❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

Når teststreken er svakere enn kontrollstreken er den negativ igjen :) tipper du har eggløsning akkurat nå eller veldig snart :)
Oki men da for eg bare se hva som skjer med testen i morgen sier :-) :-) men kjenner meg veldig støl nederst i magen å når eg hoster stikker det i siden Hehe!!

EL-smerter NÅ?! Trodde jeg var 5 dpo.
Skjønner meg ikke på denne syklusen jeg. Og FF er helt forvirra...

Ble litt hopping i høyet rett etterpå ;)
Just in case.
Tenkte jeg skulle teste etter EL, men har jo drikki så mye vann at tisset var helt blankt og ubrukelig.
Skjønner ingen ting :p
Bedre å være på den sikre siden ;)
Blir jo ikke alltid klok på kroppen, hva den finner på.

Er 12 dager for kort luteralfase?

Fikk høy på monitoren min i dag, trur nok den har gått glipp av den høge lh toppen min :-) siden eg har hatt posetiv strimle test, skal ta strimle test i kveld å se hva den sier til meg :-)

Off! Jeg er så negativ til at det noen gang skal klaffe! Klarer liksom ikke tro at kroppen min skal klare det her.. jeg tror jeg hater prøveperiode! For det rr så mye man lurer på! Så får man ikke lov å kontrollere det selv! Er så pessimistisk at jeg burde fått medalje

5 dpo. Ingen symptomer hittil. Kjedelig dager [emoji14] i morgen fikk jeg mine første symptomer sist svangerskap, så blir spennende å se!

12 dager er helt super lutealfase. Blir den kortere enn 10 dager, kan det bli vanskeligere for egget å feste seg før slimhinnene blir kastet ut...
Okei. Regna ut at jeg visstnok har 11. Bortsett fra denne syklusen, da aner jeg ikke. :p

Da er du innafor det normale, om enn i den korte enden av skalaen. Hååååper du har spire [emoji1303]
Håper jeg også.:smiley-angelic001
Har fått time til ei som praktiserer privat, så jeg føler meg litt letta for at det iallefall begynner å skje NOE framover. Tror det blir godt å ha den timen å lene meg på hvis det ikke klaffer denne runden. :)

Nå er værfall El testen negativ så da lurer jeg på når er jeg i dpo land?? I dag eller i morgen??

Back
Topp