❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Heldige deg!! Tok du kontakt med de eller tok de kontakt med deg? Når hadde du egentlig time før corona kom inn i bildet? Er så nyskjerrig på ventelisten.. skulle selv begynt i slutten av april

Skulle egentlig starte i mars, men så ble mensen utsatt med to uker, så ble utsatt 2 sykluser, siden den neste ville kræsjet med påsken..

Så kom corona. De ringte meg, men vet de ikke har åpnet for alle enda :)

Heldige deg!! Tok du kontakt med de eller tok de kontakt med deg? Når hadde du egentlig time før corona kom inn i bildet? Er så nyskjerrig på ventelisten.. skulle selv begynt i slutten av april

Da er vi i samme situasjon, Belle - skulle også startet i slutten av april. Jeg sendte melding til dem for litt siden om vi kunne planlegge behandling til høsten, men det kunne de ikke. De skulle ringe meg etter sommeren og planlegge behandling da. Står på venteliste inntil videre. Leste på et annet forum at de prioriterer dem med lav AMH, men vet ikke om dette stemmer??

Da er vi i samme situasjon, Belle - skulle også startet i slutten av april. Jeg sendte melding til dem for litt siden om vi kunne planlegge behandling til høsten, men det kunne de ikke. De skulle ringe meg etter sommeren og planlegge behandling da. Står på venteliste inntil videre. Leste på et annet forum at de prioriterer dem med lav AMH, men vet ikke om dette stemmer??

Leste det samme en plass... Spurte også om det var sånn at vi måtte innstille oss på å vente til høsten og det virket som vi måtte det... synes det er skikkelig skikkelig dritt..... men det var få ansatte i karantene på sykehuset i Telemark, så håååper de klarer å presse inn flere nå før sommeren sånn at ikke ventelistene er kjempe lange til høsten..

Leste det samme en plass... Spurte også om det var sånn at vi måtte innstille oss på å vente til høsten og det virket som vi måtte det... synes det er skikkelig skikkelig dritt..... men det var få ansatte i karantene på sykehuset i Telemark, så håååper de klarer å presse inn flere nå før sommeren sånn at ikke ventelistene er kjempe lange til høsten..

De sa det samme til meg, virket som behandling før sommer et utelukket (for vår del iallfall), men man kan alltids håpe. Jeg skulle gjerne hatt noe mer konkret informasjon å forholde meg til, syns denne usikkerheten er helt vilt vanskelig å takle. Aner heller ikke hvor lang denne ventelisten er og hvor vi eventuelt befinner oss på den... Håper smittetallene holder seg lave sånn at de kan få kommet tilbake i normal drift asap.

Hvordan er det med frys i Porsgrunn for tiden?

Jeg tok kontakt på fredag, og får komme allerede i morgen for ultralyd, da jeg ikke har sykluser selv. De skrev at vi skulle bli enige on hvilken uke son skulle settes av. Herregud, jeg er så Nervøs

- VGK, #1 IVF, uttak 04.12, 3 egg på frys, innsett av 1 embryo 06.12, testdag 22.12

Dette er meg. Har endret kallenavn. Er gravid nå etter 2.uttak og første innsett :Heartblue

Idag er jeg på dag 6 med sprøyter og skal begynne på cetrotide(hemmer eggløsning) i tillegg til rekovelle, så er det blodprøver og IU for å se hvor store foliklene er blitt :)

Idag er jeg på dag 6 med sprøyter og skal begynne på cetrotide(hemmer eggløsning) i tillegg til rekovelle, så er det blodprøver og IU for å se hvor store foliklene er blitt :)

Så spennende! Dette er samme kombo jeg gikk på da jeg ble gravid på første forsøk :) Syntes de var snille mot kroppen og hodet sammenlignet med det jeg forventet.

Spennende :) Krysser fingrene for deg

Tusen takk! Gikk veldig fint! Skal inn igjen i morgen allerede!

Så spennende! Dette er samme kombo jeg gikk på da jeg ble gravid på første forsøk :) Syntes de var snille mot kroppen og hodet sammenlignet med det jeg forventet.

Åå så gøy! Nå ble jeg veldig glad på dine vegne, håper det samme skjer med meg, foliklene var allerede opp i 15!
9-15 nå, så skal inn igjen allerede i morgen! Mest sannsynlig uttak til søndag allerede!

Kroppen min har respondert kjempe godt, de var så positive og overrasket virket det som, slimhinnen er allerede på 10 :)

Hvordan er det med frys i Porsgrunn for tiden?

Vi kunne kommet inn denne syklusen, men med forventet tr rundt 19. juni ble det visst for sent med tanke på sommerstengt. Så da regner jeg med at det blir forsøk i august/september

Last edited:
Vi kunne kommet inn denne syklusen, men med forventet tr rundt 19. juni ble det visst for sent med tanke på sommerstengt. Så da regner jeg med at det blir forsøk i august/september

Ohhhh det var jo kjapt! Jeg må sikkert ta blodprøver på nytt, kanskje jeg kan få vurdert å gjøre det i sommer :)

Ohhhh det var jo kjapt! Jeg må sikkert ta blodprøver på nytt, kanskje jeg kan få vurdert å gjøre det i sommer :)

Ja, ble veldig overrasket :) Sikkert smart å bruke sommeren til det ja. Jeg har ikke fått beskjed om at jeg trenger nye blodprøver, så langt har det holdt med egenerklæringsskjema.

Back
Topp