❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Vi fikk en nydelig Porsgrunn-gutt i oktober 18, på første ivf-forsøk, og sendte en melding i går for å sette oss på venteliste for søskenforsøk. Har to eskimoer på frys etter første forsøk, og regnet med å måtte vente til høsten. Fikk hakeslepp da jeg fikk melding i morges om at vi kunne sette i gang med fryseforsøk i naturlig syklus nå hvis vi ville. Og jeg som ikke har fått ut spiralen en gang :hilarious:

som jeg skulle sagt det selv, sendte melding en fredag og oppstart tirsdagen, noen få dager etter. Lykke til med prøvingen :) Vi fikk barn juni 2018, og har også 2 på frys

Oppdatering etter ultralyd forrige mandag 18/5 spurte legen i Porsgrunn om vi ville starte med søskenforsøk, og det vil vi jo. Så allerede tirsdag 19/5 var jeg i gang med progynova.

Innsett idag, hvis det/de har overlevd natten:sorry:

Sovet så dårlig, skal ha innsett av blasto, og fikk ut 8 egg, 4 umodne og 4 modne, 2 som er befruktet, 1 usikker.. Har ikke fått noen telefon siden søndag, da vi fikk beskjed om hvor mange som ble befruktet.

Så nå er jeg redd vi får telefon før vi reiser idag, eller på vei opp :(

Klarer ikke slappe av!

som jeg skulle sagt det selv, sendte melding en fredag og oppstart tirsdagen, noen få dager etter. Lykke til med prøvingen :) Vi fikk barn juni 2018, og har også 2 på frys

Så spennende, gøy at vi er så likt i prosessen :) Her blir det ikke forsøk før i august, syklusen etter uttak av spiral ble så lang at vi ikke rakk forsøk før det er sommerstengt. Blir spennende å følge deg, lykke til :Heartred

Jeg har tatt flere tester :hilarious: fikk gravid 2-3 uker på lørdag, de andre billig testene har vært veldig sterke. Hcg prøvene var ikke klare før de skulle stenge så jeg må vente til i morgen :nailbiting::nailbiting:
Typisk å måtte vente til i morgen :/ har du noen bilder av testen som jeg kan se? Porsgrunn vil ha meg på ovitrelle etter innsett selv etter jeg har overtalt mannen til laparoskopi :p men 2-3 uker på digital må jo være mye mer enn hcg til ovitrelle :)

Vis vedlegget 327854
De er med tredagers mellomrom, den sterkeste tok jeg tre dag før ikm :happy:

Tok også ovitrelle hver tredje dag, og fikk 2-3 på digital dagen føre ikm! Googla masse, og flere skrev at de hadde fått 1-2 på full dose av ovitrelle, så var sikker på at jeg var gravid mår den slo ut på 2-3, så det er jeg sikker på at du er også! Gratulerer ❤

Tok også ovitrelle hver tredje dag, og fikk 2-3 på digital dagen føre ikm! Googla masse, og flere skrev at de hadde fått 1-2 på full dose av ovitrelle, så var sikker på at jeg var gravid mår den slo ut på 2-3, så det er jeg sikker på at du er også! Gratulerer ❤

Nei det var ikke bare ovitrelle, for jeg er gravid :happy:

Er det mange av dere som tar otrivelle som støttemedisin? Tok du otrivelle før innsettet også? Trodde de fleste klinikker hadde gått bort fra hcgstøtte etter innsett, men virker nesten som om Porsgrunn går motsatt vei?

Er det mange av dere som tar otrivelle som støttemedisin? Tok du otrivelle før innsettet også? Trodde de fleste klinikker hadde gått bort fra hcgstøtte etter innsett, men virker nesten som om Porsgrunn går motsatt vei?

Vi fikk det til naturlig, men brukte ovitrelle 5 klikk hver tredje dag og lutinus fra el til uke 12, har hatt tre MA og nå er jeg 13+4 og alt er fint! så om det er tilfeldig at det går nå sammen med det eller om det er medvirkende er jo vanskelig å si :happy:

Last edited:
Er klinikken i Porsgrunn åpen i helgene også? Synes og huske fra sist (2017) at den ikke var det da xsmile9
Jeg er igang med sprøytene nå og skal på sjekk til Mandag. Er ekstremt spent på om det blir innsett til uka eller uka etter igjen:D

Nei jeg tok ikke ovitrelle før innsett. Mulig de fleste har gått bort i fra det, det vet jeg ingen ting om.

Er klinikken i Porsgrunn åpen i helgene også? Synes og huske fra sist (2017) at den ikke var det da xsmile9
Jeg er igang med sprøytene nå og skal på sjekk til Mandag. Er ekstremt spent på om det blir innsett til uka eller uka etter igjen:D

De har stengt i helgene
Skal du ha fryseforsøk? Synes det skaper stress at forsøk blir avbrutt dersom eggløsning havner på «feil» dag...

Last edited:
Back
Topp