❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Står låret i pakningsvedlegget, og er markert som om den skal omtrent rett i lårmuskelen, men står også at man skal ta «ei klype»og stikke 45 grader. Har et område i magen der jeg nesten ikke kjenner at jeg stikker, merker stor forskjell for prøver å variere litt.
På felleskatalogen står det at deg er en s.c. (subkutan) infeksjon, den skal altså settes i fettvev :) Enten mage eller lår. Hadde det vært en intramuskulær injeksjon hadde nåla vært lang. Nå har jeg ikke satt Fyremadel selv enda så har ikke sett nåla, men hvis det er sc injeksjon, så er nåla liten og tynn.

Her kan du se video på felleskatalogen hvordan du setter den.
 
Ammeslutt 2 måneder. Ventetiden var visst bare 1-2 måneder (du må trolig da noen blodprøver) :)

Takk for svar, så deilig med så kort ventetid :) Lykke til når dere setter i gang på nytt :Heartred


Vet dere om man bare tar direkte kontakt med klinikken? Tenker også på søskenforsøk, men etter sommeren, og har et på frys:)
 
Vet dere om man bare tar direkte kontakt med klinikken? Tenker også på søskenforsøk, men etter sommeren, og har et på frys:)

Kontakt de bare i Crypho. Men du kan ikke sende inn noe for senest 3 mnd før innsett så du trenger nok ikke ta kontakt før mai/juni.
 
På felleskatalogen står det at deg er en s.c. (subkutan) infeksjon, den skal altså settes i fettvev :) Enten mage eller lår. Hadde det vært en intramuskulær injeksjon hadde nåla vært lang. Nå har jeg ikke satt Fyremadel selv enda så har ikke sett nåla, men hvis det er sc injeksjon, så er nåla liten og tynn.

Her kan du se video på felleskatalogen hvordan du setter den.
Kunne fint settes i magen ;) men tykkere nål enn menopur:wideyed:... det går, såvidt :wacky:
En injeksjon med fyremadel igjen nå, så ovitrelle og medisinfri dag :angel8
 
Vet dere om man bare tar direkte kontakt med klinikken? Tenker også på søskenforsøk, men etter sommeren, og har et på frys:)

Send spørsmål i Crypho så setter de av ca tid til deg :)
Vi hadde ingen på frys, har søskenforsøk nå. Sendte inn i november, kunne fått forsøk i januar men det passet så dårlig med veldig intensiv periode på jobb for oss begge, så vi ba om å få februar.
 
Kunne fint settes i magen ;) men tykkere nål enn menopur:wideyed:... det går, såvidt :wacky:
En injeksjon med fyremadel igjen nå, så ovitrelle og medisinfri dag :angel8
Spennende!! Jeg begynner med Fyremadel imorgen :) Bruker også Menopur.
 
Noen som vet om de behandler lesbiske ved Porsgrunn sykehus? I forhold til ivf/ og donor?

Jeg mener at du da må til Riksen/Ullevål. Var i hvertfall sånn i 2017 da en venninne skulle ha IVF. Men du kan fint ringe dem :)
 
Veldig! Lov å håpe vi får det til før, men etter et års prøving nå så må vi bruke de midler vi kan. Har tiden litt i mot oss mtp at jeg har bikka 35.
Stort steg å ta, men jeg angret ikke (tross lang vei i Porsgrunn også)
 
Veldig! Lov å håpe vi får det til før, men etter et års prøving nå så må vi bruke de midler vi kan. Har tiden litt i mot oss mtp at jeg har bikka 35.
Håper på kort ventetid ;)
Jeg var 35 med nr 1 og nå måtte vi i gang før jeg blir for gammel til nr 2 ;)
 
Altså.. Det er jo helt sykt hva man glemmer! Jeg har nå sprayet i 13 dager, skulle hatt mensen om fredag, men den har enda ikke kommet. Bruker Synarela å utsette mensen?
 
Altså.. Det er jo helt sykt hva man glemmer! Jeg har nå sprayet i 13 dager, skulle hatt mensen om fredag, men den har enda ikke kommet. Bruker Synarela å utsette mensen?

Gjorde det hos meg når jeg hadde lang protokoll sist, det viktige da var at jeg fikk blødning før sprøytestart.
 
Ligger på sofaen og slapper av i kveld, veldig fornøyd med kun litt menssmerter etter uttak :happy119 Er så spent på befruktning :smiley-angelic001
Sist hadde vi 4 egg ut, 3 befruktet, 2 inn, 1 som ble forsøkt dyrket til blasto men falt fra... Ble et barn :Heartred Lov å håpe på 75% befruktet denne gangen også?
 
Ligger på sofaen og slapper av i kveld, veldig fornøyd med kun litt menssmerter etter uttak :happy119 Er så spent på befruktning :smiley-angelic001
Sist hadde vi 4 egg ut, 3 befruktet, 2 inn, 1 som ble forsøkt dyrket til blasto men falt fra... Ble et barn :Heartred Lov å håpe på 75% befruktet denne gangen også?
Tvi tvi!! :happy: Når får du beskjed om når disse er blitt befruktet? Ringer de imorgen?
 
Back
Topp