❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

De har stengt i helgene
Skal du ha fryseforsøk? Synes det skaper stress at forsøk blir avbrutt dersom eggløsning havner på «feil» dag...

nei vi er igang med full stimulering for uthent og forhåpentligvis fersk innsett :-D

Mange som er i gang med forsøk nå? Fikk svar på crypho at de starter for fullt etter sommeren, men at de tar inn de som fikk avbrutt grunnet korona.
Lurer fælt på ventetid fremover.... Har hatt første konsultasjon der nede med medisin opplæring

Mange som er i gang med forsøk nå? Fikk svar på crypho at de starter for fullt etter sommeren, men at de tar inn de som fikk avbrutt grunnet korona.
Lurer fælt på ventetid fremover.... Har hatt første konsultasjon der nede med medisin opplæring

Jeg er i gang med søskenforsøk, tok kontakt med dem den 15.mai, og fikk komme inn den 19.mai og i morgen er det egginnsett.

Dag 8 med sprøyter idag, spent på hva ul sier i morgen! Håper på innsett før neste helg :D

Hei, nutte her og ny på assistert. Ble henvist til porsgrunn på fredag av gyn. Vet noen hvor lang ventetiden er for tiden?:)

Hei, nutte her og ny på assistert. Ble henvist til porsgrunn på fredag av gyn. Vet noen hvor lang ventetiden er for tiden?:)

Hei, velkommen hit. Helsenorge finner du antall uker for behandlingstid for søknad. Jeg har veldig godt inntrykk av Porsgrunn som behandlingssted, håper dere får samme inntrykk og kommer raskt i gang, og får verdens beste premie i enden

Hei, velkommen hit. Helsenorge finner du antall uker for behandlingstid for søknad. Jeg har veldig godt inntrykk av Porsgrunn som behandlingssted, håper dere får samme inntrykk og kommer raskt i gang, og får verdens beste premie i enden
Tusen takk:D På helsenorge stod det «ikke oppdatert» og 1164 behandlinger på ventetid. Vil tro det kan ta litt tid..:( Så bra! Alltid godt å høre om andre som er fornøyde:D

Tusen takk:D På helsenorge stod det «ikke oppdatert» og 1164 behandlinger på ventetid. Vil tro det kan ta litt tid..:( Så bra! Alltid godt å høre om andre som er fornøyde:D

Kanskje du kan ringe dem, eller sende Crypho melding ? De pleier p svare på henvisningen etter 5 dager, tror jeg at jeg leste her på forumet en plass

Da er jeg ruger! Måtte lille spire klore seg fast!

Spennende og herlig for deg og jente88
Masse lykke til dere begge
Når hadde du forsamtale? Og fikk du avbrutt grunnet Corona?

Vet noen om de skal stenge helt grunnet ferie evt?
Vet de skal sette igang for fullt etter sommeren, men greit å høre hvor langt i løypa dere var før forsøket nå

Du får brev med antatt seneste oppstart. Vi ble henvist 1. april, og fikk beskjed om seneste oppstart i uke 35. Fikk innkalling til forsamtale 3. Juli i forrige uke, så vår ventetid var 12-13 uker. :)

Du får brev med antatt seneste oppstart. Vi ble henvist 1. april, og fikk beskjed om seneste oppstart i uke 35. Fikk innkalling til forsamtale 3. Juli i forrige uke, så vår ventetid var 12-13 uker. :)
Aha, skjønner. Da gikk det jo ganske kjapt! Da var dere heldige:) Gyn mente jeg kom til å få time i okt-nov, senest på nyåret. Men så lenge kan jeg ikke vente med lav amh... Håper jeg også får time så raskt!

Back
Topp