❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Ok! Men disse prøvene blir tatt samme dag som forsamtale? Reiser mer enn gjerne til Porsgrunn, men veldig tidkrevende om vi må reise dit oftere enn nødvendig. Har fått forespeilet at vi trenger å reise dit ved forsamtale, uttak og innsett bare.
Alt tas samme dag. Sædprøven tas før forsamtalen og dere får beskjed om den under samtale. Blodprøver får dere svar på pr post eller telefon :)

Alt tas samme dag. Sædprøven tas før forsamtalen og dere får beskjed om den under samtale. Blodprøver får dere svar på pr post eller telefon :)
Aha, takk! Egentlig litt rart at man må levere ny sædprøve, den skal jo være tatt ganske nylig når man blir henvist. Menmen. Det er vel bare sånn.

Aha, takk! Egentlig litt rart at man må levere ny sædprøve, den skal jo være tatt ganske nylig når man blir henvist. Menmen. Det er vel bare sånn.
Min mann leverte to prøver før vi ble henvist, og måtte likevel levere ny i Porsgrunn. Da får de jo analysert den rett etter den er tatt, og sånn sett så er det jo fort gjort :)

Hvor lang tid tok det fra henvisningen ble sendt til dere fikk svar med time? Masse lykke til!

Tusen takk
Litt usikker på når henvisningen ble sendt. Men tipper helt i starten av februar, fikk brev om time 17 mars slutten av forrige uke.
Var hos gyn 17 januar og tok det siste av blodprøver før henvisning kunne sendes.

Kan du ikke bare spraye ekstra lenge om du skal ha lang protokoll? jeg måtte spraye ei uke ekstra sist for å utsette... Håper dere får svar snart!

Lang protokoll starter man med mellom cd 21 og cd 24 :) og jeg er på cd 21 idag onsdag!

Men vi fikk svar om at det ble kort protokoll!
Så nå krysser vi fingrene og ber til Gud om at blodprøvene er fine, og at de ikke finner noe galt! Fordi vi, spesielt jeg er lei og sliten av ventinga.. Allerede..

Må legge til at vi fikk beskjed i 2016 av min gamle lege at alt var fint med meg og mannen.. Så kom vi til min gyn i oktober i fjor og fikk kontrabeskjed.. (3 og et halvt år, som kunne vært unngått..)

Så jeg har fått en knekk..
Derfor jeg er sliten og sykmeldt..

Også krysser vi fingrene for at tanta ikke er forsinket denne måneden!

Da er det oppstart kort protokoll ved mens som kommer nå!

Sykt spent!
Men må mannen være med? Det er jo oppstart sprøyter og diverse :)
Han har reisejobb skjønner dere :)

Sykt spent!
Så spennende! :) Har dere hatt forsamtale? For da skal dere vel strengt tatt ikke inn igjen før det er uttak, og det må mannen være med på (forsamtale også forøvrig).

Så spennende! :) Har dere hatt forsamtale? For da skal dere vel strengt tatt ikke inn igjen før det er uttak, og det må mannen være med på (forsamtale også forøvrig).

Ja, vi var det 22 januar, skal bare opp å bli stukket første sprøyte i tror jeg :)

Sykt spent!
Nei, mannen må bare være med på forsamtale og uttak :)

Med null tro denne gangen tok jeg en test i dag (fordi jeg fikk en stor pakke tester forsinka levert i går), og der var det 2 streker :love2 Det er 12 dager siden Ovitrelle, så jeg håper den er ute av kroppen... Men er i så fall tidligere positiv enn sist IVF :Heartpink så håper den sitter :Heartpink

Med null tro denne gangen tok jeg en test i dag (fordi jeg fikk en stor pakke tester forsinka levert i går), og der var det 2 streker :love2 Det er 12 dager siden Ovitrelle, så jeg håper den er ute av kroppen... Men er i så fall tidligere positiv enn sist IVF :Heartpink så håper den sitter :Heartpink

Gratulerer!

Hvilken syklusdag har dere hatt egguttak på kort protokoll? :)

Jeg hadde uttak på syklusdag 14 denne gangen, med kort protokoll. Tror det varierer litt...

Neeeei, elslim idag, og skal ha mensen enten i morgen eller fredag..

Ikke si at syklusen har kødda med meg, faen!
Jeg blir superstressa.. Skal jo sende mld og starte på sprøyter... Har ikke tid å vente to uker på mensen... Vær så snill, kjære gud! Ikke kødd end syklusen min nå :(

Fastlegen sendte søknad den 13. Feb, de mottok den 18. Feb og idag 3.mars fikk vi brev om time den 19. Mars. Må rekke å ta blodprøver før det, så nå venter jeg bare på tr.

Faen! Eggløsningstesten var superpositiv :'(

Gråter masse.. Er så lei venting, å vi har ikke startet på sprøyter en gang..
Psyka mi har vært så klar for å starte denne uken.. Men den gang ei..

Takk graviditetstester også, og de var negative alle 3...

Fastlegen sendte søknad den 13. Feb, de mottok den 18. Feb og idag 3.mars fikk vi brev om time den 19. Mars. Må rekke å ta blodprøver før det, så nå venter jeg bare på tr.
Wow! Det var raskt! Lykke til :)

Back
Topp