❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Spireblomsten - PP1 etter sa nr3 - B2 - EL ca 23.10 - IKM ca 06.11

Melder meg inn her etter tidenes positive el test i dag. endelig, for el lot vente på seg denne pp’en :p

Tar sjansen på å hoppe inn til dere [emoji173]️

Fant masse EL-slim i undertøyet mitt i kveld og tok denne testen:
aa4af48dcc0d16211f3452e2246b5695.heic

Så her nærmer EL seg - tappen var også mega åpen [emoji23]

Så jeg sier:

Mon25 - pp8 - b2 - EL ca 26.10 - IKM 09.11.

Kan hen det endrer seg, men vi får se de neste dagene :)

Nærmer seg positiv test :)

0A31960D-75C6-4DAB-AD40-880E09129AA8.jpeg

El smerter nå? Eller er det egg som begynner å modne? :confused005 ""Smerter" fra venstre som stråler til midten av livmor.
Forventet el er i løpet av helgen.

Har foressten hatt smerter på venstre side de siste 4 månedene når el nærmer seg, jeg trodde man skulle ha annenhver gang høyre/venstre?

I morgen? :)

Vedlegg

• IMG_0459.JPG
    IMG_0459.JPG
    50,3 KB · Visninger: 109
El smerter nå? Eller er det egg som begynner å modne? :confused005 ""Smerter" fra venstre som stråler til midten av livmor.
Forventet el er i løpet av helgen.

Har foressten hatt smerter på venstre side de siste 4 månedene når el nærmer seg, jeg trodde man skulle ha annenhver gang høyre/venstre?
Man kan ha EL smerter før, under eller etter EL.
Jeg har hatt stikk og noen ilinger i mange dager nå, forventer EL om to til tre dager.

Så gøy! Jeg er 1dpo i dag [emoji7]. Testeabstinens, men selv jeg skjønner at det er litt i tidligste laget [emoji12]
:D det var litt tidlig å få det allerede. Blir noen lange dager med å vente på testng da :P Når ryker første test?

:D det var litt tidlig å få det allerede. Blir noen lange dager med å vente på testng da :P Når ryker første test?

Drar til Oslo noen dager, så tidligste blir fredag kveld eller lørdagen morgen. Det blir 5 og 6 dpo [emoji85]. Innafor? . Må jo ha er negativt utgangspunkt så jeg kan se når det skifter over... [emoji5]

Drar til Oslo noen dager, så tidligste blir fredag kveld eller lørdagen morgen. Det blir 5 og 6 dpo [emoji85]. Innafor? . Må jo ha er negativt utgangspunkt så jeg kan se når det skifter over... [emoji5]
Innafor ;) Lykke til med testinga og god tur ned til Oslo.

Jeg sniker meg inn til dere, har en fot innenfor i ikm44 også, men det ser ut som eggløsning kom senere enn forventet og at jeg egentlig hører til her.

Lillerose - pp2 - b2 - el 24.10? - IKM ca 6.11

Jeg trodde egentlig jeg var i dpo-land, men i går kveld (cd18) fikk jeg plutselig veldig typiske el-smerter. Tok en test som var klart negativ. La merke til at testen fra samme morgen var blitt nesten positiv etter fristen, og fikk derfor med meg mannen til køys ;) I dag tidlig var testen positiv og jeg har hatt intense el-smerter, er lenge siden jeg har kjent det så tydelig! Nå er smertene borte, og det blir ny test i kveld. Håper den er negativ og at egget har sluppet [emoji4] og at dette var super-eggløsningen som skal til [emoji6]
82ace81224d51591b3f568b93831f8f3.jpg

Nå har jeg begynt å kjenne på litt EL-smerter! Kanskje det blir EL før søndag da?[emoji2] Det er godt for den utålmodige sjela mi[emoji6] Har vært dårlig med aksjer, siden mannen har jobbet sent hele denne uken, men får heller prøve å holde meg våken i kveld og se om vi får til noe[emoji6]

Jeg sniker meg inn til dere, har en fot innenfor i ikm44 også, men det ser ut som eggløsning kom senere enn forventet og at jeg egentlig hører til her.

Lillerose - pp2 - b2 - el 24.10? - IKM ca 6.11

Jeg trodde egentlig jeg var i dpo-land, men i går kveld (cd18) fikk jeg plutselig veldig typiske el-smerter. Tok en test som var klart negativ. La merke til at testen fra samme morgen var blitt nesten positiv etter fristen, og fikk derfor med meg mannen til køys ;) I dag tidlig var testen positiv og jeg har hatt intense el-smerter, er lenge siden jeg har kjent det så tydelig! Nå er smertene borte, og det blir ny test i kveld. Håper den er negativ og at egget har sluppet [emoji4] og at dette var super-eggløsningen som skal til [emoji6]
82ace81224d51591b3f568b93831f8f3.jpg
Negativ test igjen i kveld, så da er jeg 1dpo i morgen!

Back
Topp