❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Her er vi mange som ikke har fått det til på "gamlemåten" etter år med prøving. Heldigvis har ivf god suksessrate, så jeg har god tro på at vi alle skal få det til etterhvert ☺️ Jeg har også hatt et mislykket innsett, og skal også ha mitt andre innsett neste syklus. Blir spennende å følge deg, masse lykke til :love017
Ja heldigvis er statistikken god, så det vil ordne seg til slutt :D Har du mange på frys?Masse lykke til med nytt innsett :love017
 
Ja heldigvis er statistikken god, så det vil ordne seg til slutt :D Har du mange på frys?Masse lykke til med nytt innsett :love017
Takk! Er så heldig at jeg fikk 5 på frys. Så nå blir det innsett annenhver måned helt til det går, i noen måneder fremover :smiley-bounce012Håper du også får noen på frys denne runden :love017
 
10 dpo ❤️
 

Vedlegg

  • 20240421_055736.jpg
    20240421_055736.jpg
    703,3 KB · Visninger: 15
Er det noen som har fått oppgitt graderingen til embryoene? Jeg har litt lyst til å spørre, men har ikke turt enda :nailbiting:
 
Er det noen som har fått oppgitt graderingen til embryoene? Jeg har litt lyst til å spørre, men har ikke turt enda :nailbiting:
Jeg spurte når jeg var på UL før innsett. Da sa hun bare at de var topp score. Ikke hvilken rangering. 3 av 6 var topp score og de tre andre var hakket under, men superbra..
 
Heii Fint med et sted å snakke med andre i samme båt☺️

Jeg er i gang med fryseforsøk (styrt), men sliter med at slimhinnen ikke blir tykk nok.. skal på min tredje kontroll i morgen. Begge de to tidligere har den vært kun rundt 6 mm… Noen andre som har opplevd avbrutt fryseforsøk pga tynn slimhinne? Hvor lenge prøvde dere før forsøket ble avbrutt? Og fikk dere prøve igjen neste mnd eller måtte det gå en syklus i mellom?
 
Heii Fint med et sted å snakke med andre i samme båt☺️

Jeg er i gang med fryseforsøk (styrt), men sliter med at slimhinnen ikke blir tykk nok.. skal på min tredje kontroll i morgen. Begge de to tidligere har den vært kun rundt 6 mm… Noen andre som har opplevd avbrutt fryseforsøk pga tynn slimhinne? Hvor lenge prøvde dere før forsøket ble avbrutt? Og fikk dere prøve igjen neste mnd eller måtte det gå en syklus i mellom?

Jeg har heldigvis fått tykk nok slimhinne, så vet ikke hvordan det er med avbrutt forsøk. Men jeg har fått fryseforsøk måneden rett etter når jeg fikk negativt forsøk, så det er mulig, det er det visst bare kapasiteten deres som styrer (men har inntrykk av at de jevnt over ikke har kapasitet til to stk på rappen, og heller oftest har en syklus mellom).

Men krysser fingrene for at slimhinnen kommer seg og at du får innsett nå! :Heartpink
 
Jeg har fått ei lita jente i dag :Heartred
Vi har prøvd i 4 år, inkl ivf i Porsgrunn- plutselig satt det av seg selv. Vil spre litt håp til dere andre :Heartred
Jeg rakk akkurat å bli 43 år før hun kom:)
Gratulerer så mye :Heartpink nyt tiden, det er noe helt spesielt når de er så små :love7
 
Hvordan står det til med ventetider nå? Skal sende inn dokumentasjon for søskenforsøk før sommeren.. har noen gjort det nylig? :)
 
Hvordan står det til med ventetider nå? Skal sende inn dokumentasjon for søskenforsøk før sommeren.. har noen gjort det nylig? :)
Vi fikk komme i gang rimelig raskt med søsken forsøk :) tror det tok 1-2 mnd fra henvisning til vi var i gang.
 
Back
Topp