❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Hvor lang tid tok dere fra gyn sendte henvisning til dere fikk første samtale?

Noen sier 4 uker andre sier 4 måneder... :banghead:

Håper ikke det tar 4 måneder... Hadde vært gøy å rukket samtalen i Porsgrunn før jul.. Tihihi
Tok 4 uker her fra de mottok henvisning til jeg fikk time, men fikk en avbestilt time og kortet ned ventetiden enda mer :)
 
Tok 4 uker her fra de mottok henvisning til jeg fikk time, men fikk en avbestilt time og kortet ned ventetiden enda mer :)

Kanskje vi skal gi samme beskjed :)
Men fikk du telefon og time dagen etter? Eller var det liksom at hei, vi har en ledig time neste torsdag? Tror det blir litt vanskelig for meg og få time dagen etter, har halvannen til 2 timer reisevei og jobber i barnehage..
 
Da har jeg bestilt omega 3 multivitamin til mannen min, kanskje bare kanskje det kan hjelpe litt på svømmerne hans!

Han har ikke vondt av vitaminer uansett da :)
 
Kanskje vi skal gi samme beskjed :)
Men fikk du telefon og time dagen etter? Eller var det liksom at hei, vi har en ledig time neste torsdag? Tror det blir litt vanskelig for meg og få time dagen etter, har halvannen til 2 timer reisevei og jobber i barnehage..
Jeg hadde allerede snakka med de på crypho (de hadde nemlig først ikke mottatt henvisningen min). Så jeg skreiv til de der at jeg gjerne ville møte opp på kort varsel om mulig, men at jeg også måtte vite et par dager i forveien pga 2-3 timers reisevei. Da sa de at de hadde en avbestilling uka etter som jeg fikk :)
 
Da kan endelig jeg settes opp som gravid! Termin 5/7-2020 ♥️
 
Hei.
Jeg har fulgt med her inne, men ikke vært aktiv.
Vi har vært i porsgrunn og synes de er utrolig dygtige❤️
Jeg har tidligere hatt 6 embryotransfer, (pluss 2 avbrutte forsøk) som resulterte i ei herlig jente.
Hun er laget på en annen klinikk, så dette var våres første forsøk i Porsgrunn.

Jeg har faktisk blir gravid på 1. IVF forsøk nå, helt ufattelig etter alle de forsøk vi har hatt før.
Har nettopp sett både foster og hjerteaktivitet, selvom jeg er tidlig gravid.

Jeg ville bare dele min historie, så dere som mister motet kan se at det kan lykkes selvom man har hatt mange forsøk tidligere.
Ikke gi opp❤️
 
Fikk tlf av gyn, papirene ble sendt inn idag!
Jeg er så glad nå! Vært lei meg siden forrige mandag, da fikk vi vite at vi trengte hjelp.. Jeg følte på skam, fortvilelse og så mange følelser.. mange følelser!

Men nå er jeg faktisk glad! Nå gikk det opp for meg at det kan være vi er gravide/har fått baby julaften neste år! Åå det er deilig og være glad igjen!!

Så nå venter vi bare på innkalling til samtale :) men belager meg på at det ikke blir før i januar! Mtp det er en måned til julaften allerede, så får vi bare bli positivt overrasket hvis det blir før jul :)
 
Jeg har blingset.. Det står at ventetid for utredning(er ikke dette samtalen?) er opp til 12 uker.. Og dagbehandling er 4 uker? Kan det være vi ikke får samtale før i februar da :/ åååå.. Blæ.. Det tar lang tid det..

Jaja da får vi spart litt mer penger da :/ hahaha

Hvor lang tid tok det fra dere sendte henvisning fra gynekolog, til dere fikk timen?
Og hvor lang tid tok det fra dere var på timen, før dere fikk startet?

Hadde blitt glad hvis dere svarer oss :)
 
Jeg har blingset.. Det står at ventetid for utredning(er ikke dette samtalen?) er opp til 12 uker.. Og dagbehandling er 4 uker? Kan det være vi ikke får samtale før i februar da :/ åååå.. Blæ.. Det tar lang tid det..

Jaja da får vi spart litt mer penger da :/ hahaha

Hvor lang tid tok det fra dere sendte henvisning fra gynekolog, til dere fikk timen?
Og hvor lang tid tok det fra dere var på timen, før dere fikk startet?

Hadde blitt glad hvis dere svarer oss :)
Jo, 12 uker er forventet ventetid på utredning/forsamtale. Men jeg fikk time etter 3-4 uker :) Så det stemmer nødvendigvis ikke alltid.
 
Hei.
Jeg har fulgt med her inne, men ikke vært aktiv.
Vi har vært i porsgrunn og synes de er utrolig dygtige❤️
Jeg har tidligere hatt 6 embryotransfer, (pluss 2 avbrutte forsøk) som resulterte i ei herlig jente.
Hun er laget på en annen klinikk, så dette var våres første forsøk i Porsgrunn.

Jeg har faktisk blir gravid på 1. IVF forsøk nå, helt ufattelig etter alle de forsøk vi har hatt før.
Har nettopp sett både foster og hjerteaktivitet, selvom jeg er tidlig gravid.

Jeg ville bare dele min historie, så dere som mister motet kan se at det kan lykkes selvom man har hatt mange forsøk tidligere.
Ikke gi opp❤️
Koselig med solskinnshistorier ❤️ Gratulerer :)
 
Jeg har blingset.. Det står at ventetid for utredning(er ikke dette samtalen?) er opp til 12 uker.. Og dagbehandling er 4 uker? Kan det være vi ikke får samtale før i februar da :/ åååå.. Blæ.. Det tar lang tid det..

Jaja da får vi spart litt mer penger da :/ hahaha

Hvor lang tid tok det fra dere sendte henvisning fra gynekolog, til dere fikk timen?
Og hvor lang tid tok det fra dere var på timen, før dere fikk startet?

Hadde blitt glad hvis dere svarer oss :)
Sniker litt. :)

Jeg vet ikke hvordan det er i Porsgrunn, men mange steder kan man ta kontakt og si at man kan stille på kort varsel, typ dagen etter. Da kan du få time kjappere. :)

Jeg hadde akkurat time hos gyn på Sykehuset i Østfold. Estimert ventetid var 8 uker, jeg kom inn til utredning etter 4 fordi jeg kunne komme på kort varsel. Har sagt det samme nå som jeg står på venteliste til operasjon. Har også sagt til arbeidsgiver at jeg venter på operasjon innen de neste 12 ukene, men jeg vet ikke når og det kan skje dagen etter jeg får beskjed. Det siste er ikke nødvendig, men jeg liker å være åpen med lederen min. :)
 
Oppdatering: (Har tidligere kalt meg VGK)
Orchidaceae - 36 - barn 0 - IVF 2 - Fertilitetsklinikken i Porsgrunn - Synarela(oppstart 27.10)/Menopur(oppstart13.11)/Ovitrelle/Lutinus - Uttak 27.11.19.
 
Negativt her i dag, rugedag 10 med 2 dagers eskimo. Hvordan gjør Porsgrunn det med nytt fersk da? Må jeg ha denne mensen og får starte opp på neste, eller har andre fått starte opp på første mens?
 
Negativt her i dag, rugedag 10 med 2 dagers eskimo. Hvordan gjør Porsgrunn det med nytt fersk da? Må jeg ha denne mensen og får starte opp på neste, eller har andre fått starte opp på første mens?

Ikke denne, tidligst etter neste mens.

God klem ❤️
 
Når bør jeg kontakte Porsgrunn om vi ønsker innsett etter sommeren? Vet jo ikke om det blir aktuelt før til sommeren, men da er det ikke verre enn å si at vi må utsette :)
 
Back
Topp