale i uke 2, 2021. Så da det er bare å smøre seg med tålmodighet :shy:
Det er dessverre slik etter alle oss som måtte vente pga korona, håper bare dem ikke må stenge igjen. Det er verdt å vente på ❤️

I dag ringte de fra sykehuset når jeg satt i en jobb tlf, så jeg rakk ikke ta den. Ringte opp, men fikk beskjed om at jeg bare måtte vente på å bli ringt på nytt. Så sendte jeg en mld på appen og da får jeg til svar at de hadde ringt noen på ringeliste i dag, og ettersom jeg ikke hadde svart måtte jeg regne med at de hadde ringt noen andre... :(

syns det er forferdelig ergerlig! Ringer de kun 1 gang lissom? Ellers er det ute med deg..? Ikke veldig fornøyd nå altså.

Back
Topp