❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Oppdatering fryseforsøk
Etter mye ubehag pga letrozol tablettene og de forferdelige lutinus tablettene sitter jeg her med 3 positive tester❤️ Krysser fingrene for at spiren sitter helt til Juni

Det er en tøff vei vi tar, men veien føles plutselig kort når man endelig kommer det store steget videre
 
Nå er det noen år siden vi var til første samtale, men gikk fortere enn beregnet husker jeg. Svaret med timen kom ganske fort. Når vi var til samtale (og undersøkelse med innvendig ultralyd) så begynte jeg på medisiner syklusen etter!

Lykke til ❤️
Så bra å høre at det gikk raskt! :) Ser mange sier det gikk fortere enn ventet.
Surrealistisk å være midt oppi en ny pp med el og optimisme for denne gangen, og å være henvist til videre utredning/ass. befruktning. Men er veldig godt å vite at henvisningen er sendt, kan slappe litt mer av nå føler jeg. :) Tusen takk, og gratulerer med spiren forresten!! :Heartred
 
Oppdatering fryseforsøk
Etter mye ubehag pga letrozol tablettene og de forferdelige lutinus tablettene sitter jeg her med 3 positive tester❤️ Krysser fingrene for at spiren sitter helt til Juni

Det er en tøff vei vi tar, men veien føles plutselig kort når man endelig kommer det store steget videre
Gratulerer ❤️
 
Klør etter å sette inn egget vårt :bag:
 
Huff, jeg er sikkert veldig utålmodig nå, men det er 3 uker siden henvisning ble sendt fra min gynekolog og jeg har enda ikke hørt noe :shy: Jeg vet ting tar tid og det er ventelister og alt det der, men har inntrykk av at andre har fått svar fra Porsgrunn ganske kjapt etter henvisning?
 
Huff, jeg er sikkert veldig utålmodig nå, men det er 3 uker siden henvisning ble sendt fra min gynekolog og jeg har enda ikke hørt noe :shy: Jeg vet ting tar tid og det er ventelister og alt det der, men har inntrykk av at andre har fått svar fra Porsgrunn ganske kjapt etter henvisning?

Kanskje forsøke å ringe dem??
Jeg fikk svar rett over 1 uke etter henvisning, og da ble vi henvist på en fredag! Men det var jo fra sykehuset i Telemark, men usikker på om det har noe å si:happy:
 
Kanskje forsøke å ringe dem??
Jeg fikk svar rett over 1 uke etter henvisning, og da ble vi henvist på en fredag! Men det var jo fra sykehuset i Telemark, men usikker på om det har noe å si:happy:
Det går nok fortere med intern henvisning ja, men trodde jeg skulle ha hørt fra dem innen 3 uker. Har jo vurdert å ta en kjapp telefon for å høre om jeg ligger inne i systemet, men jeg har ikke lyst å mase heller liksom :shy:
 
Det går nok fortere med intern henvisning ja, men trodde jeg skulle ha hørt fra dem innen 3 uker. Har jo vurdert å ta en kjapp telefon for å høre om jeg ligger inne i systemet, men jeg har ikke lyst å mase heller liksom :shy:

Vil ikke si at etter 3 uker er å vente! Hadde nok glatt tatt den tlf:hilarious: er sykt utålmodig av meg på slik venting:shy:
 
Vil ikke si at etter 3 uker er å vente! Hadde nok glatt tatt den tlf:hilarious: er sykt utålmodig av meg på slik venting:shy:
Kanskje jeg skal sjekke da :rolleyes: Men har de ikke sånn superkort telefontid? Føler jeg las det en eller annen plass
 
Kanskje jeg skal sjekke da :rolleyes: Men har de ikke sånn superkort telefontid? Føler jeg las det en eller annen plass

Så det nå... 12-13 hver dag!:shifty:
Men har du forsøkt å laste ned appen, og de om du får lagt de til og kommunisert der?
Skader ikke å prøve!
 
Så det nå... 12-13 hver dag!:shifty:
Men har du forsøkt å laste ned appen, og de om du får lagt de til og kommunisert der?
Skader ikke å prøve!
Ja det går prøves, men er ikke det egentlig for pasienter som allerede er under behandling der?
 
Ja det går prøves, men er ikke det egentlig for pasienter som allerede er under behandling der?

Står at de ikke bruker mail, med den appen! Så ville forsøkt! Virker som de heller ønsker kontakt der enn på tlf med så kort tlf. Tid:hilarious:
 
Har svart meg raskt ved Spørsmål synes jeg!
Håper det funker:happy:
Nå har jeg lagt de til, så får jeg skrive til de når de godtar forespørselen min :happy: Føler meg som det masehodet som kontakter de før jeg hører fra de :hilarious:
 
Nå har jeg lagt de til, så får jeg skrive til de når de godtar forespørselen min :happy: Føler meg som det masehodet som kontakter de før jeg hører fra de :hilarious:

Overhode ikke!!
Du har venta lenge nok synes jeg:D
 
Nå har jeg lagt de til, så får jeg skrive til de når de godtar forespørselen min :happy: Føler meg som det masehodet som kontakter de før jeg hører fra de :hilarious:

Mas i vei! Jeg oppretta akkurat bruker selv, skal forhåpentligvis ha søskenforsøk ;)
 
Fikk svar nå om at de ikke hadde mottatt noe søknad, og nå er telefontiden over hos min gynekolog...! Oppgitt
 
Jeg har glemt passord og alt på den Crypho eller hva det heter appen, noen som vet hvordan tilbakestille passord osv?
 
Back
Topp