❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Faen! Eggløsningstesten var superpositiv :'(

Gråter masse.. Er så lei venting, å vi har ikke startet på sprøyter en gang..
Psyka mi har vært så klar for å starte denne uken.. Men den gang ei..


Takk graviditetstester også, og de var negative alle 3...
Så trist at det utsettes! Men to uker kan gå fort da, selv om jeg vet hvor kjedelig det er å vente når du har vært innstilt på noe annet :(
 
Så trist at det utsettes! Men to uker kan gå fort da, selv om jeg vet hvor kjedelig det er å vente når du har vært innstilt på noe annet :(

Takk, ja veldig.. Stresser veldig med jobb også.. Sliter en del for tiden og er deprimert.. Så vært sykemeldt en stund allerede, så fikk jeg forlenget det nå pga behandling skulle starte denne uken. Men nå må jeg jo utsette den igjen.. Etter de 4 ukene..


Vi skal være med i studie.. Og bor på sørlandet, så må opp og ned 2 til 3 hver dag.. :(
 
Takk, ja veldig.. Stresser veldig med jobb også.. Sliter en del for tiden og er deprimert.. Så vært sykemeldt en stund allerede, så fikk jeg forlenget det nå pga behandling skulle starte denne uken. Men nå må jeg jo utsette den igjen.. Etter de 4 ukene..


Vi skal være med i studie.. Og bor på sørlandet, så må opp og ned 2 til 3 hver dag.. :(
Du må ta ting i ditt tempo uansett tenker jeg. Jeg var også mye sykemeldt, også over en lengre periode når jeg drev med 3 forsøk på førstemann. Denne prosessen er en Berg og dalbane uten like, så at man føler seg deprimert og kjenner på de dype dalene er veldig normalt, dessverre :(
 
Gravid 1-2 på offisiell testdag :Heartred:Heartred:Heartred Håper det holder helt i mål!
 
Utsatt til april :'(

Det ene positive er at mannen er hjemme når jeg skal på sprøyter.. Selv om han hadde vært det hvis det ikke var påskestengt nå... :'(

Vil bare komme i gang.. Men hva faen gjør jeg nå med sykmelding og alt?

Skal til kiropraktor til tirsdag pga ryggen da.. Er jo sykmeldt en måned pga det.. Og at vi egentlig skulle ha icsi forsøk.. Men nå ble jo det avbrutt før vi fikk sotte i gang.. :(
 
Utsatt til april :'(

Det ene positive er at mannen er hjemme når jeg skal på sprøyter.. Selv om han hadde vært det hvis det ikke var påskestengt nå... :'(

Vil bare komme i gang.. Men hva faen gjør jeg nå med sykmelding og alt?

Skal til kiropraktor til tirsdag pga ryggen da.. Er jo sykmeldt en måned pga det.. Og at vi egentlig skulle ha icsi forsøk.. Men nå ble jo det avbrutt før vi fikk sotte i gang.. :(
Så kjedelig!

Trenger du gjøre noe med SM, da? Hvis du er syk så er du jo det. Det er mellom deg og den som sykmelder deg. Hvis du er frisk og kan jobbe gjør du det. Du står fritt til å avbryte sykmelding som du vil, du må bare melde det inn til NAV.
 
Utsatt til april :'(

Det ene positive er at mannen er hjemme når jeg skal på sprøyter.. Selv om han hadde vært det hvis det ikke var påskestengt nå... :'(

Vil bare komme i gang.. Men hva faen gjør jeg nå med sykmelding og alt?

Skal til kiropraktor til tirsdag pga ryggen da.. Er jo sykmeldt en måned pga det.. Og at vi egentlig skulle ha icsi forsøk.. Men nå ble jo det avbrutt før vi fikk sotte i gang.. :(
Enig med FrøkenMG. Man trenger ikke sykemelding en hel syklus for å gjøre IVF/ICSI, men du må jo vurdere formen din med tanke på ryggproblemene dine. Veldig synd at det ble utsatt.. Forstår veldig godt at du er skuffa!
 
Så kjedelig!

Trenger du gjøre noe med SM, da? Hvis du er syk så er du jo det. Det er mellom deg og den som sykmelder deg. Hvis du er frisk og kan jobbe gjør du det. Du står fritt til å avbryte sykmelding som du vil, du må bare melde det inn til NAV.


Enig med FrøkenMG. Man trenger ikke sykemelding en hel syklus for å gjøre IVF/ICSI, men du må jo vurdere formen din med tanke på ryggproblemene dine. Veldig synd at det ble utsatt.. Forstår veldig godt at du er skuffa!

Ja, det vet jeg jo, men er sykmeldt pga ryggproblemer 9g depresjon pga dette. Og det klaffet veldig fint mtp sprøyter og sånn..

Så skal jeg opp og ned annenhver dag til Porsgrunn når vi starter fordi vi er med i studie.. Så vi må opp dit. Og vi bor halvannen time unna.. Så da går dagene til det..

Derfor blir jeg stresset over dette..
 
Ja, det vet jeg jo, men er sykmeldt pga ryggproblemer 9g depresjon pga dette. Og det klaffet veldig fint mtp sprøyter og sånn..

Så skal jeg opp og ned annenhver dag til Porsgrunn når vi starter fordi vi er med i studie.. Så vi må opp dit. Og vi bor halvannen time unna.. Så da går dagene til det..

Derfor blir jeg stresset over dette..
Men da virker det som at legen har funnet ut at du er for syk til å jobbe. Og da trenger du vel ikke gjøre noe mer med det, annet enn å ha dialog med legen din?
 
Ja, det vet jeg jo, men er sykmeldt pga ryggproblemer 9g depresjon pga dette. Og det klaffet veldig fint mtp sprøyter og sånn..

Så skal jeg opp og ned annenhver dag til Porsgrunn når vi starter fordi vi er med i studie.. Så vi må opp dit. Og vi bor halvannen time unna.. Så da går dagene til det..

Derfor blir jeg stresset over dette..
Da må du jo vurdere din sykemelding ut ifra din helsetilstand tenker jeg. Hvis (eller når) ryggen og hodet er i bedring, er det jo bare å jobbe igjen. Det hjelper å jobbe for å få tiden til å gå når du har fått beskjed om å vente. Men å jobbe forutsetter jo at du er frisk nok til det. God bedring!
 
Forsøk nr.3 og nå siste med letrozol og "vanlige" måten føre vi skal snakke med Porsgrunn ang. IVF og veien videre!
Har oppfølging fra dem fra før av, pga habituell abort og det er da tilhørende sykehus, føler meg utrolig heldig her da jeg vet flere av dere reiser langt for å komme hit! Vet at bmi grensq er på 32, men de sa de er litt runde i kantene! Er det noek med høyere bmi som har vært igjennom eller skal igjennom ivf?:happy:
 
Da har pandemien satt en stopper for oss :banghead: Eneste positive er at jeg fikk svar på mine blodprøver - de var fine.
 
Jeg forstår tiltaket, og syns det er bra med tanke på samfunnshensynet.

Men personlig er jeg oppgitt over hvor mye motgang vi langtidsprøvere må møte. Etter all motgangen vi ellers har, så skal vi oppleve en pandemi i tillegg! Hva er sjansene for det liksom..
 
Jeg forstår tiltaket, og syns det er bra med tanke på samfunnshensynet.

Men personlig er jeg oppgitt over hvor mye motgang vi langtidsprøvere må møte. Etter all motgangen vi ellers har, så skal vi oppleve en pandemi i tillegg! Hva er sjansene for det liksom..
Enig med begge. 2019 sugde, og 2020 oppfører seg ikke bedre. Får satse på 2021.
 
Hvordan har dere fått svar fra Porsgrunn? Kommer det i posten eller kan jeg finne det elektronisk?
 
Back
Topp