❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

I juni fikk jeg en ventetid på ca 5 mnd (november) til forsamtale. På mandag så satt jeg oss på ringeliste. Er det noen som har erfaring på hvor fort de kan komme til å ringe? Er det snakk om dager, uker eller måneder? Spurte på crypho, men de svarte ikke på det spørsmålet. :confused005 Er bare så redd for at min lave amh (27 år), skal synke enda mer mens vi venter:(
 
I juni fikk jeg en ventetid på ca 5 mnd (november) til forsamtale. På mandag så satt jeg oss på ringeliste. Er det noen som har erfaring på hvor fort de kan komme til å ringe? Er det snakk om dager, uker eller måneder? Spurte på crypho, men de svarte ikke på det spørsmålet. :confused005 Er bare så redd for at min lave amh (27 år), skal synke enda mer mens vi venter:(

Vanskelig å si da det er vel om det kommer avbestillinger at de ringer rundt. Så da er det umulig å forutse det tror jeg... Håpe du kommer inn fort
 
I juni fikk jeg en ventetid på ca 5 mnd (november) til forsamtale. På mandag så satt jeg oss på ringeliste. Er det noen som har erfaring på hvor fort de kan komme til å ringe? Er det snakk om dager, uker eller måneder? Spurte på crypho, men de svarte ikke på det spørsmålet. :confused005 Er bare så redd for at min lave amh (27 år), skal synke enda mer mens vi venter:(
Vi fikk også ventetid på 5 måneder, men fikk time til forsamtale etter 12 uker. :) Kort varsel-lista er vel også førstemann til mølla, så da du gav beskjed havnet du nederst på den. Men det betyr ikke at det tar lang tid før du får telefon, det avhenger av avbestillinger og om de over dere på lista takker ja eller nei til tilbud.
 
Da skal jeg melde inn mens i begynnelsen av august på crypho :) så blir det start på forsøk nr 2!

Kjenner jeg er litt spent, fordi det er 1 forsøk offentlig og 2 forsøk.

Vi hadde studien som 1 forsøk.

Nå må vi jo betale for sprøyter og diverse.. Men vi har ikke fått beskjed om å bestille sprøyter og diverse da?? Hmmm...
Blir kort protokoll :) :) :)
 
Da skal jeg melde inn mens i begynnelsen av august på crypho :) så blir det start på forsøk nr 2!

Kjenner jeg er litt spent, fordi det er 1 forsøk offentlig og 2 forsøk.

Vi hadde studien som 1 forsøk.

Nå må vi jo betale for sprøyter og diverse.. Men vi har ikke fått beskjed om å bestille sprøyter og diverse da?? Hmmm...
Blir kort protokoll :) :) :)

Hvis du har fått behandlingsplan med medisin og resepter er det ditt ansvar å ha medisiner klart til sprøytestart :)

Lykke til!
 
Hvis du har fått behandlingsplan med medisin og resepter er det ditt ansvar å ha medisiner klart til sprøytestart :)

Lykke til!

Fikk melding nå, behandlingsplan og resept blir sendt ut i løpet av juli :)

Så nå kan roen senke seg!

Må vel ut med alt fra 8 til 12000 på medisinene tenker jeg?
 
Fikk melding nå, behandlingsplan og resept blir sendt ut i løpet av juli :)

Så nå kan roen senke seg!

Må vel ut med alt fra 8 til 12000 på medisinene tenker jeg?

Det varierer veldig fra forsøk til forsøk. Jeg har hatt flere dyre forsøk (typ 15k ++), mens andre slipper billigere unna. Spørs helt hva du skal gå på og hvor lenge.
 
Fikk melding fra Gyn i dag om at søknaden til Porsgrunn er sendt! Skrekkblandet fryd :nailbiting::shy::Heartred
Er livredd for avslag fordi vi ikke har hatt samme adresse lenge nok :oops:
 
Fikk melding fra Gyn i dag om at søknaden til Porsgrunn er sendt! Skrekkblandet fryd :nailbiting::shy::Heartred
Er livredd for avslag fordi vi ikke har hatt samme adresse lenge nok :oops:
Det spurte de aldri oss om, så det er ikke sikkert de henger seg opp i :happy:
 
Jeg håper ikke det:) Føler litt at det kommer an på hvem man treffer på, var ei her inne som måtte gifte seg for å få det :wideyed:
Det høres ikke riktig ut? det er jo ikke et krav om at man skal være gift, men man må være i et ekteskapslignende forhold.
 
Det høres ikke riktig ut? det er jo ikke et krav om at man skal være gift, men man må være i et ekteskapslignende forhold.
Ja, ble kanskje litt feil formulering :p De hadde ikke hatt samme adresse i to år, så de giftet seg for å få godkjent søknaden... Det er uaktuelt for oss.. Er jo ikke "verre" enn at vi må vente 10mnd og søke på nytt, men akkurat nå er det uendelig lenge...
 
Ja, ble kanskje litt feil formulering :p De hadde ikke hatt samme adresse i to år, så de giftet seg for å få godkjent søknaden... Det er uaktuelt for oss.. Er jo ikke "verre" enn at vi må vente 10mnd og søke på nytt, men akkurat nå er det uendelig lenge...
Dere har vært kjærester og prøvere lengre enn samboere. Så lenge dere har vært sammen lenge og er i et stabilt forhold så tror jeg ikke de spør om når dere flyttet sammen :happy:
 
Dere har vært kjærester og prøvere lengre enn samboere. Så lenge dere har vært sammen lenge og er i et stabilt forhold så tror jeg ikke de spør om når dere flyttet sammen :happy:
Håper ikke det :happy: er gynekologen min som sier at de er så streng, skal ha hatt samme folkeregisterete adresse i to år. Men vi håper det går greit likevel :)
 
Back
Topp