❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Utsatt på ubestemt tid, oppdatert ferskforsøk.. :( skulle startet denne måneden med sprøyter, men nei.. Første forsøk.. Så da får vi vente enda lenger

Vi fikk en nydelig Porsgrunn-gutt i oktober 18, på første ivf-forsøk, og sendte en melding i går for å sette oss på venteliste for søskenforsøk. Har to eskimoer på frys etter første forsøk, og regnet med å måtte vente til høsten. Fikk hakeslepp da jeg fikk melding i morges om at vi kunne sette i gang med fryseforsøk i naturlig syklus nå hvis vi ville. Og jeg som ikke har fått ut spiralen en gang :hilarious:

Jeg vil nok høre til her etterhvert :) Ble henvist til Porsgrunn i dag. ICSI grunnet mannlig faktor. Noen som peiling på ventetider osv? Regner ikke med det skjer så mye nå i korona tider..? Gyn sa at Porsgrunn åpnet opp igjen nå snart, men er vel mye «etterslep»?

spennende og skummelt å ikke vite hva man går til.

Vi fikk en nydelig Porsgrunn-gutt i oktober 18, på første ivf-forsøk, og sendte en melding i går for å sette oss på venteliste for søskenforsøk. Har to eskimoer på frys etter første forsøk, og regnet med å måtte vente til høsten. Fikk hakeslepp da jeg fikk melding i morges om at vi kunne sette i gang med fryseforsøk i naturlig syklus nå hvis vi ville. Og jeg som ikke har fått ut spiralen en gang :hilarious:

Da avventer jeg kontakte de :p Blir tidligst høsten her, får kontakte de rett før sommeren :)

Jeg vil nok høre til her etterhvert :) Ble henvist til Porsgrunn i dag. ICSI grunnet mannlig faktor. Noen som peiling på ventetider osv? Regner ikke med det skjer så mye nå i korona tider..? Gyn sa at Porsgrunn åpnet opp igjen nå snart, men er vel mye «etterslep»?

De har åpnet forsiktig for fryseforsøk og konsultasjoner :) Du får uansett et innkallingsbrev innen et par uker der det vil stå noe om ventetid.

Jeg fikk svar 1-2 dager etter at henvisningen ble sendt rett før påske. Forventet innkalling i uke 35 på det tidspunktet.

Jeg fikk tlf på mandag og vi var der til første konsultasjon i dag.
De sa de ikke hadde lov til å sette i gang med forsøk helt enda, men gjør unna forarbeid med prøver og papirer og info om alt. Så er jeg klar til å kunne bli satt opp på time for uttak.

Ble så lettet at vi fikk hjelp, var så engstelig for vekta... Har gått ned 20 kilo, men stått bom stille i mange mnd
Så får vi se når det skjer da... dere er nok mange foran meg i køen.

Jeg fikk tlf på mandag og vi var der til første konsultasjon i dag.
De sa de ikke hadde lov til å sette i gang med forsøk helt enda, men gjør unna forarbeid med prøver og papirer og info om alt. Så er jeg klar til å kunne bli satt opp på time for uttak.

Ble så lettet at vi fikk hjelp, var så engstelig for vekta... Har gått ned 20 kilo, men stått bom stille i mange mnd
Så får vi se når det skjer da... dere er nok mange foran meg i køen.
Når sendte dere henvisning og fikk svar på den? Jeg har avventet å returnere skjema med informasjon fordi jeg ble gravid, men nå ser det ut til at det ikke blir noe likevel..

Heiv meg rundt og tenkte å sende inn skjema i kveld. Leter etter bilder av oss. Er det kleint å sende bryllupsbilder? Jeg finner ingen andre bilder av oss sammen... :P

Heiv meg rundt og tenkte å sende inn skjema i kveld. Leter etter bilder av oss. Er det kleint å sende bryllupsbilder? Jeg finner ingen andre bilder av oss sammen... :p

Jeg lurer på om vi gjorde det samme, og vi hadde samme tanke om at det var kleint, men var de eneste bildene vi fant av oss der begge så relativt oppegående ut :D

Jeg lurer på om vi gjorde det samme, og vi hadde samme tanke om at det var kleint, men var de eneste bildene vi fant av oss der begge så relativt oppegående ut :D
Endte opp med et bryllupsbilde av mannen og et tatt av fotograf ved annen anledning av meg. Vi ser blide ut da. :hilarious:

Når sendte dere henvisning og fikk svar på den? Jeg har avventet å returnere skjema med informasjon fordi jeg ble gravid, men nå ser det ut til at det ikke blir noe likevel..

Så synd det ikke gikk naturlig
Henvisning fra gynekolog ble sendt mellom midten og slutten av januar en gang.

Har ingenting å si med bildene, er visst bare grunnet at det er med celledelinger og gjøre mener jeg de nevnte. Har ingenting for søknaden å gjøre visstnok. Kjør på å send alt så fort du kan

Så synd det ikke gikk naturlig
Henvisning fra gynekolog ble sendt mellom midten og slutten av januar en gang.

Har ingenting å si med bildene, er visst bare grunnet at det er med celledelinger og gjøre mener jeg de nevnte. Har ingenting for søknaden å gjøre visstnok. Kjør på å send alt så fort du kan
Sendte alt på Crypho i går kveld, så da er det klart. Blodprøvene skal tas på CD 2-5, det har jeg ikke hatt enda...

Back
Topp