Frøyaprøverlykken
Glad i forumet
Hva tenker dere om den nederste der?? Di to andre er fra i går, men fikk lav på monitoren i dag tidlig kl 06 er El rett rundt hjørne nå eller??
Positiv[emoji4] happy humping[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva tenker dere om den nederste der?? Di to andre er fra i går, men fikk lav på monitoren i dag tidlig kl 06 er El rett rundt hjørne nå eller??
Får håpe det er nok tid, mannen kommer hjem i dag etter å ha våre på reise jobb HehePositiv[emoji4] happy humping[emoji6]
Den ser positiv ut! Bare å hoppe i høyet når mannen kommer hjem Når testen er negativ igjen har eggløsning vært (mest sannsynlig, dersom egget klarte å slippe). Noen har kort lh-topp (som meg, negativ test kl 22:30, positiv kl 7:30 dagen etter og negativ igjen kl 18 samme kveld.) Andre kan få positiv test flere dager på rad før negativ.Hva tenker dere om den nederste der?? Di to andre er fra i går, men fikk lav på monitoren i dag tidlig kl 06 er El rett rundt hjørne nå eller??
Såpass ja det var ganske kort ja Hehe!! Ja vi får prøve å se om vi får det til å klaffe Hehe blir spennende å se hva monitoren min sier i morgen tidlig Hehe men vi får kose oss di neste dagene, har ikke sett han på 17 dager så det skal nok ikke være noe problem HeheDen ser positiv ut! Bare å hoppe i høyet når mannen kommer hjem Når testen er negativ igjen har eggløsning vært (mest sannsynlig, dersom egget klarte å slippe). Noen har kort lh-topp (som meg, negativ test kl 22:30, positiv kl 7:30 dagen etter og negativ igjen kl 18 samme kveld.) Andre kan få positiv test flere dager på rad før negativ.
Satser på dere rekker det
Får håpe det er nok tid, mannen kommer hjem i dag etter å ha våre på reise jobb Hehe
Herregud, har så lyst at det skal klaffe denne perioden at jeg er helt dårlig inni meg! Har så lyst p bli gravid [emoji51][emoji51]
Godt tegn!Ble små kvalm av og kjøre bil i sta, pleier aldri bli bilsyk !
Godt tegn!!Ble små kvalm av og kjøre bil i sta, pleier aldri bli bilsyk !
Den øverste er mest positivHeisann, fikk den øverste i dag å den nederste i går, hva tenker dere om den øverste er den negativ igjen eller?? Fikk høy på monitoren i dag men har testet på kvelden med strimler.
Den øverste er positiv. Den nederste er nesten positiv, men ikke helt.Heisann, fikk den øverste i dag å den nederste i går, hva tenker dere om den øverste er den negativ igjen eller?? Fikk høy på monitoren i dag men har testet på kvelden med strimler.
Den øverste er positiv. Den nederste er nesten positiv, men ikke helt.
Tusen takk for svar, er så glad eg har sånne folk som dere som svarer fort å kan hjelpe meg med dette Hehe da tenker eg att eg tar ein test i morgen også for å se om den er enda mer posetiv eller om den blir negativ, hvordan veit eg at den er negativ??Den øverste er mest positiv
Kontroll streken et sterkere enn test strekenTusen takk for svar, er så glad eg har sånne folk som dere som svarer fort å kan hjelpe meg med dette Hehe da tenker eg att eg tar ein test i morgen også for å se om den er enda mer posetiv eller om den blir negativ, hvordan veit eg at den er negativ??
Når teststreken er svakere enn kontrollstreken er den negativ igjen tipper du har eggløsning akkurat nå eller veldig snartTusen takk for svar, er så glad eg har sånne folk som dere som svarer fort å kan hjelpe meg med dette Hehe da tenker eg att eg tar ein test i morgen også for å se om den er enda mer posetiv eller om den blir negativ, hvordan veit eg at den er negativ??