Purpleheart
Blir kjent med forumet
Synes Porsgrunn bruker år og dager på å svare for tiden
Så rart, de har som regel svart meg enten samme dag eller neste dag på crypho
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes Porsgrunn bruker år og dager på å svare for tiden
Jeg fikk svar med engang på mandag!Synes Porsgrunn bruker år og dager på å svare for tiden
I juni fikk jeg en ventetid på ca 5 mnd (november) til forsamtale. På mandag så satt jeg oss på ringeliste. Er det noen som har erfaring på hvor fort de kan komme til å ringe? Er det snakk om dager, uker eller måneder? Spurte på crypho, men de svarte ikke på det spørsmålet. Er bare så redd for at min lave amh (27 år), skal synke enda mer mens vi venter
Vi fikk også ventetid på 5 måneder, men fikk time til forsamtale etter 12 uker. Kort varsel-lista er vel også førstemann til mølla, så da du gav beskjed havnet du nederst på den. Men det betyr ikke at det tar lang tid før du får telefon, det avhenger av avbestillinger og om de over dere på lista takker ja eller nei til tilbud.I juni fikk jeg en ventetid på ca 5 mnd (november) til forsamtale. På mandag så satt jeg oss på ringeliste. Er det noen som har erfaring på hvor fort de kan komme til å ringe? Er det snakk om dager, uker eller måneder? Spurte på crypho, men de svarte ikke på det spørsmålet. Er bare så redd for at min lave amh (27 år), skal synke enda mer mens vi venter
Da skal jeg melde inn mens i begynnelsen av august på crypho så blir det start på forsøk nr 2!
Kjenner jeg er litt spent, fordi det er 1 forsøk offentlig og 2 forsøk.
Vi hadde studien som 1 forsøk.
Nå må vi jo betale for sprøyter og diverse.. Men vi har ikke fått beskjed om å bestille sprøyter og diverse da?? Hmmm...
Blir kort protokoll
Hvis du har fått behandlingsplan med medisin og resepter er det ditt ansvar å ha medisiner klart til sprøytestart
Lykke til!
Hvis du har fått behandlingsplan med medisin og resepter er det ditt ansvar å ha medisiner klart til sprøytestart
Lykke til!
Fikk melding nå, behandlingsplan og resept blir sendt ut i løpet av juli
Så nå kan roen senke seg!
Må vel ut med alt fra 8 til 12000 på medisinene tenker jeg?
Jeg måtte ut med 29000,- ved første og 34000,- nå med nummer to.Fikk melding nå, behandlingsplan og resept blir sendt ut i løpet av juli
Mine har kosta 14 000 og 8000 Stimulerer med lave doser, da.Fikk melding nå, behandlingsplan og resept blir sendt ut i løpet av juli
Det spurte de aldri oss om, så det er ikke sikkert de henger seg opp iFikk melding fra Gyn i dag om at søknaden til Porsgrunn er sendt! Skrekkblandet fryd
Er livredd for avslag fordi vi ikke har hatt samme adresse lenge nok
Jeg håper ikke det Føler litt at det kommer an på hvem man treffer på, var ei her inne som måtte gifte seg for å få detDet spurte de aldri oss om, så det er ikke sikkert de henger seg opp i
Det høres ikke riktig ut? det er jo ikke et krav om at man skal være gift, men man må være i et ekteskapslignende forhold.Jeg håper ikke det Føler litt at det kommer an på hvem man treffer på, var ei her inne som måtte gifte seg for å få det
Ja, ble kanskje litt feil formulering De hadde ikke hatt samme adresse i to år, så de giftet seg for å få godkjent søknaden... Det er uaktuelt for oss.. Er jo ikke "verre" enn at vi må vente 10mnd og søke på nytt, men akkurat nå er det uendelig lenge...Det høres ikke riktig ut? det er jo ikke et krav om at man skal være gift, men man må være i et ekteskapslignende forhold.
Dere har vært kjærester og prøvere lengre enn samboere. Så lenge dere har vært sammen lenge og er i et stabilt forhold så tror jeg ikke de spør om når dere flyttet sammenJa, ble kanskje litt feil formulering De hadde ikke hatt samme adresse i to år, så de giftet seg for å få godkjent søknaden... Det er uaktuelt for oss.. Er jo ikke "verre" enn at vi må vente 10mnd og søke på nytt, men akkurat nå er det uendelig lenge...
Håper ikke det er gynekologen min som sier at de er så streng, skal ha hatt samme folkeregisterete adresse i to år. Men vi håper det går greit likevelDere har vært kjærester og prøvere lengre enn samboere. Så lenge dere har vært sammen lenge og er i et stabilt forhold så tror jeg ikke de spør om når dere flyttet sammen
Lykke tilHåper ikke det er gynekologen min som sier at de er så streng, skal ha hatt samme folkeregisterete adresse i to år. Men vi håper det går greit likevel