❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Jeg har glemt passord og alt på den Crypho eller hva det heter appen, noen som vet hvordan tilbakestille passord osv?

Du må inn på dataen for å melde glemt passord. Ved å ta glemt passord mister du tidligere samtaler.
Anbefaler å sette opp sånn gjenopprettingsnøkkel for da kan du bruke den istedenfor glemt passord å da mister du ikke tråden.
 
Du må inn på dataen for å melde glemt passord. Ved å ta glemt passord mister du tidligere samtaler.
Anbefaler å sette opp sånn gjenopprettingsnøkkel for da kan du bruke den istedenfor glemt passord å da mister du ikke tråden.

Ja, deg opplevde jeg nå sist! Så nå har jeg skrevet ned det ene og andre for å slippe det igjen:rolleyes:
 
Du må inn på dataen for å melde glemt passord. Ved å ta glemt passord mister du tidligere samtaler.
Anbefaler å sette opp sånn gjenopprettingsnøkkel for da kan du bruke den istedenfor glemt passord å da mister du ikke tråden.
Takk :) Jeg ringte dem, var godt å snakke med noen om tankene våre på eventuelt Å starte søskenforsøk
 
Da endte dette i MA. Så et perfekt foster 7+5 og våknet opp i går med blod på papiret. Fikk komme til Porsgrunn til sjekk med det samme og i løpet av natten/tidlig dag hadde babyen vår dødd i uke 9+0. Dagene har vært tunge og sorgen er stor. Noen som vet når man kan starte opp med FER etter MA?
 
Har nå fått time i Porsgrunn. Hva skjer første time man har på klinikken? :happy: Det er satt av tid til å levere ny spermprøve + time hos lege står det.
 
Da endte dette i MA. Så et perfekt foster 7+5 og våknet opp i går med blod på papiret. Fikk komme til Porsgrunn til sjekk med det samme og i løpet av natten/tidlig dag hadde babyen vår dødd i uke 9+0. Dagene har vært tunge og sorgen er stor. Noen som vet når man kan starte opp med FER etter MA?

Åå nei, så trist! Det må være så tungt å gå gjennom. Håper du kan starte opp igjen raskt og at spiren sitter hele veien neste gang <3
 
Har nå fått time i Porsgrunn. Hva skjer første time man har på klinikken? :happy: Det er satt av tid til å levere ny spermprøve + time hos lege står det.

Sånn hovedsakelig så går de gjennom prøvesvarene og lager et behandlingsopplegg, dvs. kort eller lang prosedyre, hvilke medisiner/dose du skal stå på, ivf eller icsi osv. Eventuelt tar de en kjapp undersøkelse av deg (og eventl. mannen). Så blir dere sendt til sykepleier som går gjennom oppstart, hvordan man setter sprøyter osv. Lykke til med forsøket! :)
 
Sånn hovedsakelig så går de gjennom prøvesvarene og lager et behandlingsopplegg, dvs. kort eller lang prosedyre, hvilke medisiner/dose du skal stå på, ivf eller icsi osv. Eventuelt tar de en kjapp undersøkelse av deg (og eventl. mannen). Så blir dere sendt til sykepleier som går gjennom oppstart, hvordan man setter sprøyter osv. Lykke til med forsøket! :)
Oi, starter man opp med plan av behandling og sprøyteopplæring allerede første time?? Så spennende :) Er jo rett før eggløsning dette her da, man starter kanskje gjerne forsøk i begynnelsen av syklus eller? Veldig spent på timen.
 
Hvor lang tid tok det fra oppstartssamtale til dere begynte med ivf? :)
 
Det går ganske fort! Vi måtte vente 3 mnd pga en operasjon, men min venninne kunne starte opp på første (eller andre) syklus etter samtale. Så nå er du igang :D
Jøss trodde ikke det gikk så fort! :wideyed: Takk for svar!
 
Hei jenter. Vi tenker å henvises til Porsgrunn for søskenforsøk. Har tidligere tilhørt Riksen, men hører så mye bra om Porsgrunn, så vi ønsker oss dit. Er det noen som vet om jeg må igjennom en ny undersøkelse før vi starter eller om man får behandlingsopplegg med en gang? Jeg har tette eggledere, så det er null tvil om hvorfor vi ikke får det til på egen hånd.
Det blir en 2,5 timers reisevei, så hadde vært kjekt å slippe "unødvendige" turer. Erfaringer mottas med takk. :)
 
Spennende! Når starter dere?
Kanskje vi rekker en runde før jul hvis jeg får mensen til forventet dato :) Det kan se ut som at syklusen blir noe forskjøvet da gynekologen sa at det enda var en stund til el utifra ultralyden, så vi får se. Fingers crossed!! :D
 
Kanskje vi rekker en runde før jul hvis jeg får mensen til forventet dato :) Det kan se ut som at syklusen blir noe forskjøvet da gynekologen sa at det enda var en stund til el utifra ultralyden, så vi får se. Fingers crossed!! :D

Spennede! Krysser fingrene for deg - både for runde før jul og full klaff på første forsøk xsmile9
 
Er forresten klinikken oppe i helgene? Dersom uttak/innsett havner i helg. Eller hvordan gjøres det?
 
Er forresten klinikken oppe i helgene? Dersom uttak/innsett havner i helg. Eller hvordan gjøres det?

De har stengt i helger og ferier, så i verste fall kan man få avbrutt forsøk. Men så vidt jeg har forstått så gjelder dette hovedsakelig om man har fryseforsøk i naturlig syklus. De klarer ofte å styre det litt med medisinene, spesielt ved ferskforsøk.
 
De har stengt i helger og ferier, så i verste fall kan man få avbrutt forsøk. Men så vidt jeg har forstått så gjelder dette hovedsakelig om man har fryseforsøk i naturlig syklus. De klarer ofte å styre det litt med medisinene, spesielt ved ferskforsøk.
Mitt kan bli totalfrys, men vi håper på fersk :happy:
 
Hva er BMI-grensen i Porsgrunn? Gyn ønsker å henvise oss dit, etter å ha prøvd Letrozol mens jeg venter på lap for fjerning av cyste om rundt 3 mnd. Må uansett ned i vekt, er bare greit å vite hvor mye. :)
 
Back
Topp