Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig spennende Bruker å begynne å teste 10dpo, som blir lørdag neste uke. Men er bortreist da så blir vel kanskje ikke før et par dager etter. Får se om jeg tør å ta med meg en test eller ikkeSpennende dager i vente[emoji4] når begynner du å teste?
Veldig spennende Bruker å begynne å teste 10dpo, som blir lørdag neste uke. Men er bortreist da så blir vel kanskje ikke før et par dager etter. Får se om jeg tør å ta med meg en test eller ikke
Satt deg opp på i løpet av uken jegVet ikke om jeg hører til her eller uke 44. Rosalia pp11, b1, El 22.10 Ikm ca04-09.10
2dpo i dag, syns allerede tiden går sakte [emoji23]Oppdatert [emoji4] noen jeg har glemt?
Hvordan går det med dere i dpo land?[emoji16][emoji16]
Veldig spennende Bruker å begynne å teste 10dpo, som blir lørdag neste uke. Men er bortreist da så blir vel kanskje ikke før et par dager etter. Får se om jeg tør å ta med meg en test eller ikke
2dpo i dag, syns allerede tiden går sakte [emoji23]
Første test blir torsdag eller fredag neste uke (9-10dpo). Da reiser mannen bort og vi ser hverandre ikke på 1 uke, så da tester vi sammen.Når begynner dere og teste? Gleder meg!! Er vel noen testetøser her!
Håper for dere. [emoji173]Første test blir torsdag eller fredag neste uke (9-10dpo). Da reiser mannen bort og vi ser hverandre ikke på 1 uke, så da tester vi sammen.
Når begynner dere og teste? Gleder meg!! Er vel noen testetøser her!
Når begynner dere og teste? Gleder meg!! Er vel noen testetøser her!
Tenkte meg at du kom til og kommentere der ja! [emoji23][emoji16][emoji16] når begynner Du?[emoji56]
TakkOk. Blir spennende å se da[emoji4] Lykke tii!
Kanskje jeg tar med i tilfelle, spørs om jeg får fem minutter på badet en morgen...U crazy woman... ta med test! Jeg klarer ikke vente så lenge på svar. [emoji41]
Tenker 1dpo er tirsdag.Hadde en positiv el-test søndags kveld og negativt mandags ettermiddag. Når begynner dpo 1, mandag eller tirsdag? Har også hatt stikking i magen rett før EL, og det fortsetter bare.. har også hatt litt vondt i korsryggen.. noen andre som har opplevd dette?