❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

:smiley-bounce022:smiley-bounce022:smiley-bounce022
Hva er BMI-grensen i Porsgrunn? Gyn ønsker å henvise oss dit, etter å ha prøvd Letrozol mens jeg venter på lap for fjerning av cyste om rundt 3 mnd. Må uansett ned i vekt, er bare greit å vite hvor mye. :)
Grensa er på 35. Jeg har nå akkurat nådd målet, og er på vei enda lenger nedover. Vi skal starte opp forhåpentligvis nå i november ved neste mens:smiley-bounce022
 
:smiley-bounce022:smiley-bounce022:smiley-bounce022
Grensa er på 35. Jeg har nå akkurat nådd målet, og er på vei enda lenger nedover. Vi skal starte opp forhåpentligvis nå i november ved neste mens:smiley-bounce022
Er den virkelig 35? Jeg trodde den var langt lavere enn det. :rolleyes: Jaja, enda lavere vekt enn anbefalt bmi-grense skader jo ikke.
 
Er den virkelig 35? Jeg trodde den var langt lavere enn det. :rolleyes: Jaja, enda lavere vekt enn anbefalt bmi-grense skader jo ikke.
Ja, det er det staten har satt var det jeg ble fortalt ihvertfall, også blir det vel opp til de enkelte stedene hva de setter som grense under det eventuelt. Nei det er jo kjempebra! ;) Lykke til!
 
Andre som opplever å ikke få svar via crypho? Er andre gangen de leser meldingen min og ikke svarer, når det er viktige ting det spørres om. Aner fortsatt ikke om jeg har fått resept på lutinus eller om jeg skal ta det før innsett i morgen. Kritikkverdig!
 
Andre som opplever å ikke få svar via crypho? Er andre gangen de leser meldingen min og ikke svarer, når det er viktige ting det spørres om. Aner fortsatt ikke om jeg har fått resept på lutinus eller om jeg skal ta det før innsett i morgen. Kritikkverdig!
Noen ganger jeg ikke har fått svar men da har de sagt at de prioriterte var som var viktigst først. Og de hat vel fprresten ogsp sagt om det var noe som var viktige at en kunne skrive haster i store bokstaver. Jeg har ihvertfall bare tatt lutinus på kvelden sammedag som insett ikke dagen før. Men vet jo det er litt forskjellige opplegg dao_O
 
Andre som opplever å ikke få svar via crypho? Er andre gangen de leser meldingen min og ikke svarer, når det er viktige ting det spørres om. Aner fortsatt ikke om jeg har fått resept på lutinus eller om jeg skal ta det før innsett i morgen. Kritikkverdig!

Nei, jeg har alltid fått svar! Kanskje ikke samme dagen, men dagen etter (seinest) :happy:
Kanskje ringe?
 
Noen ganger jeg ikke har fått svar men da har de sagt at de prioriterte var som var viktigst først. Og de hat vel fprresten ogsp sagt om det var noe som var viktige at en kunne skrive haster i store bokstaver. Jeg har ihvertfall bare tatt lutinus på kvelden sammedag som insett ikke dagen før. Men vet jo det er litt forskjellige opplegg dao_O
Fikk svar i dag, tre dager senere.. Har ikke vært med på fryseforsøk før, så dette er nytt for meg. Første gang med crypho også, for det hadde de ikke når jeg prøvde på første :)
 
Nei, jeg har alltid fått svar! Kanskje ikke samme dagen, men dagen etter (seinest) :happy:
Kanskje ringe?
Jeg fikk svar i dag, sendte spørsmål den 12.. Går ikke å ringe før 12 eller sånn tror jeg? Er uansett på plass og får lutinus etterpå :)
 
Jeg fikk svar i dag, sendte spørsmål den 12.. Går ikke å ringe før 12 eller sånn tror jeg? Er uansett på plass og får lutinus etterpå :)

Så bra du fikk svar!
Ja, mener å huske de har veeeeldig kort telefontid:wacky:
Lykke til!
 
Da endte dette i MA. Så et perfekt foster 7+5 og våknet opp i går med blod på papiret. Fikk komme til Porsgrunn til sjekk med det samme og i løpet av natten/tidlig dag hadde babyen vår dødd i uke 9+0. Dagene har vært tunge og sorgen er stor. Noen som vet når man kan starte opp med FER etter MA?

Så trist :(
 
Hvor lang tid tok det fra oppstartssamtale til dere begynte med ivf? :)

Vi hadde inseminasjon to uker senere og hadde fått ha IVF ved neste mens hvis vi skulle gått rett på det. Hadde 4 egguttak fra november 2016 til november 2017.
 
Vi hadde inseminasjon to uker senere og hadde fått ha IVF ved neste mens hvis vi skulle gått rett på det. Hadde 4 egguttak fra november 2016 til november 2017.
Har vært på timen nå :) Skal egentlig starte opp neste syklus, men så hadde jeg litt lavt stoffskifte og må regulere det først..
 
Har vært på timen nå :) Skal egentlig starte opp neste syklus, men så hadde jeg litt lavt stoffskifte og må regulere det først..

Ånei så kjipt. Hvor lenge må dere vente da?
 
Lilletusta her!

Gyn skal sende henvisning til Porsgrunn til mandag! Er så spent og redd og kvalm og glad på samme tid!
Hvor lang tid tok det fra gyn sendte inn til dere fikk svar om første samtale?

Livredd sprøyter og livredd smerter :(
Men utrolig glad for at vi har funnet ut hvorfor vi ikke har fått det til og endelig er det vårt tur to å få hjelp :)

Det er mannen som ikke får det til, litt lavt antall, og litt trege :)
 
Lilletusta her!

Gyn skal sende henvisning til Porsgrunn til mandag! Er så spent og redd og kvalm og glad på samme tid!
Hvor lang tid tok det fra gyn sendte inn til dere fikk svar om første samtale?

Livredd sprøyter og livredd smerter :(
Men utrolig glad for at vi har funnet ut hvorfor vi ikke har fått det til og endelig er det vårt tur to å få hjelp :)

Det er mannen som ikke får det til, litt lavt antall, og litt trege :)

Vi fikk svar veldig fort, tror det bare var noen dager senere :)
 
Takk for svar

Kjenner jeg er veldig nervøs.. Blir dårlig bare jeg kjenner på livmortappen.. haha

Men det går nok bra! ❤️

Det er utrolig hva du venner deg til :) Men vanlig med nerver, det er jo en stor prosess med mye håp om resultater ❤️
 
Det er utrolig hva du venner deg til :) Men vanlig med nerver, det er jo en stor prosess med mye håp om resultater ❤️

Godt å høre, ja det er det virkelig!
Kjenner jeg er letta og samtidig redd!
Vil tro vi er litt "heldige" mtp at alt er fint med meg♥️
Spent på veien videre og sprøyter og diverse..

Men vil tro denne opplevelsen gjør meg/oss sterkere ♥️
 
Hvor lang tid tok dere fra gyn sendte henvisning til dere fikk første samtale?

Noen sier 4 uker andre sier 4 måneder... :banghead:

Håper ikke det tar 4 måneder... Hadde vært gøy å rukket samtalen i Porsgrunn før jul.. Tihihi
 
Back
Topp