❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Da har vi fått oppdatering, vi skal starte igjen i august, skal melde inn mensen på crypho når den kommer i juli, og hvis ingen svarer så skal jeg purre på de igjen i august, så da blir det oppstart i august!

Så nå kommer spørsmål, hvor mye burde vi legge av til medisiner?

Spørs helt... Mine forsøk var dyre (15k+), mens andre slipper billigere unna eller har enda dyrere. Men tenker dere burde fint legge av 15-20k om mulig :)
 
Da har vi fått oppdatering, vi skal starte igjen i august, skal melde inn mensen på crypho når den kommer i juli, og hvis ingen svarer så skal jeg purre på de igjen i august, så da blir det oppstart i august!

Så nå kommer spørsmål, hvor mye burde vi legge av til medisiner?

Vi brukte 10 000 kroner med lang protokoll, og gravid etter første egginnsett fra 1.eggutak. Jeg synes det flyr penger i ivf-verden hele tiden, så lurt å spare :)
 
Da har vi fått oppdatering, vi skal starte igjen i august, skal melde inn mensen på crypho når den kommer i juli, og hvis ingen svarer så skal jeg purre på de igjen i august, så da blir det oppstart i august!

Så nå kommer spørsmål, hvor mye burde vi legge av til medisiner?

Vi brukte rundt 13 000,- på ett forsøk, kort protokoll. Ble satt på Rekovelle, som på det tidspunktet var relativt nytt og dermed dyrere enn de andre medisinene. Ble spurt om vi ønsket den typen eller en av de rimeligere på oppstartsamtalen, så kunne sikkert brukt mindre, men angret ikke på valget.
 
Vi brukte rundt 13 000,- på ett forsøk, kort protokoll. Ble satt på Rekovelle, som på det tidspunktet var relativt nytt og dermed dyrere enn de andre medisinene. Ble spurt om vi ønsket den typen eller en av de rimeligere på oppstartsamtalen, så kunne sikkert brukt mindre, men angret ikke på valget.


Vi gikk på rekovelle i studien, og fikk ut 4 modne og 4 umodne egg, hvor 2 ble befruktet og 1 satt inn, men ente i kjemisk, så vet ikke om det blir det samme denne gangen, er veldig skeptisk, men responderte jo utrolig bra på denne medisinen, trengte bare gå på den i 8 dager fra 2 mensdag, og uttak på dag 10, så har ikke helt oversikt om det blir denne eller de andre?

Eller om jeg skal gå lengre da.. H a er grunnen til at eggen er umodne?
 
Vi gikk på rekovelle i studien, og fikk ut 4 modne og 4 umodne egg, hvor 2 ble befruktet og 1 satt inn, men ente i kjemisk, så vet ikke om det blir det samme denne gangen, er veldig skeptisk, men responderte jo utrolig bra på denne medisinen, trengte bare gå på den i 8 dager fra 2 mensdag, og uttak på dag 10, så har ikke helt oversikt om det blir denne eller de andre?

Eller om jeg skal gå lengre da.. H a er grunnen til at eggen er umodne?

Trist å høre om kjemisk :Heartred

Dette kan jeg egentlig altfor lite om til å gi deg et godt svar, kanskje noen andre kan bistå med informasjon rundt umodne egg. På mitt forsøk fikk jeg ut 11 egg, der to var umodne, 5 ble befruktet, ett satt inn og to på frys. Det som ble satt inn er nå 20 mnd :Heartred Syntes rekovelle var helt fantastisk, merket lite bivirkninger og hadde uttak på dag 12. Sikkert greit å ha en dialog om hvilke medisiner du skal gå på ved nytt forsøk
 
Da er henvisningen til Porsgrunn sendt.. Noen jenter med høy bmi her?
 
Okai, jeg blir søkt dit nå men min er over 33 med god margin.. Håper såklart jeg klarer å få vekta ned til da men.. Har det blitt gjort mye ut av?
Jeg fikk avslag på Riksen da jeg hadde bmi på 37. Da kunne de behandle samme henvisning på nytt dersom jeg kom innenfor bmi på 33 innen 6 mnd.

I følge min gyn er Porsgrunn «rundere i kantene» enn Riksen, men jeg vet ikke hvor mye rundere det er snakk om...
 
Okai, jeg blir søkt dit nå men min er over 33 med god margin.. Håper såklart jeg klarer å få vekta ned til da men.. Har det blitt gjort mye ut av?

Nei, gyn som henviste meg sa jeg antagelig ville få avslag grunnet vekt. Legen på Porsgrunn tok det nesten ikke opp engang. Satt å var nervøs hele timen for om jeg måtte på vekta.
Gått ned 20 kilo på 2år, men nå står det bomstille
 
Nei, gyn som henviste meg sa jeg antagelig ville få avslag grunnet vekt. Legen på Porsgrunn tok det nesten ikke opp engang. Satt å var nervøs hele timen for om jeg måtte på vekta.
Gått ned 20 kilo på 2år, men nå står det bomstille
Ja jeg også fikk beskjed om å fortsette å gå ned i vekt. Har gått ned 100 kg ish så mye er jo løs hud blandt annet. Uten det så veier jeg brått det jeg skal. Så nå blir det å være streng med mat i ventetiden.. Gruer meg veldig for dette..
 
Ja jeg også fikk beskjed om å fortsette å gå ned i vekt. Har gått ned 100 kg ish så mye er jo løs hud blandt annet. Uten det så veier jeg brått det jeg skal. Så nå blir det å være streng med mat i ventetiden.. Gruer meg veldig for dette..

Oj, wow, så flink du har vært da har du funnet det som hjelper deg da. Masse lykke til ❤
 
Skrekk blandet fryd....

Jeg har nå fått beskjed om at jeg skal starte medisinering i slutten av aug ved ventet mens.

Jeg skal ha kort protokoll, egguttak uke 37

Var på forsamtale slutten av april
 
Back
Topp