❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

De svarte meg i løpet av 1 time på fredagen , det gjør jo ikke noe å sende melding til de. Tror fastlegene har mindre pågang nå som ingen med influensa symptomer kan komme på legesenterrene.
Gratulerer❤️.Håper de følger opp de som er gravide. Det er så mye enklere å få oppfølging der. Jeg skulle starte nytt forsøk så skjønner det ikke ble noe, men hun sa det skulle stenges ned og at de anbefalte å følge med på hjemmesiden.

Takk❤
Sendt de og fastlegen melding, for etter 3 MA så vil jeg ha bedre oppfølging, og det skulle jeg jo få! Så gjenstår å se åsn det blir oppi disse tider da:wacky:

Trist å høre at det ikke blir noe forsøk enda...
Som om en ikke har venta og gått igjennom nok, så må et virus gjøre det enda vanskeligere :facepalm:
 
Last edited:
Sendte de melding føre jeg så det her! Så får jeg bare se hva de svarer, om de svarer :wacky:
Sendte en melding til legen og, i panikk etter å hørt de kanskje strenger :shy:
Jeg har sendt meldinger med dem på Crypho nå, så det er noen som svarer i andre enden i alle fall. :)
 
Svar fra Porsgrunn om at de ikke har fått henvisning.. Men når de får den registreres den i løpet av 1 dag og vurderes i løpet av 5. Alle blir satt på venteliste, men alle mottar brev slik at de vet at henvisning er mottatt.
 
Oppdatering: Gyn sendte henvisningen i løpet av mandag, den ble mottatt samme dag. Henvisningen ble vurdert i går. Forventet innkallelse til uke 35, men med all usikkerheten som råder nå tar jeg det med en klype salt. Vi får hjelp, det er det viktigste for meg akkurat nå. Om det blir i uke 35, 45 eller mai 2021 spiller ingen rolle.
 
Noen som vet noe mer om hvordan de ligger an i Porsgrunn for uten om det som står på hjemmesiden? :)
 
Noen som vet noe mer om hvordan de ligger an i Porsgrunn for uten om det som står på hjemmesiden? :)
Det lurer jeg også på! Skreiv til Porsgrunn for et par dager siden at jeg hadde fått mensen og om det var håp for planlagt ivf i mai. Håper å få svar imorgen eller ila uken siden de enda bemanner folk til å svare på crypho :)
 
Det lurer jeg også på! Skreiv til Porsgrunn for et par dager siden at jeg hadde fått mensen og om det var håp for planlagt ivf i mai. Håper å få svar imorgen eller ila uken siden de enda bemanner folk til å svare på crypho :)
Jeg leste et sted at de skulle åpne for mer helsetjenester igjen, på landsbasis, så kanskje?
 
Noen som har hørt noe? :)
 

Vedlegg

  • 9F537B46-0127-46C4-BD2B-3FDB382E5936.png
    9F537B46-0127-46C4-BD2B-3FDB382E5936.png
    97,2 KB · Visninger: 96
Noen som har hørt noe? :)

Ja, de avlyste akkurat mitt forsøk i mai (uttak). Kunne ikke si noe om hvordan det ser ut fremover, men fikk inntrykk av at jeg må belage meg på å vente til høsten iallfall. Utrolig skuffende, er så vanskelig å leve med denne usikkerheten på toppen av alt. Vet ikke hvordan de prioriterer nå, håper du har mer flaks enn meg!
 
Ja, de avlyste akkurat mitt forsøk i mai (uttak). Kunne ikke si noe om hvordan det ser ut fremover, men fikk inntrykk av at jeg må belage meg på å vente til høsten iallfall. Utrolig skuffende, er så vanskelig å leve med denne usikkerheten på toppen av alt. Vet ikke hvordan de prioriterer nå, håper du har mer flaks enn meg!
Avlyste de uttak? :woot: Denne usikkerheten er helt forferdelig! Holdt på 2 år med ivf til høsten og over 5 år på søsken, så er temmelig lei! Kanskje vi for første gang har flaks og kan få til et innsett av en eskimo på frysa:angelic:
 
Avlyste de uttak? :woot: Denne usikkerheten er helt forferdelig! Holdt på 2 år med ivf til høsten og over 5 år på søsken, så er temmelig lei! Kanskje vi for første gang har flaks og kan få til et innsett av en eskimo på frysa:angelic:

Huff ja, så lang prosess. Skjønner du er lei. Skal nevnes at det var planlagt uttak for meg i mai, så kanskje de prioriterer de som fikk avbrutt den siste måneden nå (men da burde de egentlig bare ha utsatt mitt forsøk til juni?) Veldig uforutsigbart nå både med pandemi og drift av offentlige klinikker :(. Men innsett av frys er iallfall enklere prosedyre enn uttak så kanskje du har flaks ja:signs003
 
Huff ja, så lang prosess. Skjønner du er lei. Skal nevnes at det var planlagt uttak for meg i mai, så kanskje de prioriterer de som fikk avbrutt den siste måneden nå (men da burde de egentlig bare ha utsatt mitt forsøk til juni?) Veldig uforutsigbart nå både med pandemi og drift av offentlige klinikker :(. Men innsett av frys er iallfall enklere prosedyre enn uttak så kanskje du har flaks ja:signs003
Er det sånn Porsgrunn tenker så er det logisk å flytte dott forsøk til juni ja:confused013
Ja, syns ivf var uforutsigbart før corona, men nå er det til å ta på! Merker selv jeg er lei og sliten av å ikke vite! Gud, som det tærer psykisk og fysisk!
 
Er det sånn Porsgrunn tenker så er det logisk å flytte dott forsøk til juni ja:confused013
Ja, syns ivf var uforutsigbart før corona, men nå er det til å ta på! Merker selv jeg er lei og sliten av å ikke vite! Gud, som det tærer psykisk og fysisk!

I hear you! Har vært IVF-nedturer i fleng dette prøveåret. Var ikke forberedt på denne tunge psykiske belastningen det medfører. Mye vi skal gjennom i dette gamet! :Heartred
 
Da har de ringt fra Porsgrunn :D
Fikk time allerede i slutten av uka :)
Eneste minuset er at jeg får tr i morgen...
 
Da har de ringt fra Porsgrunn :D
Fikk time allerede i slutten av uka :)
Eneste minuset er at jeg får tr i morgen...
Uuuh. En av de utvalgte. Skal du ha innsett av frys? Håper jeg også ble ringt, men har mine tvil. Er ikke den som vinner i Lotto!
 
Back
Topp