Da er du 1dpo i morgen [emoji4]Nå er værfall El testen negativ så da lurer jeg på når er jeg i dpo land?? I dag eller i morgen??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du 1dpo i morgen [emoji4]Nå er værfall El testen negativ så da lurer jeg på når er jeg i dpo land?? I dag eller i morgen??
Oki tusen takk for svarDa er du 1dpo i morgen [emoji4]
Pupper som klør, tegn eller hodet mitt som analyserer for mye?
Jeg klør veldig ofte på puppene i dpo-land, men har ikke vært gravid[emoji53] kjenner det nå også, prøver å beherske meg når jeg er blant folk og ikke klø så mye[emoji85][emoji23]
God morgen jenter jeg lurer litt på noe, jeg fikk posetiv El strimle test på fredags kveld, men tester med monitor om morningen å den gjer meg bare høy så jeg lurer litt på kan den ha gått glipp av toppen får den har bare lagt seg på høy å eg får beskjed om att den finner ikke stigning i lh!! Di er jo ikke så billig disse testene til den monitoren så eg lurer på hvor lenge hadde dere testet videre med monitoren?? Å eg merker jo att eggløsningen har våre får El slime er heilt borte å eg hadde El smerter på lørdag da det stakk veldig nede i siden med skambeine!!
6 dpo i dag. Har hatt litt vondt i korsryggen i dag (dette får man vel av økt progesteron tror jeg, så det trenger ikke bety noe). Men det murrer litt ekstra i livmoren og kjenner det litt opp mot høyre eggstokk. Det har vært helt "stille" i livmoren de siste dagene så dette er litt spennende syns jeg. Tappen var syyykt høyt oppe i dag så jeg klarte ikke kjenne åpning [emoji85]
Det blir veldig spennende denne uka altså! Jeg skal teste på torsdag, men forventer blank da jeg bare et 9dpo.Så spennende![emoji2]
Er bare 4 dpo, og har ingen spesielle symptomer. Normalt pleier jeg å kjenne det i ryggen, og ha litt murringer, og har ingenting nå, så syns det er litt rart..
Det blir veldig spennende denne uka altså! Jeg skal teste på torsdag, men forventer blank da jeg bare et 9dpo.
Jeg fikk kun høy denne perioden, det var min første gang med den da. Men fikk du positiv på kveld eller? Jeg skal prøve og teste med monitor på kveld isteden for morgen. Leste det var noen her som hadde gjort det, og fikk da max. Jeg stoppet og teste med monitor når jeg fikk positiv strimmelGod morgen jenter jeg lurer litt på noe, jeg fikk posetiv El strimle test på fredags kveld, men tester med monitor om morningen å den gjer meg bare høy så jeg lurer litt på kan den ha gått glipp av toppen får den har bare lagt seg på høy å eg får beskjed om att den finner ikke stigning i lh!! Di er jo ikke så billig disse testene til den monitoren så eg lurer på hvor lenge hadde dere testet videre med monitoren?? Å eg merker jo att eggløsningen har våre får El slime er heilt borte å eg hadde El smerter på lørdag da det stakk veldig nede i siden med skambeine!!
Så gøy at du fikk bekreftet eggløsning [emoji106] når tenker du å teste? Krysser fingrene for dere!4 dpo i dag. Var hos gyn i dag (utredning pcos), og han så med en gang at jeg nylig hadde hatt el på venstre side. Gøy å vite at eltestene stemte. Så da gjenstår det å se om 10 dager om jeg og samboeren rakk el denne gangen - han var vekkreist til den dagen. Om det blir negativ test og tr venter blodprøver og videre utredning hos gyn.
Har lyst til å vente til ikm. Samboeren er vekkreist til to dager før ikm, så har lyst til å vente til han er tilbake. Men spørs om jeg klarer å holde meg. Hehe.Så gøy at du fikk bekreftet eggløsning [emoji106] når tenker du å teste? Krysser fingrene for dere!
Har ikke noe erfaring med monitor, men dersom du er sikker på at du har hatt EL er det vel ikke
eg fikk posetiv strimle på kvelden ca kl 18, men så har eg jobbet natt når eg har testet med monitoren å da er det jaggu ikke lett å ikke drikke noe ting på så mangen timer for å få det beste resultate!! Eg fikk Max sist gang men nå kommer bare høy! Ja med tanke på El slim som nå er borte å smerten eg hadde lørdagen å den posetive strimle testen fredagen å negativ lørdagskveld så er eg ganske sikker på at El har våre!! Men hvordan teste med monitoren på kvelden?? Vil den ikke ha morgen urin?? Eller endrer man bare test tiden å så holder man seg noen timer??Jeg fikk kun høy denne perioden, det var min første gang med den da. Men fikk du positiv på kveld eller? Jeg skal prøve og teste med monitor på kveld isteden for morgen. Leste det var noen her som hadde gjort det, og fikk da max. Jeg stoppet og teste med monitor når jeg fikk positiv strimmel
Ser den. Her er mannen borte i 1 uke fra jeg er 10dpo. Så vi tar en test sammen da, og så får jeg aleneteste etter detHar lyst til å vente til ikm. Samboeren er vekkreist til to dager før ikm, så har lyst til å vente til han er tilbake. Men spørs om jeg klarer å holde meg. Hehe.