❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Nå er jeg veldig utålmodig :( gyn sendte inn søknad til Porsgrunn torsdag 21 november.
I morgen er det to uker siden, og vi har ike fått noe brev eller noen epost av dem?

Hvor lang tid kan det ta før vi får svar?

Vet at det er noen som har måtte vente i 3 uker føre de fikk svar, men også hørt om de som ikke har fått henvisningen og derfor har det tatt lang tid! Tok vel 1,5 uke føre vi fikk brev i posten, og da hadde henvisningen blitt sendt fredag, men dette var også internt!
Last ned appen Qrypho og registrer deg der! Der kan du chatte med klinikken :happy:
Så kan du jo høre om de har fått henvisningen hvert fall?
Står mer utfyllende på deres nettsider om dette om du skulle lure på noe! Men appen er en genial måte å få lett kontakt med klinikken :)
 
Vet at det er noen som har måtte vente i 3 uker føre de fikk svar, men også hørt om de som ikke har fått henvisningen og derfor har det tatt lang tid! Tok vel 1,5 uke føre vi fikk brev i posten, og da hadde henvisningen blitt sendt fredag, men dette var også internt!
Last ned appen Qrypho og registrer deg der! Der kan du chatte med klinikken :happy:
Så kan du jo høre om de har fått henvisningen hvert fall?
Står mer utfyllende på deres nettsider om dette om du skulle lure på noe! Men appen er en genial måte å få lett kontakt med klinikken :)
Åå tusen takk!
 
Vet at det er noen som har måtte vente i 3 uker føre de fikk svar, men også hørt om de som ikke har fått henvisningen og derfor har det tatt lang tid! Tok vel 1,5 uke føre vi fikk brev i posten, og da hadde henvisningen blitt sendt fredag, men dette var også internt!
Last ned appen Qrypho og registrer deg der! Der kan du chatte med klinikken :happy:
Så kan du jo høre om de har fått henvisningen hvert fall?
Står mer utfyllende på deres nettsider om dette om du skulle lure på noe! Men appen er en genial måte å få lett kontakt med klinikken :)


Lastet den ned... Men skjønner ikke noe av den :/hahaha
 
Åja lastet ned en app jeg hehe
Du kan laste ned Crypho som app:
EF04F498-DAF7-48CC-8C45-2360921FDCB8.jpeg 35364C16-C126-46D5-873E-18E61EC3C2A1.png
 
Antar det blir samme her. Eller kanskje vi klarer oss med provera, letrozol og ovitrelle :) Men det er vel semi-styrt? Skal i hvertfall kreve progesteron etter innsett.


Det blir vel på en måte semi-styrt ja. Provera og letrezol fungerer ikke her
Fikk du progresteron sist?
 
For noen uker siden fortalte jeg min histore, at jeg ble gravid i 1. Forsøk i Porsgrunn. Vi så fosterannlegg og hjerteaktivitet i uke 6. I går var jeg på ultralyd igjen, og da var fosteret dødt. Det hadde sluttet å utvikle seg rett etter vi så hjerteaktivitet.
Jeg er i gang med medisinsk abort nå, siden kroppen ikke har oppdaget at fosteret er dødt ennå.
Det føles så utrolig urettferdig og jeg er helt knust.
Nå må vi bare samle tankene litt og håpe på fryseforsøk i starten av det nye år.
Lykke til dere som er i gang nå
Så urettferdig livet er noen ganger.. Stor klem til deg ❤️❤️
 
Nå er jeg veldig utålmodig :( gyn sendte inn søknad til Porsgrunn torsdag 21 november.
I morgen er det to uker siden, og vi har ike fått noe brev eller noen epost av dem?

Hvor lang tid kan det ta før vi får svar?
Jeg hørte ikke noe 3 uker etter henvisning var sendt. Da opprettet jeg bruker på crypho og skreiv med de, og de hadde ikke mottatt henvisningen. Så da fikk gynekologen min fart på sakene :p De fakset den på en fredag, så hørte jeg fra Porsgrunn på tirsdag :)
 
Jeg hørte ikke noe 3 uker etter henvisning var sendt. Da opprettet jeg bruker på crypho og skreiv med de, og de hadde ikke mottatt henvisningen. Så da fikk gynekologen min fart på sakene :p De fakset den på en fredag, så hørte jeg fra Porsgrunn på tirsdag :)


Jøsseland!
Jeg har tatt kontakt nå, får nok svar av dem på Crypho i morra, men syns bare det er litt merkelig, fordi gyn sendte brev både til mannen og til Porsgrunn samtidig, og mannen fikk det tirsdagen etter! Hmmm

Og det er 3 dager (minus lørdag og søndag)

Da burde jo de ha fått den egentlig de også!
 
Det blir vel på en måte semi-styrt ja. Provera og letrezol fungerer ikke her
Fikk du progresteron sist?

Sist var det fersk, så ja :)

Må se an hvordan syklusen blir videre, litt ymse om jeg får EL av letrozol eller ei. Så får høre hva de tenker.
 
Jøsseland!
Jeg har tatt kontakt nå, får nok svar av dem på Crypho i morra, men syns bare det er litt merkelig, fordi gyn sendte brev både til mannen og til Porsgrunn samtidig, og mannen fikk det tirsdagen etter! Hmmm

Og det er 3 dager (minus lørdag og søndag)

Da burde jo de ha fått den egentlig de også!
Jeg fikk også egen henvisning som ble sendt samtidig som den Porsgrunn skulle få. Mest sannsynlig hører du fra dem snart, tar nok litt tid å vurdere eksterne henvisninger. Men nå har du jo skrevet til dem, så det får du jo svar på idag eller på mandag :)
 
Jeg fikk også egen henvisning som ble sendt samtidig som den Porsgrunn skulle få. Mest sannsynlig hører du fra dem snart, tar nok litt tid å vurdere eksterne henvisninger. Men nå har du jo skrevet til dem, så det får du jo svar på idag eller på mandag :)

Jeg fikk henvisning i posten idag :)

Time 22 januar allerede! Så glad! Og spent :)
 
Hjelp, vi skal i gang igjen! :wacky:
Gruer meg!!!

Skal ta menopur denne gangen også, men skal ta sprøyter i stedet for nesespray og da gruer jeg meg jo ekstra!
Oppstart i månedsskiftet januar\februar :wideyed::dead:
 
Hjelp, vi skal i gang igjen! :wacky:
Gruer meg!!!

Skal ta menopur denne gangen også, men skal ta sprøyter i stedet for nesespray og da gruer jeg meg jo ekstra!
Oppstart i månedsskiftet januar\februar :wideyed::dead:
Spennende! Håper å komme i gang igjen rundt da jeg også :D
 
Oppdatering:
Orchidaceae - 36 - barn 0 - IVF 2 - Fertilitetsklinikken i Porsgrunn - Synarela(oppstart 27.10)/Menopur(oppstart13.11)/Ovitrelle/Lutinus - Uttak 27.11.19. Innsett 2.12.19. Testdato 18.12.19. - POSITIV :joyful::Heartbigred
 
Back
Topp