❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Jeg tror at jeg endelig er i Dpo land! Men tester ikke etter El. Så vet jo aldri, innsatsen for å treffe el skal det ikke stå på hvertfall [emoji23][emoji23]

Med temphopp i dag så har jeg nok entret dpo land :)

4AA5604D-9F45-4098-B1CC-29267918FACC.jpeg

Spennende dager i vente[emoji4] når begynner du å teste?
Veldig spennende :) Bruker å begynne å teste 10dpo, som blir lørdag neste uke. Men er bortreist da så blir vel kanskje ikke før et par dager etter. Får se om jeg tør å ta med meg en test eller ikke :rolleyes:

Veldig spennende :) Bruker å begynne å teste 10dpo, som blir lørdag neste uke. Men er bortreist da så blir vel kanskje ikke før et par dager etter. Får se om jeg tør å ta med meg en test eller ikke :rolleyes:

U crazy woman... ta med test! Jeg klarer ikke vente så lenge på svar. [emoji41]

U crazy woman... ta med test! Jeg klarer ikke vente så lenge på svar. [emoji41]
:hilarious: Kanskje jeg tar med i tilfelle, spørs om jeg får fem minutter på badet en morgen...

Hadde en positiv el-test søndags kveld og negativt mandags ettermiddag. Når begynner dpo 1, mandag eller tirsdag? :) Har også hatt stikking i magen rett før EL, og det fortsetter bare.. har også hatt litt vondt i korsryggen.. noen andre som har opplevd dette? :rolleyes:

Hadde en positiv el-test søndags kveld og negativt mandags ettermiddag. Når begynner dpo 1, mandag eller tirsdag? :) Har også hatt stikking i magen rett før EL, og det fortsetter bare.. har også hatt litt vondt i korsryggen.. noen andre som har opplevd dette? :rolleyes:
Tenker 1dpo er tirsdag.

Back
Topp