❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Aha, skjønner. Da gikk det jo ganske kjapt! Da var dere heldige:) Gyn mente jeg kom til å få time i okt-nov, senest på nyåret. Men så lenge kan jeg ikke vente med lav amh... Håper jeg også får time så raskt!
Det er omtrent samme ventetid som vi fikk estimert. Det er sikkert noen ventemirakler også som gjør at det blir ledige tider etterhvert. :)

Fikk du avbrutt forsøk grunnet Corona? Når hadde du første konsultasjon i Porsgrunn?
Masse lykke til ❤

Tusen takk :) Hadde konsultasjon første gang i mai eller noe 2017, var i gang med prøverør langprotokoll sist i juli 2017, uttak/innsett september 2017, og fødte prinsessa vår 9 mnd etter.

Nå er vi i gang med søskenforsøk, ble ikke avbrutt av corona.

Spennende og herlig for deg og jente88
Masse lykke til dere begge
Når hadde du forsamtale? Og fikk du avbrutt grunnet Corona?

Vet noen om de skal stenge helt grunnet ferie evt?
Vet de skal sette igang for fullt etter sommeren, men greit å høre hvor langt i løypa dere var før forsøket nå

Takk! Vi har vært en stund i gamet da, hadde forsamtale høsten 2017. Har et avbrutt forsøk, en graviditet som endte i uke 22 og noen fryseforsøk bak meg. Fikk i tillegg avbrutt pga corona. Dette innsettet var innsett #5... Har vært mange og lange venteperioder mellom forsøkene, flere ganger fordi feriestengt klinikk og syklus ikke stemmer overens.

I brevene mannen og jeg har fått fra Porsgrunn står det ulik informasjon om hvordan vi kan kontakte dem. I mannen sitt brev står det at han kan kontakt dem på Crypho. I mitt brev står det minjornal.no eller oppgitt telefonnummer og telefontid.

Noen som vet hvorfor det er sånn, og om jeg overhode ikke kan kontakte på Crypho? Det er jo mest lettvint..

I brevene mannen og jeg har fått fra Porsgrunn står det ulik informasjon om hvordan vi kan kontakte dem. I mannen sitt brev står det at han kan kontakt dem på Crypho. I mitt brev står det minjornal.no eller oppgitt telefonnummer og telefontid.

Noen som vet hvorfor det er sånn, og om jeg overhode ikke kan kontakte på Crypho? Det er jo mest lettvint..
Jeg har bare brukt Crypho denne gangen...

Du kan nok bruke crypho du også, bare lage bruker det

Da har jeg vært hos legen, og fått henvisning til psykisk helse.. Endelig!

Endelig kan jeg få en å prate med!
Men psykolog trengte jeg ikke sa legen, men en samtalepartner som jeg kan lufte alle tanker med som har taushetsplikt!

Ble så letta når jeg satt meg i bilen at jeg gråt av glede! Endelig ble jeg hørt!

Vært deprimert siden jeg fikk negativ etter svake positive tester i helgen. Bare grene, så dette hjalp veldig! På tankemønsteret mitt hvertfall! Og jeg skulle ikke ha dårlig samvittighet for at jeg følte det sånn!

(vært nedstemt siden oktober, da fikk vi beskjed at han hadde veldig få svømmere, som vi egentlig fikk beskjed om i 2016 var helt fine! Av den gamle legen vår )

Da har jeg vært hos legen, og fått henvisning til psykisk helse.. Endelig!

Endelig kan jeg få en å prate med!
Men psykolog trengte jeg ikke sa legen, men en samtalepartner som jeg kan lufte alle tanker med som har taushetsplikt!

Ble så letta når jeg satt meg i bilen at jeg gråt av glede! Endelig ble jeg hørt!

Vært deprimert siden jeg fikk negativ etter svake positive tester i helgen. Bare grene, så dette hjalp veldig! På tankemønsteret mitt hvertfall! Og jeg skulle ikke ha dårlig samvittighet for at jeg følte det sånn!

(vært nedstemt siden oktober, da fikk vi beskjed at han hadde veldig få svømmere, som vi egentlig fikk beskjed om i 2016 var helt fine! Av den gamle legen vår )

Så godt å høre at du får en å snakke med! :HeartredPrøvetiden er veldig tøff, så det å lufte tankene hjelper. Har selv gått til samtale i rundt ett år, og det gjorde godt ;)

Du får brev med antatt seneste oppstart. Vi ble henvist 1. april, og fikk beskjed om seneste oppstart i uke 35. Fikk innkalling til forsamtale 3. Juli i forrige uke, så vår ventetid var 12-13 uker. :)

Oj, da kan det kanskje skje noe når som helst her da
Vi skulle ha forsamtale 17mars, ble utsatt til 23 april, så nå venter vi på tlf, når de kan sette i gang for fullt, og at jeg kan starte på sprøyter. Blir så utålmodig når en ikke har en dato og forholde seg til liker å ha ting litt planlagt

Så godt å høre at du får en å snakke med! :HeartredPrøvetiden er veldig tøff, så det å lufte tankene hjelper. Har selv gått til samtale i rundt ett år, og det gjorde godt ;)
Hvem går du til samtale hos? Er det gjennom helsetjenesten eller privat?

Hvem går du til samtale hos? Er det gjennom helsetjenesten eller privat?

Går ikke der nå lenger, det var via fastlegen. Mener det er privat, men fikk henvisning.

Da skal straks Ovitrelle settes og jeg er superklar for en medisinfri dag i morgen :D
Andre som skal ha uthent denne uken?

Hvilke bivirkninger har dere av lutinus? 10 dpo og tidvis skikkelig murring i livmor. Femte FET. Dumme meg har ikke notert noe fra tidligere forsøk, men kan ikke huske disse murringene...

Hvilke bivirkninger har dere av lutinus? 10 dpo og tidvis skikkelig murring i livmor. Femte FET. Dumme meg har ikke notert noe fra tidligere forsøk, men kan ikke huske disse murringene...
Hadde menssmerter og følelsen av mens hver gang...

Jeg var skikkelig uggen fra 7dpo og frem til jeg sluttet med lutinus en uke etter positiv test. Hadde også murringer, samt noen småblødninger, så forventet tr hver dag, men den kom aldri :happy:

Finnes det noe verre enn uttak på Fredag og ingen telefon og forvente av klinikken før imorgen Søndag:nailbiting::nailbiting::nailbiting: vi fikk ut 4 egg (bare) så kjenner jeg Stresser litt!

Da har vi fått oppdatering, vi skal starte igjen i august, skal melde inn mensen på crypho når den kommer i juli, og hvis ingen svarer så skal jeg purre på de igjen i august, så da blir det oppstart i august!

Så nå kommer spørsmål, hvor mye burde vi legge av til medisiner?

Back
Topp